A
Anoniem
Guest
Die Seat Ibiza is echt leuk. Zie hem wel eens rijden. Super origineel net ding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is inderdaad een leuke auto. Heb er ooit 3 nieuw gehad.Dengolf1 zei:Die Seat Ibiza is echt leuk. Zie hem wel eens rijden. Super origineel net ding
D. Elzinga zei:Die Toledo heeft een best opmerkelijk Nap rapport...
rzasa zei:D. Elzinga zei:Die Toledo heeft een best opmerkelijk Nap rapport...
Ja vaag he. Andere, gebruikte tellerunit ingekomen?
zombies zei:Zonde van het papier om het raam van die Dodge Caravan, maar ik vind ze alle 3 wel erg duur.
Phaeton W12 zei:Die NSX bij Lex Classics is goedkoop (als ie goed is)... Met een km-stand van 9.000 had ik wel een prijs verwacht van 130K.
Ik denk dat veel mensen afhaken op dat zwarte vinyl dak met klapraam...RobEU zei:Gek dat 'ie nog niet verkocht is voor die prijs....![]()
Fura Spider zei:Ik denk dat veel mensen afhaken op dat zwarte vinyl dak met klapraam...RobEU zei:Gek dat 'ie nog niet verkocht is voor die prijs....![]()
Fura Spider zei:Ik denk dat veel mensen afhaken op dat zwarte vinyl dak met klapraam...RobEU zei:Gek dat 'ie nog niet verkocht is voor die prijs....![]()
Micha D. zei:Jammer dat de verkoper van die Cordia zonder te vragen mijn foto's gebruikt...
kiamen zei:gave auto's komen er toch voorbij.....een vraag:
Stel ik zie een auto met belgisch kenteken in begie te koop staan en zou deze in eerste instantie als donor naar nederland willen halen, hoe gaat dat in zijn werk? En wat te doen qua invoeren als ik er in eerste instantie geen NL kenteken op hoef te hebben? Stel ik wil dat later wel, is dat dan nog mogelijk?
Inderdaad nu een leuke onderschatte youngtimer die ook nog eens zeer verdienstelijk rijdtGewoon Dirk zei:Inmiddels best een youngtimer dacht ik!