Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
buitengaats zei:(..)Enneh, deze heeft een zes-in-lijn![]()
Wij weten dat dit zeker niet de goedkoopste van Nederland is en wij zullen de vraagprijs elk jaar een beetje verhogen.
Moderator
RobEU zei:Ik heb hetzelfde met lange tenen. Maar ja, wat doe je eraan?
Moderator
Tuurlijkcompleet vervangen carrosserie waardoor de auto precies een echte AMG is!
D. Elzinga zei:Advertentie met waardeloze foto's en info, maar hoeveel vroege Astra diesels zullen er nog over zijn? https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=17
(..)
Moderator
Enzo Ferrari zei:Die lage prijzen in Engeland, komt dat ook niet doordat de export op die markt bijna te verwaarlozen is?
Van een cx naar een bx? Ik snap de hype op zo'n bx niet. Een cx is een tijdloze schoonheid. De bx daarentegen .....Micha D. zei:Geweldige CX zeg... Al vind ik de Leader-uitvoering zeker niet het mooiste, deze is wel extreem netjes. Zelfs de goede (zeldzame) wieldoppen zitten eronder.
Een BX rijdt erg fijn, zeker in verhouding met de gevraagde prijzen. Verder is de techniek relatief eenvoudig, en dus veel zelf te onderhouden.michel1975 zei:Van een cx naar een bx? Ik snap de hype op zo'n bx niet. Een cx is een tijdloze schoonheid. De bx daarentegen .....Micha D. zei:Geweldige CX zeg... Al vind ik de Leader-uitvoering zeker niet het mooiste, deze is wel extreem netjes. Zelfs de goede (zeldzame) wieldoppen zitten eronder.
buitengaats zei:(..)
Denk dat die 116000 in miles zijn?
buitengaats zei:Verder afdingen naar 500 en kijken hoe lang het goed gaat. :T
Daar twijfel ik niet aan. Alleen vind ik de overgang qua design van CX naar BX erg groot. De Citroëns uit dat tijdperk heb ik wel een zwak voor.stoterstangen90 zei:Een BX rijdt erg fijn, zeker in verhouding met de gevraagde prijzen. Verder is de techniek relatief eenvoudig, en dus veel zelf te onderhouden.michel1975 zei:Van een cx naar een bx? Ik snap de hype op zo'n bx niet. Een cx is een tijdloze schoonheid. De bx daarentegen .....Micha D. zei:Geweldige CX zeg... Al vind ik de Leader-uitvoering zeker niet het mooiste, deze is wel extreem netjes. Zelfs de goede (zeldzame) wieldoppen zitten eronder.
Ik rijd er nu een jaar of 17 mee, dus ik denk dat ik er aardig kijk op heb.
RobEU zei:RobEU [ Privé reageren ]
Re: Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7 nieuw
02-03-2017 22:01
Verschrikkelijk die chromen spiegelkappen op die Jaguar. Chromen handgrepen zijn volgens mij ook niet origineel. Hij heeft dan wel weer dat geweldige, maar oh zo nutteloze, navigatiesysteem.