Zadelsnuiver
Asfaltkampioen
Die Fiero van der Hoef is echt heel gaaf, jammer dat zulke bedrijfjes bijna niet meer bestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:Niet helemaal he, als ik het zo lees en zie zijn carrosserie en interieur min of meer nieuw.
Ik vind het ook een gigantische berg geld, maar ik ben absoluut geen LR-expert dus eigenlijk geen flauw idee in hoeverre dit gerechtvaardigd is. Jongere, zo goed als nieuwe exemplaren zijn tienduizenden euro's goedkoper, maar die zijn dan weer niet fiscaal aantrekkelijk natuurlijk...
Zadelsnuiver zei:Was deze onwijs leuke 306 Gentry (Automaat, leder, schuifmans, airco..) niet van een mede-forummer?
https://link.marktplaats.nl/m1161264027
![]()
zombies zei:Volgens mij klopt de tekst bij de Alfa niet, het is geen import maar volgens mij is deze uitvoering hier nooit geleverd. Wel een erg nette auto.
RobEU zei:Omdat je zegt dat het geen import is. Misschien dat je ergens een kenteken zag. Waarom denk je dan dat het geen import is?
Dat zeg ik niet dat zegt de tekst bij de advertentie.RobEU zei:Omdat je zegt dat het geen import is. Misschien dat je ergens een kenteken zag. Waarom denk je dan dat het geen import is?
zombies zei:Dat zeg ik niet dat zegt de tekst bij de advertentie.RobEU zei:Omdat je zegt dat het geen import is. Misschien dat je ergens een kenteken zag. Waarom denk je dan dat het geen import is?
RobEU zei:zombies zei:Dat zeg ik niet dat zegt de tekst bij de advertentie.RobEU zei:Omdat je zegt dat het geen import is. Misschien dat je ergens een kenteken zag. Waarom denk je dan dat het geen import is?
Ik zie nu inderdaad het vakje dat Carfanatic laat zien, daar had ik even overheen gelezen. Slordig inderdaad, hoewel ik die standaard aanvinkdingetjes sowieso altijd oversla. Vaak erg onvolledig en incorrect.
Durashift zei:RobEU zei:zombies zei:Dat zeg ik niet dat zegt de tekst bij de advertentie.RobEU zei:Omdat je zegt dat het geen import is. Misschien dat je ergens een kenteken zag. Waarom denk je dan dat het geen import is?
Ik zie nu inderdaad het vakje dat Carfanatic laat zien, daar had ik even overheen gelezen. Slordig inderdaad, hoewel ik die standaard aanvinkdingetjes sowieso altijd oversla. Vaak erg onvolledig en incorrect.
Hm, in mijn firefox browser (laptop) wordt dat blokje 'highlights' als een blanco vierkant getoond. Wellicht is dit alleen via de mobiele app te zien?
Deze Alfa blijft toch een import.. de verkoper zegt zelf dat deze uit Italië is gekomen.. want het milde klimaat zorgde mede voor de huidige conservering, volgens hem.
Onoplettendheid. Deze verkoper staat goed bekend. Zat in het pand waar Hof nu zit. Ik denk als je hem mails dat het meteen aangepast wordt.Durashift zei:RobEU zei:zombies zei:Dat zeg ik niet dat zegt de tekst bij de advertentie.RobEU zei:Omdat je zegt dat het geen import is. Misschien dat je ergens een kenteken zag. Waarom denk je dan dat het geen import is?
Hm, in mijn firefox browser (laptop) wordt dat blokje 'highlights' als een blanco vierkant getoond. Wellicht is dit alleen via de mobiele app te zien?
Deze Alfa blijft toch een import.. de verkoper zegt zelf dat deze uit Italië is gekomen.. want het milde klimaat zorgde mede voor de huidige conservering, volgens hem.
Die is veel te duur.Zadelsnuiver zei:Die Uno is een koopje vergeleken bij die andere Uno Turbo op MP :T
Astrawez zei:In gedachten staat ie al hier thuis Barri.
En nee Carkiller. Als particulier kan je helemaal niks met een auto op grijskenteken.![]()
Carkiller zei:Astrawez zei:In gedachten staat ie al hier thuis Barri.
En nee Carkiller. Als particulier kan je helemaal niks met een auto op grijskenteken.![]()
Sorry hoor, dat ik niet alles weet.
Heel vriendelijk zo.![]()

Astrawez zei:Als particulier heb je geen voordeel aan een grijskentekenauto, behalve dan dat hij lichter door het ontbreken van de achterbank. Je betaalt de mrb gebaseerd op het gewicht van de auto, net als bij een niet-grijskenteken auto. Of hij nou ramen heeft of niet dat maakt niks uit.
zombies zei:Nette auto, maar ga liever voor de V6 die hier pas ook voorbij kwam.
Joël D. zei:Origineel is het zeker.