Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

rzasa zei:
zombies zei:
Die Sharan hierboven is ook een goeie vondst.
Ja het is een hele goede vondst, kleur van het interieur is even wennen.
Die Sharan is een apart ding, maar waarom al zo snel weer verkopen?

Ik ben bang dat 'ie, ondanks de camper ombouw, niet onder de camperregels voor de wegenbelasting valt (vast bed verplicht oid?). Dan is het best een dure auto om te rijden en met bijna 250000 op de teller zullen er wel flinke reparaties aankomen. Jammer, met camperkorting best een aantrekkelijke auto.

Jp053 zei:
Opel Calibra 2.0, blijft mooie verschijning, hebben:)

$_85.JPG

Mooie Calibra zeg (y)

Barri zei:
Die Accord! Zelfs een set beige rubber matten erbij! o_O
Wel jammer bij de Accord is dat er een mijlenteller in zit, maar dat die stand toch bij kilometerstand wordt ingevuld... (Is niet de eerste keer bij Amerikaanse modellen)

HKluivert zei:
rzasa zei:
zombies zei:
Die Sharan hierboven is ook een goeie vondst.
Ja het is een hele goede vondst, kleur van het interieur is even wennen.
Die Sharan is een apart ding, maar waarom al zo snel weer verkopen?

Ik ben bang dat 'ie, ondanks de camper ombouw, niet onder de camperregels voor de wegenbelasting valt (vast bed verplicht oid?). Dan is het best een dure auto om te rijden en met bijna 250000 op de teller zullen er wel flinke reparaties aankomen. Jammer, met camperkorting best een aantrekkelijke auto.
Daar hoef je niet bang voor te zijn dat is gewoon een feit, iets wat je terug kan vinden in de tekst bij de advertentie. Maar dat is iets wat je van te voren kan uitzoeken.

Leuk spul, Joop!
Jammer dat Samantha denkt goud in handen te hebben, want dit is absoluut niet zo. Voor dit geld moet 'ie echt snaarstrak zijn. Ieder vroeger bouwjaar zou dan ook helpen.

RobEU zei:
Leuk spul, Joop!
Jammer dat Samantha denkt goud in handen te hebben, want dit is absoluut niet zo. Voor dit geld moet 'ie echt snaarstrak zijn. Ieder vroeger bouwjaar zou dan ook helpen.
Ik betwijfel ook of er wel echt leder in deze auto zit, maar een vraagprijs hoger dan de nieuw prijs in 88 daar raken ze hem echt niet voor kwijt.

Jazeker, De Enige Echte.

Ik hoop dat er een liefhebber (Rens bijvoorbeeld?:T) voor opduikt. Zou jammer zijn als hij naar het buitenland verdwijnt.

Honda Accord Coupé 3.0I V6 Automaat | 02-2000 | 131.342 km | €5.750,00
https://www.micexclusive.nl/honda-accord-coupe-v6
22f704_4a53e332615e4a208a19c042aea9ca53~mv2.webp

Wat er zo extra bijzonder aan die Stanza? Behalve dan dat een Stanza ansich al bijzonder is natuurlijk..

Bizar trouwens die Porsche, wat ben je dan voor een masochist als je zoiets koopt en er nooit mee rijdt.

Zadelsnuiver zei:
Wat er zo extra bijzonder aan die Stanza? Behalve dan dat een Stanza ansich al bijzonder is natuurlijk..

Dit is een nogal bekend exemplaar dat door redelijk wat forummers is gespot.

Zadelsnuiver zei:
Bizar trouwens die Porsche, wat ben je dan voor een masochist als je zoiets koopt en er nooit mee rijdt.

Toch vraag ik me af: stel dat deze RSR inderdaad 2 miljoen gaat opleveren, zou het dan een winstgevende investering zijn geweest? Dat was namelijk vast bij lange na niet de nieuwprijs, en als deze inderdaad altijd ongebruikt in een grote privécollectie heeft gestaan zullen de "gebruiks"kosten ook niet hoog zijn geweest.

