Escher
Wegverkenner
Nu we het toch over semi-moderne auto's met nauwelijks km's op de teller hebben: 
2007 Dodge Avenger Startech Concept
2007 Dodge Avenger Startech Concept

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zombies zei:Nou is 18k euro voor een nieuwe auto niet veel natuurlijk, maar hij is wel 19 jaar oud en heeft een diesel motor waar je steeds minder mee kan.
Maar deze Laguna coupe is dan wel 10 jaar jonger maar bijna 44k euro voor een 9 jaar oude auto vind ik ook een hoop.
Renault Laguna Coupe
rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/toyota-cressida-toyota-cressida-3-0-24v-benzine-blauw-81c65e6c-ce40-050f-e053-e250040a6611?cldtidx=1
Ik twijfel even of we deze al een keer eerder hebben gezien...heerlijk dashboard!
![]()
En met deze prijs staat hij er nog 9 jaar.Robbie1978 zei:zombies zei:Nou is 18k euro voor een nieuwe auto niet veel natuurlijk, maar hij is wel 19 jaar oud en heeft een diesel motor waar je steeds minder mee kan.
Maar deze Laguna coupe is dan wel 10 jaar jonger maar bijna 44k euro voor een 9 jaar oude auto vind ik ook een hoop.
Renault Laguna Coupe
Wel knap; een auto die al 9 jaar oud is en waar niets op is afgeschreven (ze vragen gewoon de oorspronkelijke nieuwprijs). Wellicht omdat ie nooit de showroom heeft verlaten?![]()
Meer dan een beetjerzasa zei:Leuke Visa! Hij is al aardig gezakt met zijn vraagprijs. Ik zie toch wat roest onderaan de deur.
ik mag hopen dat dit sarcastisch is bedoelt929V6 zei:Was dat ter gelegenheid van 100 jaar Golf GTI?
929V6 zei:Was dat ter gelegenheid van 100 jaar Golf GTI?
zombies zei:ik mag hopen dat dit sarcastisch is bedoelt929V6 zei:Was dat ter gelegenheid van 100 jaar Golf GTI?
Klassiekerrijder zei:56 Sapporo's vind ik nog best veel. Ik heb er al jaren geen meer gezien.
Dat zal, alle geldige kentekens worden meegeteld, incl. recente export (oude export niet). Ik heb niet verder gekeken, ging mij erom dat die 13 stuks in ieder geval niet klopt.D. Elzinga zei:Daar zullen ook auto's tussen zitten waarvan het kenteken nog bestaat maar die in de praktijk al lang geleden gesloopt zijn, vermoed ik.
Sjon77 zei:Even voorop gesteld: ik vind h'm leuk en veel zijn er niet meer van over, maar als dergelijke info vermeld, zorg er dan ook voor dat die info juist is....
Heb net even een heel klein telletje gespiekt bij de RDW Open Data: 56 stuks handelsbenamingen die starten met 'SAPPORO'.
(ik vermoed dat de info slechts de benaming 'SAPPORO 2400 GLS' betreft en niet 't totaal aantal Sapporos)
De Schaduw zei:Ik kan me niet heugen ooit een andere kleur op zo'n Sapporo te hebben gezien dan wit.
Umgebaut wurde das Fahrzeug als Neuwagen von der Fa KST Motorenversuch die für Mercedes und andere Hersteller Erprobungs- und Versuchsfahrzeuge bauen und testen. In den Papieren ist das Fzg als Erprobungsfzg gemeldet.