Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat is dan levende rode verf? Bloed?zombies zei:Het lijkt weer rood, maar de verf is dood en dat krijg je niet terug.Zadelsnuiver zei:zombies zei:Ja ik spreek uit ervaring, wat je ook probeert mooi rood word het nooit meer de verf is verkrijt.Micha D. zei:Heb je het geprobeerd?zombies zei:Poetsen helpt niet, alleen overspuiten helpt.
En mijn ervaring op een roze/rood Golfje uit '87 is dat je hem weer prima rood krijgt met de juiste spullen.
Vooral als mensen domme opmerkingen plaatsen omdat ze niet weten waar ze het over hebben.Phoenixrood74 zei:Ja, het leven is zwaar, zombies.
Zadelsnuiver zei:Wat een heerlijke originele en superdikke A4 zeg! 2.8i Quattro, handbak, schuifmaat en dat interieur!
https://link.marktplaats.nl/m1145675947
![]()
![]()
RobEU zei:Zadelsnuiver zei:Wat een heerlijke originele en superdikke A4 zeg! 2.8i Quattro, handbak, schuifmaat en dat interieur!
https://link.marktplaats.nl/m1145675947
![]()
![]()
Holy moly, wat een lekker ding zeg! Volgende week haal je 'm op?
Wel oppassen met de bekleding hoor. Straks heb je dode leerverf.![]()
Ik heb mijn leergeld dan ook wel betaald.Wouter82 zei:Jij bent dan ook door de wol geverfd, PR![]()
rzasa zei:Ik verbaas me over het feit dat er helemaal niemand aanslaat op die geweldige Rover 216 van de vorige pagina...
rzasa zei:Ik verbaas me over het feit dat er helemaal niemand aanslaat op die geweldige Rover 216 van de vorige pagina...
Niets mis met een crisisuitvoering.Bofkont zei:rzasa zei:Ik verbaas me over het feit dat er helemaal niemand aanslaat op die geweldige Rover 216 van de vorige pagina...
Waarom dat??
Het is een nette wagen maar daar is ook alles mee gezegd, crisis uitvoering vooral.
Bofkont zei:Zeldzaam zijn ze zeker, heeft ook een reden.
Helaas wel.rzasa zei:@zombies; Als dat de gangbare prijzen zijn dan heb ik niks gezegd.
rzasa zei:@zombies; Als dat de gangbare prijzen zijn dan heb ik niks gezegd.
@D. Elzinga: jij bent geloof ik niet zo'n fan van Bruno, toch? Zit er een luchtje aan deze auto?D. Elzinga zei:Bruno wil van een Sud af... https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=26
Phoenixrood74 zei:@D. Elzinga: jij bent geloof ik niet zo'n fan van Bruno, toch? Zit er een luchtje aan deze auto?D. Elzinga zei:Bruno wil van een Sud af... https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=26
Jij hebt er blijkbaar net zo weinig kaas van gegeten het is gewoon een gangbare prijs.RobEU zei:rzasa zei:@zombies; Als dat de gangbare prijzen zijn dan heb ik niks gezegd.
Het is een prijs helemaal bovenaan de markt. De 2002 zit heel erg in de lift en prijzen stijgen al jaren, maar er zijn veel gelukszoekers actief. Die proberen de prijzen op te stuwen door er een idioot bedrag voor te vragen, en te doen alsof die auto dat ook echt waard is. Aan de advertentie van deze BMW kun je al zien dat diegene weinig kaas heeft gegeten van auto's verkopen. Er staan genoeg andere exemplaren te koop voor een pak minder, en niet per se in mindere staat.
Dat is het ook, maar ja het is aan jou of je het waard vind om hem te kopen.Boppie zei:Hmm...€5000,- euro voor een 405 uit 1992 of een Renault 25 uit 1986. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het idioot veel geld.
RobEU zei:rzasa zei:@zombies; Als dat de gangbare prijzen zijn dan heb ik niks gezegd.