@jp053, bij die Riley krijg ik mijn bedenkingen als ik zo naar de foto kijk, er staat maar 1 hele foto en totaal geen verdere informatie, wel een leuk model.

zombies zei:
@jp053, bij die Riley krijg ik mijn bedenkingen als ik zo naar de foto kijk, er staat maar 1 hele foto en totaal geen verdere informatie, wel een leuk model.

Inderdaad opmerkelijk dat er weinig informatie en 1 foto in de advertentie staat. Je vraagt je af of de verkoper de auto echt wil verkopen of dat de verkoper de interesse wil peilen.

Die groene Ascona is erg leuk, heb hem ook eens gespot en zag/ziet er nog erg netjes uit. Vind de vraagprijs niet heel gek (y).

Die vraagprijs van de Lada is echt belachelijk... Ik zie bijvoorbeeld al een rot voorscherm.

D. Elzinga zei:

Deze auto ken ik. Reed jaren lang in de buurt waar ik vroeger gewoond heb. Daarna zag ik hem ook regelmatig rondrijden en slechter zien worden. Is wel een uniek ding. Met veel liefdescentjes en tijd wordt ie vast weer helemaal mooi. Echt iets voor Nissandealer en verzamelaar, Jan Manenschijn.

simca1006 zei:
Echt iets voor Nissandealer en verzamelaar, Jan Manenschijn.

Ik heb Jan getipt en hij gaf aan ook al rechtstreeks te zijn benaderd. Deze auto is echter al te ver heen en bovendien hebben ze al een 4-deurs Stanza :)

Dan maar Rens in de maag splitsen! :D

Hoe gaaf 'ie ook is, hij komt ook wel echt over als een ranzig ding om eerlijk te zijn.

RobEU zei:
Hoe gaaf 'ie ook is, hij komt ook wel echt over als een ranzig ding om eerlijk te zijn.

Hij had wellicht ook wat beter in het projecttopic gepast.;) Gezien de staat vind ik hem zelfs wat aan de dure kant, of zouden Stanza's nog heel gewild zijn in het exportcircuit?

D. Elzinga zei:
RobEU zei:

Hij had wellicht ook wat beter in het projecttopic gepast.;) Gezien de staat vind ik hem zelfs wat aan de dure kant, of zouden Stanza's nog heel gewild zijn in het exportcircuit?

Of het sloperijtopic. ;)
Die prijs viel me ook al op. Voor hetzelfde geld heb je ook een Almera van het laatste type, met airco. Zelfs een Tino heb je er al voor. Maar een sedan niet, van geen enkel type. Lastig dus, hoewel deze prijs misschien ook bedoeld is om export af te schrikken.

Die Uno is leuk, vind de verkoper wel een arrogante kwal. Zelf marktplaats een beetje oplichten door een advertentie van een al verkochte auto te gebruiken en dan dit soort dingen in de advertentie zetten:

Kwallie McKwalface zei:
Komt u alleen als u echt interesse heeft. Orienteren en zomaar even proefrijden houdt ik niet zo van.

Die 21 Manager.. man die zou ik echt vandaag nog gaan halen als ik in NL zou wonen. Zal 'm doorsturen naar een kennis. Vind alleen de cijfers op de kilometerteller wat onnatuurlijk er uit zien.

929V6 zei:
zombies zei:
Leuk die 1300 coupe, heb er zelf een gehad uit 1971 een 1300sl Coupe.

Dat is geen coupé maar gewoon een tweedeurs sedan. Dit is een coupé:

Toch, ik twijfelde al maar mijne was van 1971 en deze is een paar jaar jonger en dacht dus het zal wel nieuw modeljaar zijn, maar blijft een leuke auto.

