Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Caspian zei:
D. Elzinga zei:
rke zei:
Uit 2008... Youngtimer, klassieker of oldtimer?
rke zei:Caspian zei:
Uit 2008... Youngtimer, klassieker of oldtimer?
Barri zei:Wat een topfoto's, van die Mini!
Wat een youngtimer is, wordt toch echt bepaald door de leeftijd en niet door de zeldzaamheid.Stif zei:Pheaton is gewoon een youngtimer hoor jongens, misschien niet qua leeftijd maar gewoon omdat er niet veel van zijn...
Phoenixrood74 zei:Wat een youngtimer is, wordt toch echt bepaald door de leeftijd en niet door de zeldzaamheid.Stif zei:Pheaton is gewoon een youngtimer hoor jongens, misschien niet qua leeftijd maar gewoon omdat er niet veel van zijn...
Phaeton V8 zei:Phoenixrood74 zei:Wat een youngtimer is, wordt toch echt bepaald door de leeftijd en niet door de zeldzaamheid.Stif zei:Pheaton is gewoon een youngtimer hoor jongens, misschien niet qua leeftijd maar gewoon omdat er niet veel van zijn...
Als je de grens op 15 jaar stelt (waarom eigenlijk?) dan is een Phaeton uit 2003 een youngtimer, maar een Phaeton uit 2008 niet. Dat zou merkwaardig zijn, niet?
F Mitsi zei:Phaeton V8 zei:Phoenixrood74 zei:Wat een youngtimer is, wordt toch echt bepaald door de leeftijd en niet door de zeldzaamheid.Stif zei:Pheaton is gewoon een youngtimer hoor jongens, misschien niet qua leeftijd maar gewoon omdat er niet veel van zijn...
Als je de grens op 15 jaar stelt (waarom eigenlijk?) dan is een Phaeton uit 2003 een youngtimer, maar een Phaeton uit 2008 niet. Dat zou merkwaardig zijn, niet?
Want een Phaeton uit 2008 is ook 15 jaar? Als je de fiscale grens van 15 jaar pakt is een Phaeton uit 2008 geen youngtimer. Maar goed, er zijn zat andere definities te bedenken
Dizono zei:Barri zei:Wat een topfoto's, van die Mini!
Deze zijn gemaakt in een speciale foto-studio op een draaischijf. De auto komt automatisch in een juiste stand te staan, de medewerker krijgt op het beeldscherm te zien wat de volgende foto is die hij moet nemen en vanuit welke positie, het licht wordt daar op ingesteld en achteraf worden automatisch de lijnen van de draaischijf er weer uit gefotoshopt. Als je goed kijkt zie je waar deze lijnen van de draaischijf heeft gezeten. Zeer ingenieus systeem waarmee dealers in eigen beheer op een mooie manier hun voorraad kunnen fotograferen, zonder dat ze daarbij specifieke kennis van fotografie nodig hebben: de computer stelt alles in.
Dizono zei:Boeiend wat voor label je er op plakt. Dit topic is toch gewoon voor auto's die op wat voor manier boven het maaiveld van saai leaseblik uitsteken? Dat mag van mij best een mooie Phaeton uit 2008 zijn, als ook een super nette Corolla uit 1995 of een MGB uit 1975. Gezeik altijd over bouwjaren, wees blij dat mensen hun leuke vondsten hier delen en als je het niks vind, klik er dan niet op en scroll verder.
Das nog geen antwoord op mijn vraag waarom een TRS duurder is? :TDe Schaduw zei:Wat blijft een R9 toch ook een heerlijk sedannetje.Die Fuego is trouwens ook fijn.
P.S. De BX GTi is een BX Sport, das wat anders.![]()
Wrangler zei:Das nog geen antwoord op mijn vraag waarom een TRS duurder is? :TDe Schaduw zei:Wat blijft een R9 toch ook een heerlijk sedannetje.Die Fuego is trouwens ook fijn.
Wrangler zei:Das nog geen antwoord op mijn vraag waarom een TRS duurder is? :TDe Schaduw zei:Wat blijft een R9 toch ook een heerlijk sedannetje.Die Fuego is trouwens ook fijn.
De Schaduw zei:Wrangler zei:Das nog geen antwoord op mijn vraag waarom een TRS duurder is? :TDe Schaduw zei:Wat blijft een R9 toch ook een heerlijk sedannetje.Die Fuego is trouwens ook fijn.
Klopt. Dat antwoord heb ik namelijk niet.Bossinkje zou het antwoord gegeven kunnen hebben. Bij de Sport zijn bijvoorbeeld ook geen interieurfoto's.
Phoenixrood74 zei:Wat een youngtimer is, wordt toch echt bepaald door de leeftijd en niet door de zeldzaamheid.Stif zei:Pheaton is gewoon een youngtimer hoor jongens, misschien niet qua leeftijd maar gewoon omdat er niet veel van zijn...
Moderator
500 E zei:Wat een youngtimer is, wordt toch echt bepaald door de zeldzaamheid en niet door de leeftijd.
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/bmw-e30-173157860.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=2000
koopje
![]()
Wouter82 zei:500 E zei:Wat een youngtimer is, wordt toch echt bepaald door de zeldzaamheid en niet door de leeftijd.
Ik zou bijvoorbeeld een Renault Wind toch niet willen kwalificeren als youngtimer...