der Magistrat
Asfaltkampioen
@Yellowblaster: Ik ben een beetje klaar met koeien die uit sloten worden gehaald. Laat ze wat mij betreft daar lekker liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/datsun-cherry-1-2-de-luxe-bj-1980-155719895.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1998
wel tijdscorrect
![]()
Is humor met zelfspot inmiddels ook al verboden?der Magistrat zei:@Yellowblaster: Ik ben een beetje klaar met koeien die uit sloten worden gehaald. Laat ze wat mij betreft daar lekker liggen.
der Magistrat [ Privé reageren ]
Re: Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7
14-02-2016 13:50
@Yellowblaster: Ik ben een beetje klaar met koeien die uit sloten worden gehaald. Laat ze wat mij betreft daar lekker liggen.
Santoni zei:Wie durft dit aan? Een origineel Nederlands geleverde, handgeschakelde 323Ci Coupe. Afkomstig van de eerste eigenaar, maar wel 245dkm (NAP). Op het eerste oog netjes. Aangezien ik met mijn 318i tegenwoordig alleen nog maar privé kilometers maak begint het toch wel te kriebelen om hem in te wisselen voor een 6 cilinder.
stoterstangen90 zei:Is humor met zelfspot inmiddels ook al verboden?der Magistrat zei:@Yellowblaster: Ik ben een beetje klaar met koeien die uit sloten worden gehaald. Laat ze wat mij betreft daar lekker liggen.
buitengaats zei:@Joop053,
Ik doel op de fantastische advertentietekst.![]()
Joop053 zei:
Ik mag toch hopen dat dit ook zelfspot is.Yellowblaster zei:Altijd de mooiste Kever gevonden, de BrilKever!
CAPS LOCK ADVERTENTIES KRIJG IK JEUK VAN..........
Moderator
Inderdaad. Beetje onpeilbare humor overigens.Micha D. zei:Ik mag toch hopen dat dit ook zelfspot is.Yellowblaster zei:Altijd de mooiste Kever gevonden, de BrilKever!
stoterstangen90 zei:Is humor met zelfspot inmiddels ook al verboden?der Magistrat zei:@Yellowblaster: Ik ben een beetje klaar met koeien die uit sloten worden gehaald. Laat ze wat mij betreft daar lekker liggen.
Zadelsnuiver zei:
buitengaats zei:
De RDW geeft geen oordeel over de reeks tellerstanden van dit voertuig. Dit kan twee oorzaken hebben: dit voertuig is buiten Nederland geregistreerd geweest, of aan dit voertuig is iets gewijzigd waardoor het een ander kenteken heeft gekregen.
Niels. zei:
Bieden onder de 2500€ heeft geen zin.
Joop053 zei:Weet iemand wat dat 'appararaat' is tussen de zonnekleppen in de MG Metro?
De koets was waarschijnlijk niet veel frisser toen hij de fabriek uitrolde.Wouter82 zei:Twee kleine spelbrekers, koets oogt niet bepaald fris en het is een 89er...
929V6 zei:Volgens mij is die Axel wel een van de betere. Ik zou niet direct wakker liggen van een paar deukjes en een beetje verweerde lak.