Rob0032 zei:
spyderweb zei:
Durashift zei:
Zal er heel veel mankeren aan die Dedra, gezien de prijs?
Het exemplaar heeft zijn sporen zo te zien.. maar qua interieur en uitrusting is het wel een complete auto..
Als een garagehouder er voor kiest zijn auto gepoetst, maar met een pas verlopen APK te verkopen, dan weet je wel genoeg.
Zo'n oude Lancia kan je veel gaan geld kosten
Wat een onzin kraam je hier uit. Verkoopsites stromen over van auto's met een net verlopen apk, om de simpele reden dat als een auto een half jaar in je showroom staat, de apk ook nog maar een half jaartje geldig is. Dan kun je beter wachten tot een koper zich meldt.
Ook je laatste opmerking raakt kant noch wal, maar is wel de reden waardoor die onzin in stand wordt gehouden. Er is simpelweg geen vraag naar Dedra's, daarom zijn de prijzen zo idioot laag. Ik heb de mooiste exemplaren al voorbij zien komen, soms van eerste eigenaar en met lage km-standen. Maar voor meer dan 1.500 euro zul je ze niet gauw zien. Mede dankzij mensen die willekeurig roeptoeteren dat een oude Lancia je vast veel geld kan gaan kosten.
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?
Een garagehouder kan de Dedra makkelijker verkopen met een geldige APK en er ook meer geld voor vragen.
Hij heeft de mogelijkheid deze te keuren bij aankoop, dat wordt dan in de advertentie gemeld.
Als de kosten van de APK de waarde van de wagen overstijgen, dan heeft dit uiteraard geen zin.
Deze aanbieder kiest er bewust voor de auto zonder APK aan te bieden voor een hele lage prijs...
Dat de kosten bij een oude Lancia hoog kunnen oplopen kun je o.a. in het topic van Paulus013 lezen.
Maar als je denkt dat ik onzin uitkraam, waarom koop je de auto dan niet?