Het is een prijs helemaal bovenaan de markt. De 2002 zit heel erg in de lift en prijzen stijgen al jaren, maar er zijn veel gelukszoekers actief. Die proberen de prijzen op te stuwen door er een idioot bedrag voor te vragen, en te doen alsof die auto dat ook echt waard is. Aan de advertentie van deze BMW kun je al zien dat diegene weinig kaas heeft gegeten van auto's verkopen. Er staan genoeg andere exemplaren te koop voor een pak minder, en niet per se in mindere staat.
zombies zei:Jij hebt er blijkbaar net zo weinig kaas van gegeten het is gewoon een gangbare prijs.RobEU zei:rzasa zei:@zombies; Als dat de gangbare prijzen zijn dan heb ik niks gezegd.
Je vergeet alleen dat deze nog maar 500km heeft gereden (als dat waar is) dat maakt de auto meer waard. De andere exemplaren hebben meer gelopenRobEU zei:zombies zei:Jij hebt er blijkbaar net zo weinig kaas van gegeten het is gewoon een gangbare prijs.RobEU zei:rzasa zei:@zombies; Als dat de gangbare prijzen zijn dan heb ik niks gezegd.
Vandaar dat de overige exemplaren allemaal minder kosten, op een paar exemplaren na die hetzelfde kosten....
@929V6,
Deze is inderdaad zeker meer gewild, maar als je kijkt naar de markt dan zie je dat 'ie helemaal bovenin de markt zit. Of dat terecht is mag je voor jezelf bepalen, hoewel wij het daar niet over oneens zijn geloof ik. De 02-serie is heel erg gehypet de laatste jaren, en daaruit ontstaan soms dit soort onzinnigheden. Ook aan deze advertentie zie je goed dat het puur om het geld draait, niet om de autoliefde.
zombies zei:Je vergeet alleen dat deze nog maar 500km heeft gereden (als dat waar is) dat maakt de auto meer waard. De andere exemplaren hebben meer gelopenRobEU zei:zombies zei:Jij hebt er blijkbaar net zo weinig kaas van gegeten het is gewoon een gangbare prijs.RobEU zei:rzasa zei:@zombies; Als dat de gangbare prijzen zijn dan heb ik niks gezegd.
Vandaar dat de overige exemplaren allemaal minder kosten, op een paar exemplaren na die hetzelfde kosten....
@929V6,
Deze is inderdaad zeker meer gewild, maar als je kijkt naar de markt dan zie je dat 'ie helemaal bovenin de markt zit. Of dat terecht is mag je voor jezelf bepalen, hoewel wij het daar niet over oneens zijn geloof ik. De 02-serie is heel erg gehypet de laatste jaren, en daaruit ontstaan soms dit soort onzinnigheden. Ook aan deze advertentie zie je goed dat het puur om het geld draait, niet om de autoliefde.
lezen is niet je sterkste punt dat is wel duidelijk. Maar dat jij het niet serieus neemt is jou probleem, een goede gerestaureerde 2002 Tii is heel veel geld waard en de andere exemplaren staan te koop voor het zelfde bedrag wat niet wilt zeggen dat het er ook voor betaald word.RobEU zei:zombies zei:Je vergeet alleen dat deze nog maar 500km heeft gereden (als dat waar is) dat maakt de auto meer waard. De andere exemplaren hebben meer gelopenRobEU zei:zombies zei:Jij hebt er blijkbaar net zo weinig kaas van gegeten het is gewoon een gangbare prijs.RobEU zei:rzasa zei:@zombies; Als dat de gangbare prijzen zijn dan heb ik niks gezegd.
@929V6,
Ik vergeet dat helemaal niet, ik neem het alleen niet serieus. Het is gewoon de afgelezen kilometerstand. Een expert zoals jij zou dit toch zelf ook wel bedacht kunnen hebben...
Als dit wel het geval was geweest, dan had het er met koeien van letters boven gestaan. Anderzijds, deze amateur is te dom om niet even wat interieurfoto's erbij te doen en schermt liever met onzinkreten als 'mooiste van Nederland'. Lijkt me sterk dat hij alle 02's TII heeft gezien.