Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja erg hè? Ik hoor het ook!RobEU zei:Ik hoor 'm zachtjes roepen "kom dan Astrawez, ik wacht op je!"
RobEU zei:Dan heb ik waarschijnlijk ook een Limited Edition! :T
D. Elzinga zei:RobEU zei:Dan heb ik waarschijnlijk ook een Limited Edition! :T
Wees er maar blij mee, want dan is jouw Crown (of Crawn?) waarschijnlijk ook 9000 tot en met 12.500 euro waard!
Die Mercedes ziet er ook beeldig uit trouwens:T
1972 Mercedes-Benz 350 SLC from France by Peter Olthof, on Flickr
1972 Mercedes-Benz 350 SLC from France by Peter Olthof, on FlickrWouter82 zei:Die Tudor heeft toch een kenteken uit de allereerste serie?![]()
Astrawez zei:Ik durf er bijna om te wedden dat deze eerdaags voor het dubbele ergens opduikt. Dit is ook veel te goedkoop!
(..)
michel1975 zei:Is een bribus
Durashift zei:Ook met 3 ton op de teller?Astrawez zei:Ik durf er bijna om te wedden dat deze eerdaags voor het dubbele ergens opduikt. Dit is ook veel te goedkoop!
(..)
Zijn het wel recente foto's?
Staat ook geen letter tekst als aanvullende informatie bij de advertentie.. zou mij wantrouwend maken.
D. Elzinga zei:Die G-klasse, mag dat wel? 1980 maar veel modernere techniek & koetswerk...
Ja en niet toegestaan. Maar kijk hier even anders wordt het wel erg off-topic. Auto voldoet niet aan 1/3e 2/3e regeling.cirKel zei:D. Elzinga zei:Die G-klasse, mag dat wel? 1980 maar veel modernere techniek & koetswerk...
Is dat niet hetzelfde als ze ook met Range Rovers doen: moderne body op oud chassis? Zo komt de auto op basis van het bouwjaar van het chassis gauw in de young- en later oldtimersklasse, wat financieel natuurlijk aantrekkelijk is. Over een paar jaar is hij 40 jaar oud.
Heb je het geprobeerd?zombies zei:Poetsen helpt niet, alleen overspuiten helpt.
Ja ik spreek uit ervaring, wat je ook probeert mooi rood word het nooit meer de verf is verkrijt.Micha D. zei:Heb je het geprobeerd?zombies zei:Poetsen helpt niet, alleen overspuiten helpt.
zombies zei:Ja ik spreek uit ervaring, wat je ook probeert mooi rood word het nooit meer de verf is verkrijt.Micha D. zei:Heb je het geprobeerd?zombies zei:Poetsen helpt niet, alleen overspuiten helpt.
Het lijkt weer rood, maar de verf is dood en dat krijg je niet terug.Zadelsnuiver zei:zombies zei:Ja ik spreek uit ervaring, wat je ook probeert mooi rood word het nooit meer de verf is verkrijt.Micha D. zei:Heb je het geprobeerd?zombies zei:Poetsen helpt niet, alleen overspuiten helpt.
En mijn ervaring op een roze/rood Golfje uit '87 is dat je hem weer prima rood krijgt met de juiste spullen.
zucht moet ik nou lachen, domme grapZadelsnuiver zei:Dus het is een soort zombie verf geworden misschien?
Kan ook een optie zijn.zombies zei:zucht moet ik nou lachen, domme grapZadelsnuiver zei:Dus het is een soort zombie verf geworden misschien?
Invoerkosten in nederland bedraagt € 160,-. De auto met nederlands kanteking is bespreekbaar. Alle papieren en twee sleutels zijn in mijn bezit. En de apk is geldig tot 29 september 2018.
De Schaduw zei:Dus als ik het goed begrijp is de auto nog niet ingevoerd maar heeft een geldige APK? Kan dat?
D. Elzinga zei:De Schaduw zei:Dus als ik het goed begrijp is de auto nog niet ingevoerd maar heeft een geldige APK? Kan dat?
Ja, de adverteerder drukt het niet echt goed uit maar volgens mij kan een geldige CT (de Franse APK) gewoon overgenomen worden bij invoer.