Yellowblaster zei:
Rob0032 zei:
Yellowblaster zei:
Rob0032 zei:
Yellowblaster zei:
Ik vind het mooi dat je het over respect hebt, maar daarbij tegen iedereen loopt te schreeuwen. Maar goed, om toch inhoudelijk te blijven: je beweert dat 'ie zo'n beetje alle opties van een moderne auto heeft. Dat is gewoon niet waar. Een kale Polo is al rijker uitgerust, op de aandrijving na. Dan zwijg ik maar over dat je dit een echte rijdersauto vindt.... Hij rijdt prima en heel vertrouwd, maar een rijdersauto...?
Maar nogmaals, en dit lijk je meerdere malen volledig te missen in je onsamenhangende en curieuze Nederlands, ik vind het een hartstikke leuke auto. Oerdegelijke techniek en voor z'n auto erg luxe. Of het de enige is weet ik niet, maar veel zullen er vast niet van zijn. Ik protesteer alleen tegen je aanprijzingen.
Subjectief/objectief...onsamenhangende curieuze Nederlands...definieer 'rijdersauto' Heb je er al eens mee gereden? Commentaar op mijn Nederlands? Hebben 20 jarige kale Polo's stoelverwarming? 4WD? Boxermotoren? Wat is je motief voor protest? Wat bedoel je met schreeuwen tegen iedereen? Wat is er mis met aanprijzingen van een auto van een vriend?
Jij vergelijkt de auto met een moderne auto, en dan heeft een beetje Polo al dezelfde uitrusting. Ik heb het nergens over 20 jaar oude Polo's. En ja, ik heb ervaring met een Legacy. Motief van mijn protest heb ik al gegeven: je kraamde pertinente onzin uit. Onzin die je overigens ook terugleest in de advertentie zelf, om wederom maar te zwijgen van het belabberde taalgebruik. Ik noem de verwijzing naar de Outback, of een apk die een maand eerder afloopt dan genoemd. Ook zijn er nog meerdere exemplaren van, in tegenstelling tot wat jij beweert. Kijk maar eens bij de NB-LF-76 of de NZ-PD-43, zomaar twee willekeurige kentekens die ik eruit haal.
Leuk...meneer de student heeft nrplaat.nl uitgevonden, dit zijn géén sedan's...ik ben er klaar mee! Moet nog huiswerk maken...
Nee hoor, gegevens komen recht van de RDW. Succes nog met je huiswerk. Misschien dat je dan wat minder onzin uitkraamt.
Die gegevens komen niet van RDW want ik werk voor RDW en heb zojuist aldaar de database gecheckt en (zoals verwacht) zijn dit beide stationwagons. Check the facts op de RDW site en je ziet dit bij 'type' zodra je je de van nrplaat.nl gekopieerde kentekennummers plakt.
Buiten het feit (feiten weerleggen is jou specialiteit) kom ik achter op verschillende fora dat je gewoonweg liegt en ben je ook nog een zielig mannetje die alles en iedereen wil kleineren, betuttelen en beledigen. Je zal best enige kennis van auto's hebben vergaard...maar dat mag ook wel na chronisch achter een PC zittend van forum naar forum jezelf 'inlezend' verrijken met autokennis. Nee nee, ik heb jou inmiddels door en in de smiezen samen met je elite-studenten-omhoogevallen-forumvriendjes waarvan ik nog twijfel of het geen pseudo's zijn welke door je nachtelijke forum-escapades door jezelf zijn aangemaakt. En kan je op feitelijke inhoud je gram niet halen, ga je je verschuilen achter contextuele of spellings(schoonheids)foutjes.
En dan niet huillie doen als ik dat doorzie hé? En stop a.u.b. met jezelf via pseudo's op de borst te kloppen en te plussen of minnen...ga gewoon eens werken voor je centen zoals échte mensen i.p.v. dag en nacht op autoforums rondhangen om medemensen/forummers te brouilleren.
Ja, en waar zou nrplaat.nl toch die gegevens vandaan hebben...
Maar wat een plezier geef je me, op deze druilerige woensdag! Op welke fora denk je me nog meer gezien te hebben dan? Ik heb me ooit eens aangemeld op het Honda-forum, maar dat kon me niet zo boeien. Dus vertel me vooral op welke fora ik nog meer actief zou zijn, want bij mijn weten ben ik alleen actief hier. Ik heb hier inderdaad nog een account op m'n andere e-mailadres. Dat was nodig toen dit account het plots niet meer deed, maar dat is al jaren geleden.
Maar goed Calimero, vertel me gerust waar ik nog meer actief ben! Mag ook per PM hoor, of ben je niet mans genoeg om 1 op 1 die confrontatie aan te gaan?