A
Anoniem
Guest
Hier een rode Scoupe met het zelfde interieur...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
D. Elzinga zei:
Zadelsnuiver zei:Leuk verhaal hoor, maar je kunt me niet wijsmaken dat een paar foute stickers en 86 pk er opeens voor zorgen dat 94% van deze auto's de bocht uit zijn gevlogen.
Wel een heel gaaf ding om te zien, lijkt me een geweldig project om daar de aandrijflijn van Celica GT-4 in te proppen.
Never a dull moment with an old SierraRobEU zei:Ah, het is Sierra-herhalingstijd!
Moderator
RobEU zei:Ah, het is Sierra-herhalingstijd!
Wouter82 zei:RobEU zei:Ah, het is Sierra-herhalingstijd!
Idem voor die Passat en die grijze Galant komt mij ook bekend voor.
rzasa zei:(..)
https://www.autowereld.nl/mercedes-benz/190-serie/2-3-automaat-airco-22674364/details.html
![]()
HelemaalRenault15.17 zei:Die Fuego (ex De L'Est) lijkt me een hele mooie / goede, zeker voor die prijs.
Een Mitsubishi Colt 1.2 EL van bouwjaar 1984
<KNIP>
De Mitsubishi is ouder dan 40 jaar waardoor hij in aanmerking komt voor de Oldtimer regeling en u niet meer betaald dan €122,- per maand aan wegenbelasting en zeer voordelig is in de verzekering!!
Moderator
Het lijken allemaal reflectoren ofzo.rzasa zei:Wat hangt er bij die GTI allemaal onder de achterbumper? Hij ziet er verder netjes uit, maar mist in mijn ogen totaal de uitstraling van een GTI op de een of andere manier. Het zou voor mij ook de GL van oma kunnen zijn. Misschien zijn het de spatlappen.
Barri zei:Het lijken allemaal reflectoren ofzo.rzasa zei:Wat hangt er bij die GTI allemaal onder de achterbumper? Hij ziet er verder netjes uit, maar mist in mijn ogen totaal de uitstraling van een GTI op de een of andere manier. Het zou voor mij ook de GL van oma kunnen zijn. Misschien zijn het de spatlappen.
Verder een leuk ding, goede kleur, goede wielen, maar een 115pk GTI zal nooit echt geld waard worden vrees ik.
rzasa zei:Wat hangt er bij die GTI allemaal onder de achterbumper? Hij ziet er verder netjes uit, maar mist in mijn ogen totaal de uitstraling van een GTI op de een of andere manier. Het zou voor mij ook de GL van oma kunnen zijn. Misschien zijn het de spatlappen.
Barri zei:Die Micra staat hier praktisch naast m'n werk![]()
Moderator
Ik kan voor iemand wel ff bij die handelaars langs lopen, maar ik loop er ook elke middagpauze langs. Heb zelf geen interesse hoor.Jp053 zei:Barri zei:Die Micra staat hier praktisch naast m'n werk![]()
Wil je hiermee zeggen, dat je nu een doel hebt in de middagpauze?
Barri zei:Ik kan voor iemand wel ff bij die handelaars langs lopen, maar ik loop er ook elke middagpauze langs. Heb zelf geen interesse hoor.Jp053 zei:Barri zei:Die Micra staat hier praktisch naast m'n werk![]()
Wil je hiermee zeggen, dat je nu een doel hebt in de middagpauze?
Guus Leferink zei:En de naam GTI niet waardig? En de 505 GTI en CX GTI dan?
Kan ik me wel iets bij voorstellen... Toch is het best een leuke autoRobEU zei:Die Triumph staat al letterlijk jaaaaaaaren te koop.