Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:Bij mijn weten wordt een youngtimer fiscaalvriendelijk op basis van het bouwjaar, niet de exacte DET.
Voorbeeld
De auto van uw werkgever is op 1 mei 15 jaar oud. Uw werkgever gaat dan de eerste 4 maanden uit van de catalogusprijs. De overige maanden van het jaar gaat hij uit van de waarde in het economisch verkeer.
Zadelsnuiver zei:Ik krijg echt een strakke plasser van die SAAB![]()
TYN zei:Rob0032 zei:Bij mijn weten wordt een youngtimer fiscaalvriendelijk op basis van het bouwjaar, niet de exacte DET.
Volgens mij niet:
Voorbeeld
De auto van uw werkgever is op 1 mei 15 jaar oud. Uw werkgever gaat dan de eerste 4 maanden uit van de catalogusprijs. De overige maanden van het jaar gaat hij uit van de waarde in het economisch verkeer.
Waarom zou een auto van 14 jaar en één maand oud fiscaalvriendelijk zijn? De regeling heeft het duidelijk over een grens van 15 jaar.
Zadelsnuiver zei:Absoluut koopje voor deze unieke Rover met mooi (typisch Brits) interieur.
https://link.marktplaats.nl/m1018511514
Zadelsnuiver zei:Die Rover.. man ik begin hem steeds leuker te vinden. Alleen jammer van die advertentie. Keertje goed poetsen, mooie foto's maken en een betere advertentietext en dat ding gaat binnen no-time voor het dubbele weg.
R-W zei:Zadelsnuiver zei:Die Rover.. man ik begin hem steeds leuker te vinden. Alleen jammer van die advertentie. Keertje goed poetsen, mooie foto's maken en een betere advertentietext en dat ding gaat binnen no-time voor het dubbele weg.
En even uitzoeken waarom de motor niet goed loopt.
2800i zei:R-W zei:Zadelsnuiver zei:Die Rover.. man ik begin hem steeds leuker te vinden. Alleen jammer van die advertentie. Keertje goed poetsen, mooie foto's maken en een betere advertentietext en dat ding gaat binnen no-time voor het dubbele weg.
Nokkenaspositiesensor is een zeer bekende kwaal van deze motoren.
Een absolute k-klus.
2800i zei:R-W zei:Zadelsnuiver zei:Die Rover.. man ik begin hem steeds leuker te vinden. Alleen jammer van die advertentie. Keertje goed poetsen, mooie foto's maken en een betere advertentietext en dat ding gaat binnen no-time voor het dubbele weg.
Nokkenaspositiesensor is een zeer bekende kwaal van deze motoren.
Een absolute k-klus.
Export op papier was een prima manier om van het vaak schorsen af te komen. Kan inmiddels niet meer.Charger zei:Vreemd: volgens de kentekencheck van autoweek is die Celeste in 2011 geexporteerd,terwijl de aanbieder uit Nederland komt.![]()
Klassiekerrijder zei:Export op papier was een prima manier om van het vaak schorsen af te komen. Kan inmiddels niet meer.Charger zei:Vreemd: volgens de kentekencheck van autoweek is die Celeste in 2011 geexporteerd,terwijl de aanbieder uit Nederland komt.![]()
Laatst nog gedaan.Klassiekerrijder zei:Export op papier was een prima manier om van het vaak schorsen af te komen. Kan inmiddels niet meer.Charger zei:Vreemd: volgens de kentekencheck van autoweek is die Celeste in 2011 geexporteerd,terwijl de aanbieder uit Nederland komt.![]()
Niet verkeerd, maar ik weet een mooiere te koop een MKII 3.40 in het groen.R-W zei:
Astrawez zei:
rzasa zei:https://ww3.autoscout24.nl/classified/285130645?asrc=st|as
![]()