Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heisenberg zei:
rzasa zei:1824 kg!
Spekky zei:
rottieroodmax zei:Natuurlijk probeert zo'n garage het onderste uit de kan te halen.En natuurlijk zou ik ook wel zo'n 1800,- willen hebben voor mijn Kadett.Rob0032 zei:Tsja, taxaties liggen vaak mijlenver verwijderd van hetgeen mensen ervoor overhebben. Persoonlijk vind ik de jouwe ook veel mooier (lees: natuurlijker) ogen.
Mooi gezegd,natuurlijker!!
Maar voorlopig gaat ie de deur niet uit.
Moderator
Heel herkenbaar!Maar toch, ondanks alles wat nog aan de bestaande wagens gedaan moet worden (niet noodzakelijk, maar ter perfectionering) en de tijd die daar nog in moet worden gestoken (en tijd is schaars), blijf je speuren op Marktplaats, Speurders, Gaspedaal en aanverwante sites, naar die ene wagen, die je nog graag wil hebben, die niet al te veel kost, en eigenlijk is het belachelijk, maar het zoeken is bijna nog het allerleukste van het geheel. Ik heb niet eens stallingsruimte beschikbaar, zal daarvoor mijn tuin moeten verbouwen of een garagebox moeten huren, maar stiekem een bod uitbrengen op een leuk youngtimertje is wel erg verslavend.
Barri zei:Heel herkenbaar!Maar toch, ondanks alles wat nog aan de bestaande wagens gedaan moet worden (niet noodzakelijk, maar ter perfectionering) en de tijd die daar nog in moet worden gestoken (en tijd is schaars), blijf je speuren op Marktplaats, Speurders, Gaspedaal en aanverwante sites, naar die ene wagen, die je nog graag wil hebben, die niet al te veel kost, en eigenlijk is het belachelijk, maar het zoeken is bijna nog het allerleukste van het geheel. Ik heb niet eens stallingsruimte beschikbaar, zal daarvoor mijn tuin moeten verbouwen of een garagebox moeten huren, maar stiekem een bod uitbrengen op een leuk youngtimertje is wel erg verslavend.![]()
Barri zei:Die rode Kadett, is die niet van een forummer?
rottieroodmax zei:Ik blijf erbij,door onze toffe regering is ook deze Kadett ten dode opgeschreven!!!!
Moderator
Joël D. zei:Wat een gedoe om dat tientje per maand zeg. EDIT: Auto valt net buiten het kwarttarief zie ik net.
Astrawez zei:Leuke Charade Van, Rob! Ik had er nog geen foto van!![]()
@ rottieroodmax: Ik begrijp je wel. Zeker omdat het een '88-er is, zijn de kosten te hoog voor een "erbij"-auto.
Bij mij is het tweede kind op komst, maar toch gaat de Kadett never nooit weg! Het is maar hoe groot de hobby is en wat je er voor over hebt.
Ik hoop in ieder geval dat de Kadett goed terecht zal komen bij een verzamelaar die hem in ere houdt! En hopelijk krijg je geen spijt van je beslissing.![]()
Rob0032 zei:rottieroodmax zei:Ik blijf erbij,door onze toffe regering is ook deze Kadett ten dode opgeschreven!!!!
Je vierde punt snap ik heel goed, maar ga dan niet dit soort onzin erbij uitkramen. Jij maakt de keuze dat je het niet waard vindt. Zes keer per jaar naar een evenement is niet voldoende, ondanks dat je er geen tijd voor hebt. En een Kadett zou onbetaalbaar zijn qua vaste lasten en onderhoud, maar een Vectra B2 is dan wel mogelijk.
Houd het dan gewoon bij je vierde punt in plaats van de hele wereld de schuld ervan te geven.
Astrawez zei:Volgens mij heb ik deze eerder gezien, maar toch:![]()
rottieroodmax zei:Hierbij eindig ik deze discussie,want men weet het toch beter.
Graag kijk ik weer naar de foto's van oudjes die hier geplaatst worden.
Rob0032 zei:rottieroodmax zei:Hierbij eindig ik deze discussie,want men weet het toch beter.
Graag kijk ik weer naar de foto's van oudjes die hier geplaatst worden.
Toen ik net naar huis kwam had ik al de intentie om je mijn excuses aan te bieden. Ik reageerde wellicht iets te fel. Ik blijf erbij dat ik het wat goedkoop en makkelijk vind om weer 'boe' te roepen naar de overheid. Het is natuurlijk jouw keuze en om eerlijk te zijn vind ik het vooral jammer, daar je een prachtige Kadett had. Dat je een tweede had wist ik overigens niet, is me echt volledig ontgaan.
Moderator