Guest
rzasa zei:Leuke reacties op mijn laatste post hier!![]()
Ik reageer weinig meer, maar kijk wel regelmatig en je raakt vaak precies de goede snaar voor dit topic. Keep on posting.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:Leuke reacties op mijn laatste post hier!![]()
Durashift zei:Barri zei:Dat campertje, geweldig!
wie is Autoblog-jaapiyo hier? Die haalt uit dit topic telkens heel veel inspiratie voor zijn artikelen![]()
Geen idee. Je kan AW forum gewoon, openbaar, meelezen zonder hier een account te hebben.
Wellicht dat de eigenaar van de gele 406 coupe tipgever is?
![]()
D. Elzinga zei:
Zadelsnuiver zei:Die 300CE, best een koopje..
CeeVijf zei:D. Elzinga zei:
Kijk, dat zou nou een mooie Braad-mobiel zijn geweest
Maar ja, water under the bridge...
D. Elzinga zei:2008 Fiat 500 1.2 Pop Model zelf is natuurlijk niet bijzonder, km-stand en verhaal erachter wel...
(..)
JaluMSX zei:Wat een bijzonder audiosysteem in die Lybra, met een kleurenscherm én een cassettespeler...
D. Elzinga zei:
Zadelsnuiver zei:JaluMSX zei:Wat een bijzonder audiosysteem in die Lybra, met een kleurenscherm én een cassettespeler...
Goed gezien! Hopelijk is er nog ergens een CD wisselaar aanwezig![]()
Stif zei:D. Elzinga zei:
De paarse 205 doet me denken aan de auto die autoweek ging volgen em later terug kopen ergens midden jaren 90.
Ik heb geïnformeerd waarom de Lancia nu alweer weg gaat, terwijl er net flinke kosten zijn gemaakt. Hij antwoordt "Hallo,hij is gewoon overbodig mijn hobby loopt een beetje uit de hand.ben een beetje auto gek vandaar.met deze auto is niets mis is echt een fijne auto.".Gewoon Dirk zei:Zadelsnuiver zei:JaluMSX zei:Wat een bijzonder audiosysteem in die Lybra, met een kleurenscherm én een cassettespeler...
Wat een heerlijk ding die Lybra.
Volgens de advertentie zit er een 6 CD wisselaar in de auto.![]()
Clio is in Duitsland professioneel omgebouwd tot cabriolet
HKluivert zei:Ik heb geïnformeerd waarom de Lancia nu alweer weg gaat, terwijl er net flinke kosten zijn gemaakt. Hij antwoordt "Hallo,hij is gewoon overbodig mijn hobby loopt een beetje uit de hand.ben een beetje auto gek vandaar.met deze auto is niets mis is echt een fijne auto.".Gewoon Dirk zei:Zadelsnuiver zei:JaluMSX zei:Wat een bijzonder audiosysteem in die Lybra, met een kleurenscherm én een cassettespeler...
Wat een heerlijk ding die Lybra.
Volgens de advertentie zit er een 6 CD wisselaar in de auto.![]()
Wie gaat er kijken?
Zadelsnuiver zei:Lijkt alsof er wat beginnende roest zit op de achterste wielkast passagierskant maar verder helemaal goed
rzasa zei:Clio is in Duitsland professioneel omgebouwd tot cabriolet
Ik meende dat dit een Clio Cabrioni is, bedrijf uit Huissen, maar blijkbaar was er in Duitsland een vergelijkbaar bedrijfje?
Eerlijk gezegd vind ik hem zelf bijna te goedkoop.spyderweb zei:Niet duur die Karmann Ghia, die kan nog wel eens in waarde gaan stijgen.
YD is een kentekenserie voor importauto's tussen 1973 en 1978spyderweb zei:Het is een importwagen en de kilometerstand zal wel in miles zijn en mogelijk teruggedraaid.
Maar dan nog is de prijs erg laag voor de mooie staat waarin de auto zich lijkt te bevinden.
Ik zou wel een aankoopkeuring laren doen.
Hoe komt zo'n importwagen trouwens aan zo'n oude kentekenplaat?