A BRANDHORST
Wegverkenner
Welja... maar Rzasa, jij kent het uurtarief van die man (huidige verkopende partij) niet, dat ligt denkelijk op Euro 1265,= per uur. Want het heeft hem vast 2 uur tijd gekost. De andere Euro 20,= is voor de benzine. :T:T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En hij hoeft niet eens te zoeken, dat wordt voor hem gedaan door de kenners in dit topic...A.BRANDHORST zei:Welja... maar Rzasa, jij kent het uurtarief van die man (huidige verkopende partij) niet, dat ligt denkelijk op Euro 1265,= per uur. Want het heeft hem vast 2 uur tijd gekost. De andere Euro 20,= is voor de benzine. :T:T
Mr PMG zei:@ rzasa, bedankt voor je link, ik ga morgenmiddag bij de rode Corsa kijken en als ‘ie in het echt net zo mooi is als op de foto’s gaat ‘ie met mij mee naar Hoogeveen![]()
Jay DoubleYou zei:Rood vind ik bij een Mercedes echt niet kunnen.![]()
AlbertsH zei:Ik heb het idee dat je Opel Vectra´s uit de ZX/ZY-..-.. reeks nog vrij veel ziet, blijkbaar een sterke reeks geweest.![]()
929V6 zei:AlbertsH zei:Ik heb het idee dat je Opel Vectra´s uit de ZX/ZY-..-.. reeks nog vrij veel ziet, blijkbaar een sterke reeks geweest.![]()
ZY zou ik knap vinden, want die serie is nooit uitgegeven.![]()
Thema90 zei:Jay DoubleYou zei:Rood vind ik bij een Mercedes echt niet kunnen.![]()
Ik weet iemand (die niet meer leeft), en spijt had dat hij geen rode of blauwe 190 had gekocht.
En dat is mijn vader. Kocht in 1986 een nieuwe 190d 2.5. Was een hoop standaard luxe voor een MB in die tijd;
Rechterbuitenspiegel, 5 bak, stuurbekrachtiging, blauw getint glas.
Maar metallic was dan weer een stap te ver, dus werd het taxi beige...
Was aan de straatstenen niet kwijt te raken.
D. Elzinga zei:
500 E zei:Thema90 zei:Jay DoubleYou zei:Rood vind ik bij een Mercedes echt niet kunnen.![]()
Ik weet iemand (die niet meer leeft), en spijt had dat hij geen rode of blauwe 190 had gekocht.
En dat is mijn vader. Kocht in 1986 een nieuwe 190d 2.5. Was een hoop standaard luxe voor een MB in die tijd;
Rechterbuitenspiegel, 5 bak, stuurbekrachtiging, blauw getint glas.
Maar metallic was dan weer een stap te ver, dus werd het taxi beige...
Was aan de straatstenen niet kwijt te raken.
Getint glas en een rechter buitenspiegel was in 1986 niet standaard.
929V6 zei:AlbertsH zei:Ik heb het idee dat je Opel Vectra´s uit de ZX/ZY-..-.. reeks nog vrij veel ziet, blijkbaar een sterke reeks geweest.![]()
ZY zou ik knap vinden, want die serie is nooit uitgegeven.![]()
Moderator
Niels. zei:Leuke 850 inderdaad! Leuk om eens een mooie rode te zien. Vroeger hadden buren van me exact zo'n 850, die ze al jarenlang niet hadden gewassen. Hij staat nog op streetview...
![]()