A
Anoniem
Guest
Een auto met 101.000 km of een auto met 1.179 km zien er niet hetzelfde uit. Nooit. Maar dat is vanaf een foto niet te zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zeker een Zastava niet.500 E zei:Een auto met 101.000 km of een auto met 1.179 km zien er niet hetzelfde uit. Nooit. Maar dat is vanaf een foto niet te zien.
500 E zei:Nee, die ziet er na een ton - je bent een héld als je het 100.000 km uithoudt in zo'n orgel - héél anders uit.
Een paar knappe foto's van deze Zastava zouden wel helpen.500 E zei:Een auto met 101.000 km of een auto met 1.179 km zien er niet hetzelfde uit. Nooit. Maar dat is vanaf een foto niet te zien.
Wat leuk om te zien! Dit bevestigt mijn vermoeden dat Simca1006 en ik (we hebben hem een poosje samen gehad) inderdaad een Black Sun-uitvoering hadden. Deze is zelfs nog ietsje ouder.D. Elzinga zei:
Barri zei:Directeur van een Esso vestiging. Gewoon van een pomphouder geweest dus? :T
D. Elzinga zei:1993 Toyota Starlet Cabriolet Weinig verheffend design, maar toch leuk gedaan. Ik wist niet van het bestaan af...
![]()
Zit ook helemaal geen dak bij.Robbie1978 zei:D. Elzinga zei:1993 Toyota Starlet Cabriolet Weinig verheffend design, maar toch leuk gedaan. Ik wist niet van het bestaan af...
![]()
Grappig ding! Maar die velgen...![]()
Ik weet niet of ik het ontbreken van gordels als een pre moet zien.Sjon77 zei:Meest opvallende vind ik 't vervallen van de gordelplicht (staat ook op kenteken inderdaad)
Klassiekerrijder zei:Dat niet, maar opvallend wel. Sterker nog, hoewel ze lastiger te bevestigen zijn lijken ze me harder nodig dan in een dichte auto.
Klassiekerrijder zei:Dat niet, maar opvallend wel. Sterker nog, hoewel ze lastiger te bevestigen zijn lijken ze me harder nodig dan in een dichte auto.