Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
RobEU zei:Mooi ding! Kleur staat 'm ook heel goed. Maar als belegging moet je ook veel geduld hebben denk ik. Ik zie het de eerst komende tien jaar niet gebeuren eigenlijk.
danny1995 zei:Niet zo heel oud, maar lijkt me toch wel een interessante belegging, zeker gezien de uitvoering en het nummer:
https://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/txAAAOSw32lYpHwW/$_85.JPG
https://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/Rg0AAOSwax5YpHwX/$_85.JPG
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/ford/m1137123221-ford-fiesta-1-6-16v-rally-edition-99-250-bj-2007.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=46
S-J zei:Ik heb een Volvo met type P12194 op het kenteken staan, maar ik ben niet zo in to de Volvo klassiekers. Weet iemand wat meer over deze auto te vertellen? Zal later wel even wat fotootjes maken en hierbij zetten. Het moet een Amazon uit 1966 zijn in redelijk goede staat.
danny1995 zei:RobEU zei:Mooi ding! Kleur staat 'm ook heel goed. Maar als belegging moet je ook veel geduld hebben denk ik. Ik zie het de eerst komende tien jaar niet gebeuren eigenlijk.
Dat zal ook niet gelijk zo zijn nee, maar gezien de oplage van 250 stuks, zullen er nooit heel veel van over zijn over tien jaar denk ik. En dan is nummer 99 nog wel een mooi nummer als bewaarexemplaar![]()
Moderator
Eens! Heel leuk ding!Micha D. zei:Poh die Audi is erg leuk voor dat geld! Zou hem haast willen ophalen.
Stif zei:S-J zei:Ik heb een Volvo met type P12194 op het kenteken staan, maar ik ben niet zo in to de Volvo klassiekers. Weet iemand wat meer over deze auto te vertellen? Zal later wel even wat fotootjes maken en hierbij zetten. Het moet een Amazon uit 1966 zijn in redelijk goede staat.
Het beste kun je ons even een foto laten zien.
Wikipedia brengt vaak uitkomst.
Maar hoelang heb je hem al, of hoe kom je er aan.
Ik vraag me dan af hoe je in het bezit komt van een amazon als je er helemaal geen weet van hebt.
S-J zei:Stif zei:S-J zei:Ik heb een Volvo met type P12194 op het kenteken staan, maar ik ben niet zo in to de Volvo klassiekers. Weet iemand wat meer over deze auto te vertellen? Zal later wel even wat fotootjes maken en hierbij zetten. Het moet een Amazon uit 1966 zijn in redelijk goede staat.
Ik vraag me dan af hoe je in het bezit komt van een amazon als je er helemaal geen weet van hebt.
Staat er nu een paar dagen, start niet. Dat wordt nu eerst even gefixed. Beginnende roestblaasjes hier en daar maar verder algeheel nette staat.
Bijzondere uitvoeringen? Bepaalde speciale zaken die opvallen aan dit model? Waarde kon ik ook niet echt goed bepalen als ik zo een beetje op internet rond kijk.. Misschien maar laten taxeren.
Staat ook al anderhalf jaar te koop zie ik nu. Ik haal hem weg.spyderweb zei:Sinds wanneer is een Golf uit 1987 belastingvrij?
S-J zei:Stif zei:S-J zei:Ik heb een Volvo met type P12194 op het kenteken staan, maar ik ben niet zo in to de Volvo klassiekers. Weet iemand wat meer over deze auto te vertellen? Zal later wel even wat fotootjes maken en hierbij zetten. Het moet een Amazon uit 1966 zijn in redelijk goede staat.
![]()
Staat er nu een paar dagen, start niet. Dat wordt nu eerst even gefixed. Beginnende roestblaasjes hier en daar maar verder algeheel nette staat.
Bijzondere uitvoeringen? Bepaalde speciale zaken die opvallen aan dit model? Waarde kon ik ook niet echt goed bepalen als ik zo een beetje op internet rond kijk.. Misschien maar laten taxeren.
Wat grappig @Buitengaats dat je nu die Venturi hier plaatst. Ik ben de laatste week helemaal "into Venturi". Heb alle tests, documentaires en filmpjes op Youtube over Venturi gezien en ben ook eens gaan neuzen naar te koop staande Venturi's. In Nederland staat deze nog steeds te koop:
buitengaats zei:Wat grappig @Buitengaats dat je nu die Venturi hier plaatst. Ik ben de laatste week helemaal "into Venturi". Heb alle tests, documentaires en filmpjes op Youtube over Venturi gezien en ben ook eens gaan neuzen naar te koop staande Venturi's. In Nederland staat deze nog steeds te koop:
Gaaf! Ben je van plan de Alpine evt in te ruilen op een Venturi? Bij mij is het meer een sluimerende interesse. Dat er eentje in NL te koop staat had ik niet eens gezien, lijkt een Coupé 200 te zijn? Was eigenlijk op zoek naar een Atlantique 300 om te zien wat ze tegenwoordig doen qua vraagprijs maar daar kon ik er geen eentje van vinden.
De papieren Autoweek autoweek heeft me ooit kennis leren maken met Venturi trouwens, rond 1998 in een dubbeltest tegen onder andere een AM DB7 en een 996![]()
Is toch gewoon groen/grijs-achtig en in de kofferbak & motorruimte zit deze kleur ook: ik zie geen reden om aan te nemen dat ie overgespoten is in een andere kleur.cirKel zei:Die 128 3P is anders ook best leuk. Jammer alleen van de niet originele kleur. Hij is waarschijnlijk ooit geleverd in deze meer passende kleur...
*knip foto*
(Er staat groen in de RDW)
Sjon77 zei:Is toch gewoon groen/grijs-achtig en in de kofferbak & motorruimte zit deze kleur ook: ik zie geen reden om aan te nemen dat ie overgespoten is in een andere kleur.
Kleuren en kleurbenamingen zijn soms een beetje raar, zo heb ik een oranje VW Derby, maar VW noemt dat panamabruin en dus staat er bruin op kenteken...
rzasa zei:https://ww3.autoscout24.nl/classified/306241179?asrc=st|as
![]()
Micha D. zei:Poh die Audi is erg leuk voor dat geld! Zou hem haast willen ophalen.
RobEU zei:S-J zei:Stif zei:S-J zei:Ik heb een Volvo met type P12194 op het kenteken staan, maar ik ben niet zo in to de Volvo klassiekers. Weet iemand wat meer over deze auto te vertellen? Zal later wel even wat fotootjes maken en hierbij zetten. Het moet een Amazon uit 1966 zijn in redelijk goede staat.
Taxeren is puur een kwestie voor de verzekering, heeft echt niets te maken met de dagwaarde. Op het oog ziet 'ie er heel tof uit. Een origineel Nederlandse vierdeurs is niet heel gangbaar, en ook de kleur komt niet enorm vaak voor.
Ik weet niet wat de echte staat is, maar als je het startprobleem oplost en de blaasjes wegwerkt, dan zou ik er om en nabij 10.000 euro voor vragen. Qua markt komt dit behoorlijk overeen. Er staan goedkopere exemplaren (in slechtere staat) en duurdere exemplaren (weinig km, Kombi's).