@niels die moet je plaatsen in het topic, van de persoon die in zijn auto wil slapen en het nu doet in een Cuore oid.

https://www.autotrader.nl/klassieker/skoda-favorit/1996/lelystad/8anj7/skoda-favorit-estate-13-ls/
139444662-medium.jpg

https://www.autotrader.nl/klassieker/mazda-626/1988/teuge/8ak2z/mazda-626-18-glx/
139366685-medium.jpg

https://www.autodealers.nl/occasions.aspx?aid=2628693&herkomst=gpl
2628693_2_29042017152404.jpg

Erg leuk inderdaad: eenvoudige versie in een hele frisse kleur en zo te zien prachtige staat!

Die Honda coupe geweldig !! (y)
Subtiel verlagen zou ik wel meteen doen, staat wel erg hoog op zijn pootjes.

Die GTV phase 2 met 10.000km is ook geweldig!
Jammer van die 1.8 twinspark alleen, echt ondermaats voor deze wagen.

Dat campertje, geweldig!

wie is Autoblog-jaapiyo hier? Die haalt uit dit topic telkens heel veel inspiratie voor zijn artikelen :cool:

Zo'n Wagon R+ heeft normaal een waarde tussen de 500 en 800 euro, deze verkoper wil er meer dan 2000 euro voor hebben.
De auto is niet geregistreerd als camper, dus valt niet in het kwarttarief.
De doelgroep (vrijgezel, man, 50+, gierig, kampeerder, lenig, geen schaamte) lijkt mij erg klein voor zo'n auto.

spyderweb zei:
Zo'n Wagon R+ heeft normaal een waarde tussen de 500 en 800 euro, deze verkoper wil er meer dan 2000 euro voor hebben.
De auto is niet geregistreerd als camper, dus valt niet in het kwarttarief.
De doelgroep (vrijgezel, man, 50+, gierig, kampeerder, lenig, geen schaamte) lijkt mij erg klein voor zo'n auto.
Dat hij duur is ben ik met je eens, maar dat hij niet staat geregistreerd als kamper is in dit geval nou niet echt een probleem.

Barri zei:
Dat campertje, geweldig!

wie is Autoblog-jaapiyo hier? Die haalt uit dit topic telkens heel veel inspiratie voor zijn artikelen :cool:

Geen idee. Je kan AW forum gewoon, openbaar, meelezen zonder hier een account te hebben.

Wellicht dat de eigenaar van de gele 406 coupe tipgever is?
;)

Phoenixrood74 zei:
Erg leuk inderdaad: eenvoudige versie in een hele frisse kleur en zo te zien prachtige staat!

Zeker. Wel apart dat destijds een achterruitwisser niet standaard was.. maar een stukje rubber voor de koplampen kennelijk wel..

~~~~~
Leuke Favorit ook. Die (mooie) kleur heb ik er eigenlijk nog nooit op gezien..

Durashift zei:
Phoenixrood74 zei:

Zeker. Wel apart dat destijds een achterruitwisser niet standaard was.. maar een stukje rubber voor de koplampen kennelijk wel..

Best mogelijk dat de achterruit bij zo'n Saab door de vorm van de auto uit zichzelf al aardig schoon blijft, anders had hij er bij een Zweeds merk vast wel standaard op gezeten.

Oeh, in die laatste post van rzasa zijn ze gewoon alledrie top! De no-nonsense Skoda, de 626 wil ik alleen al om zijn wieldoppen en de 900 is basic, goed merk en kleurig, helemaal top! Het is dat ik nog onderhoud op de Rover moet 'afschrijven' om een inruil voor mezelf te verantwoorden.

929V6 zei:
Best mogelijk dat de achterruit bij zo'n Saab door de vorm van de auto uit zichzelf al aardig schoon blijft, anders had hij er bij een Zweeds merk vast wel standaard op gezeten.

Mwah, denk niet dat ze er zo over hebben nagedacht. Na de facelift was de wisser volgens mij standaard zodat ze hetzelfde stramien hebben gevolgd als bij de 9000.

Die Astra is leuk zeg! En voor zo'n klein prijsje koop je dus gewoon een bijna nieuwe auto (y)

Die Kadett vind ik stiekem best gaaf, maar ik zou er zelf wel andere velgen onder doen denk ik.

Terug
Bovenaan