Gewoon Dirk
Wegverkenner
Wow die 164 ziet er lekker uit!
Zo'n Pontiac Grand Prix met dat heerlijke stuur lijkt me ook leuk om eens te hebben.
Zo'n Pontiac Grand Prix met dat heerlijke stuur lijkt me ook leuk om eens te hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
FH126560 zei:Die Mercedes E430T is stevig aan de prijs en ik zie iets aan die auto alsof t niet klopt. Ook stoel oogt bijvoorbeeld niet fris voor zn kilometerstand. Even los van deze, maar een E430 is wel een pure verwenauto.
Joël D. zei:Komt door de kleur. Wit hoort gewoon niet op zo'n auto.
RobEU zei:Joël D. zei:Komt door de kleur. Wit hoort gewoon niet op zo'n auto.
Toch zie ik ze verdomd vaak in het wit. Meestal met zo'n bordje op het dak.![]()
Grappig ik was even aan het rond snuffelen in deze berichten en kwam deze Mazda tegen. Die heb ik gekocht omdat die zo ontzettend netjes en mooi was/is( achterin was nog nooit gezeten). Geen vlekje roest en echt van een oude man geweest. In 1991 nieuw gekocht en deze man is in 2016 overleden.D. Elzinga zei:
smarter zei:Deze staat gewoon niet lekker op z'n wielen, ik heb ook geen idee wat er mis is. Ziet er heel zielig uit terwijl ie de baas moet zijn.
FH126560 zei:Die Mercedes E430T is stevig aan de prijs en ik zie iets aan die auto alsof t niet klopt. Ook stoel oogt bijvoorbeeld niet fris voor zn kilometerstand. Even los van deze, maar een E430 is wel een pure verwenauto.
BIGHONDA LOVER zei:Grappig ik was even aan het rond snuffelen in deze berichten en kwam deze Mazda tegen. Die heb ik gekocht omdat die zo ontzettend netjes en mooi was/is( achterin was nog nooit gezeten). Geen vlekje roest en echt van een oude man geweest. In 1991 nieuw gekocht en deze man is in 2016 overleden.D. Elzinga zei:
Vorige week een complete tectyl behandeling laten uitvoeren dus de Mazda kan er nog jaren tegen.
Stond er nu minder dan 50.000 kilometer op de teller ja. Nu is het geen investering maar een kostenpost. Wel een leuke overigens. Lekker oprijden dus.Gijs571 zei:
Alleen die uitlaat al. Nu heb ik toch al niet zo'n heel goed gevoel bij de aanbieder. Er staat wel vaker wat wat op het oog leuk lijkt maar toch wat meer onderhoud vergt dan de advertentie doet vermoeden. Hij lift leuk mee op de hype voor Mercedessen maar ben niet overtuigd. Heb 2 exemplaren van dichtbij mogen bewonderen en die bleken achteraf toch minder te zijn dan op voorhand gedacht werd. Ik zou er niet snel wat kopen.D. Elzinga zei:
Barri zei:Maarja, wat moet ik met een zwarte Franse break?
Barri zei:Hij staat hier om de hoek en ik zit te neuzen naar iets van rond dat geld, met meer dan 4 cilinders. Maarja, wat moet ik met een zwarte Franse break?
Barri zei:Is dit al bijzonder genoeg voor hier? Een naar mijn mening prachtige 406 break V6, met beige lederen interieur. Eentje uit de categorie: 'zo worden ze niet meer gemaakt'.
<https://ww3.autoscout24.nl/classified/304934372>
![]()
Barri zei:Hij staat hier om de hoek en ik zit te neuzen naar iets van rond dat geld, met meer dan 4 cilinders. Maarja, wat moet ik met een zwarte Franse break?
Vind ze allebei superleuk.Durashift zei:Barri zei:Hij staat hier om de hoek en ik zit te neuzen naar iets van rond dat geld, met meer dan 4 cilinders. Maarja, wat moet ik met een zwarte Franse break?
Kan je beter, vind ik, die Xantia Activa bij Mekenkamp ophalen. Ook handgeschakeld én dan heb je wel iets bijzonders (in de bochten).![]()
HKluivert zei:Haha, de beroemde "oh buurman, wat doet u nu?!" scène. En even later "hoe wilt u betalen; cash, creditcard?". "Nee, Polaroid!".
HKluivert zei:Vind ze allebei superleuk.Durashift zei:Barri zei:Hij staat hier om de hoek en ik zit te neuzen naar iets van rond dat geld, met meer dan 4 cilinders. Maarja, wat moet ik met een zwarte Franse break?
Kan je beter, vind ik, die Xantia Activa bij Mekenkamp ophalen. Ook handgeschakeld én dan heb je wel iets bijzonders (in de bochten).![]()
Die Xantia V6 is legendarisch (ooit gelezen dat weinig auto's 'm bijhielden op het circuit), die 406 is erg sjiek. Is dat dezelfde motor? Ben bij allebei wel bang voor hoge kosten, regulier vanwege gewicht en verbruik, periodiek vanwege hoge km-standen.
cirKel zei:HKluivert zei:Haha, de beroemde "oh buurman, wat doet u nu?!" scène. En even later "hoe wilt u betalen; cash, creditcard?". "Nee, Polaroid!".
Volgens mij was die scène in/op/bij een CX GTi...
Gevonden, de betaalscene:Zadelsnuiver zei:cirKel zei:HKluivert zei:Haha, de beroemde "oh buurman, wat doet u nu?!" scène. En even later "hoe wilt u betalen; cash, creditcard?". "Nee, Polaroid!".
Volgens mij was die scène in/op/bij een CX GTi...
Buurman wat doet u nu? Moment vond inderdaad plaats op een CX, maar later wilde Sjonny de rode BX kopen met "Polaroid". Grandioos natuurlijk![]()
Over die Xantia V6 gevonden "[​IMG]​Zadelsnuiver zei:HKluivert zei:Vind ze allebei superleuk.Durashift zei:Barri zei:Hij staat hier om de hoek en ik zit te neuzen naar iets van rond dat geld, met meer dan 4 cilinders. Maarja, wat moet ik met een zwarte Franse break?
Die Xantia V6 is legendarisch (ooit gelezen dat weinig auto's 'm bijhielden op het circuit), die 406 is erg sjiek. Is dat dezelfde motor? Ben bij allebei wel bang voor hoge kosten, regulier vanwege gewicht en verbruik, periodiek vanwege hoge km-standen.
Zo'n jaar of 10-15 geleden waren er de "Vive la France" meetings op het circuitpark in Lelystad. Vooral mooie Franse auto's kijken maar desgewenst kon er ook een "head-2-head" race gereden worden. Ik ben er een paar keer geweest, en bij een van de edities was een rode Xantia 3.0 V6 Activa iedereen te snel af. En dan moet je nagaan wat voor auto's daar reden, van opgefokte 5jes Turbo tot Clio Williams en zelfs een paar hele snelle 205 GTI Turbo's.