A
Anoniem
Guest
Yellowblaster zei:Hahaha, zou je denken 740estate? Mag je tegenwoordig youngtimer-verzorgingshuis noemen740estate zei:@yellowblaster: woon je in de buurt van de youngtimer-bejaardenhuis?![]()
Geef mij zulke buren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yellowblaster zei:Hahaha, zou je denken 740estate? Mag je tegenwoordig youngtimer-verzorgingshuis noemen740estate zei:@yellowblaster: woon je in de buurt van de youngtimer-bejaardenhuis?![]()
Yellowblaster zei:Mitsubishi Sapporo 2400 GLS U9
Wie ooh wie gaat dit schitterend schip redden?
https://www.autowereld.nl/images/auto/640/249/mitsubishi-sapporo-2-4i-13861249-3.jpg
Daar kennen ze wel tegen hoor AlbertsH! Isst Japanisch...uit de goede tijd! Goed waxen en flink wat Hammerite en Tectyl eronder en je hebt dass beste (oder nichts)AlbertsH zei:Yellowblaster zei:Mitsubishi Sapporo 2400 GLS U9
https://www.autowereld.nl/images/auto/640/249/mitsubishi-sapporo-2-4i-13861249-3.jpg
Dat is toch wel een heel fraai ding hoor, maar bij mij zou die dan zielig in de open lucht moeten staan.
Yellowblaster zei:Daar kennen ze wel tegen hoor AlbertsH! Isst Japanisch...uit de goede tijd! Goed waxen en flink wat Hammerite en Tectyl eronder en je hebt dass beste (oder nichts)AlbertsH zei:Yellowblaster zei:Mitsubishi Sapporo 2400 GLS U9
Dat is toch wel een heel fraai ding hoor, maar bij mij zou die dan zielig in de open lucht moeten staan.
Yellowblaster zei:
Ik heb dat ding live bij een show gezien een jaartje of 2 geleden, zag er wel picobello uit, oké oké hij is fiks geprijsd maar ik denk dat rzasa's GTi ook weeej overprized is...spyderweb zei:Yellowblaster zei:
1881 dat is een oudje
83.000 km in 35 jaar op lpg, dat gelooft toch geen mens
Yellowblaster zei:
D. Elzinga zei:Ik weet niet of die GTI wel echt (te) duur is. De prijzen van Golf II GTI's zitten al een tijd behoorlijk in de lift, en dit is in meerdere opzichten een bijzonder exemplaar.
D. Elzinga zei:Ik weet niet of die GTI wel echt (te) duur is. De prijzen van Golf II GTI's zitten al een tijd behoorlijk in de lift, en dit is in meerdere opzichten een bijzonder exemplaar.
Moderator
Moderator
buitengaats zei:Haha, wat fantastisch lelijk zijn die Chevy Monza's. Echt van die vergeten auto's. Dat hele H platform van GM was drama.![]()
spyderweb zei:Yellowblaster zei:
1881 dat is een oudje
83.000 km in 35 jaar op lpg, dat gelooft toch geen mens
Barri zei:Mooie Scirocco 2. Staat wel in Spanje... <https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/a1048740344-volkswagen-scirocco-uit-1983.html>
![]()
Durashift zei:Wat houdt dat in, Segio Tachinni?
Nog nooit van gehoord..
Ja...daar moet je dan ook weer een ondergewaardeerde Subaru Legacy voor hebben zoals dezebuitengaats zei:Zo premium dat je zelf je raampjes naar beneden mag draaien.
Zadelsnuiver zei:Bijzonder? Mwa.. maar wel heel leuk en voor die prijs echt niet verkeerd. Mooie opties, juiste velgen, mooie kleur. 225 dkm op de klok maar wel van eerste eigenaar en geen opgeblazen youngtimer taks.
'97 BMW 523i
![]()
![]()
Joop053 zei:Zadelsnuiver zei:Bijzonder? Mwa.. maar wel heel leuk en voor die prijs echt niet verkeerd. Mooie opties, juiste velgen, mooie kleur. 225 dkm op de klok maar wel van eerste eigenaar en geen opgeblazen youngtimer taks.
'97 BMW 523i
![]()
![]()
Prachtig alternatief voor een Lexus Zadelsnuiver![]()
Ik denk dat dit de bluetooth connectorunit, of lanedeparturedinges-xenonballast, dodehoeksensoren, bandenspanningsmeter, licht- en regensensor, raamairbags en een head-updisplay is zoals 0032 hier al eens melde. Oudere Austins zijn ook veel rijker uitgevoerd dan Subaru Legacy'sJoop053 zei:Weet iemand wat dat 'appararaat' is tussen de zonnekleppen in de MG Metro?
Rob0032 zei:Wouter82 zei:Nou niet overdrijven... er staan meerdere Legacy's van deze generatie te koop. Ook AWD's en 2.5. Deze is dan wel behoorlijk netjes en een zeldzamere 2.2 maar alle luxe van een moderne auto, neuh...Yellowblaster zei:Klopt, buiten het feit dat dat er nog maar 1 van in NL is, AWD, stoelverwarming, 90dKM's op de klok en zo'n beetje alle opties heeft van een moderne auto, is er niets leuks of bijzonders aan![]()
Feit is feit, Wouter. Bovendien heeft zo'n Legacy mooi wel ESP, ingebouwde Bluetooth, Lane Departure Warning System dinges, LED-koplampen, dodehoeksensoren, bandenspanningsmeter, licht- en regensensor, raamairbags en een head-updisplay. Zo'n Legacy heeft alle luxe van een moderne auto, dat moet je niet onderschatten!