Zadelsnuiver
Asfaltkampioen
Ik vraag me af wat die Saab 9000 nog op moet brengen, wel een knappe verschijning zo 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zombies zei:@MX6 voor dat geld koop ik liever de Golf, wat een ontzettend lelijk hok deze Bentley.
R-W zei:zombies zei:@MX6 voor dat geld koop ik liever de Golf, wat een ontzettend lelijk hok deze Bentley.
Prima, jij een golluf, doe mij deze bentley dan maar.![]()
Dat zeg ik... Maar er stond eerst 1.600.000km in de advertentie.Robbie1978 zei:100000 mijl vertaalt naar 160000km (zie foto van mijlenteller in de advertentie![]()
FH218374 zei:Die Rover P6 is alleen interessant als 3500, met de Buick motor dus. Zeer stijlvolle auto was dat.
zootje zei:Leuk zo'n Rekord en P6. Nu nog een bruikbaar linkje.
FH218374 zei:Die V8 maakt m spannend en imposant, met erg mooi geluid. Een 2200TC is een bedaagde auto. Het verschil tussen een E12 518 en een 528i.
Want? De 528 geeft zoveel freude am fahren.Stif zei:FH218374 zei:Die V8 maakt m spannend en imposant, met erg mooi geluid. Een 2200TC is een bedaagde auto. Het verschil tussen een E12 518 en een 528i.
Op een of andere manier word ik me in dit verhaal aangetrokken tot de 518.
De record is een unieke wagen dat moet gezegd jammer dat de eigenaar, in deze prijsklasse, niet de moeite neemt om even de motorkap te laten spuiten, dit hoeft maar zo'n 200 te kosten.
FH218374 zei:Kan iemand mij uitleggen waarom het leuk is om een Peugeot 305 te hebben? Een 504 coupe kan ik mij goed voorstellen, maar een 305...
Moderator
FH218374 zei:Het is geen opmerking, maar een belangstellende vraag. Ik beschouw mijzelf als super-autoliefhebber maar dat "zie" ik dus niet, vandaar mijn vraag.
Je bent super autoliefhebber maar snapt niet dat mensen andere keuzes maken dan jij das toch wel een beetje apart.FH218374 zei:Het is geen opmerking, maar een belangstellende vraag. Ik beschouw mijzelf als super-autoliefhebber maar dat "zie" ik dus niet, vandaar mijn vraag.
FH218374 zei:Dat een Saab 900 turbo iemand aanspreekt snap ik nog wel, maar zo'n 9000 is zo'n onbenullige auto. Veel mee gereden destijds, totaal nikszeggend ding.
Gewoon Dirk zei:
Zadelsnuiver zei:Zo laag staat 'ie toch niet? Vergeleken met andere exemplaren op internet is de rijhoogte mijns inziens vrijwel gelijk. Hij zou van mij zelfs nog een tandje lager mogen hoorUitlaatje is ook niet origineel overigens, maar wel gaaf!
Gewoon Dirk zei:Een superautoliefhebber die het vooral belangrijk vind om overal maar zijn mening te spouwen, ik weet alweer genoeg...:T
Dat is volgens mij ook het doel van een forum je kan je mening geven.500 E zei:Gewoon Dirk zei:Een superautoliefhebber die het vooral belangrijk vind om overal maar zijn mening te spouwen, ik weet alweer genoeg...:T
Volgens mij doet iedereen dat, hier op het forum.