Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/page/2/buick-century-limited-sedan-voor-de-liefhebber-156062134.html
![]()
Op de eerste foto van de advertentie zitten er gewoon GAIK-platen op929V6 zei:Ik denk dat ie met dat APK-stickertje toch wat sneller door de mand valt.![]()
Gewoon Dirk zei:Op de eerste foto van de advertentie zitten er gewoon GAIK-platen op929V6 zei:Ik denk dat ie met dat APK-stickertje toch wat sneller door de mand valt.![]()
Deze kwam ik nog tegen:
Marktplaats
![]()
Schuurvondst mag ook.Barri zei:Als ik advertenties op MP zo bekijk móet je bij een oudere auto 'youngtimer' erbij zetten, en bij iets wat meer richting busje/oude vrachtwagen 'foodtruck'. Dat is in de regel ook een reden dat de vraagprijs dubbel zo hoog mag zijn. :T
Moderator
Moderator
€1950 toch? Hij is sowieso wat optimistisch met zijn prijzen, zo heeft hij ook een '95er 456 staan voor 125k! Geweldige auto's, imho de meest begeerlijke Ferrari maar ze staan ook voor de helft te kopp, nieuwer en met minder kilometers.Barri zei:Heerlijk!!
edit: ik begrijp net dat die Oldsmobile al jaren te koop stond. Eerst voor 650, later bij de huidige verkoper voor 3000.
Moderator
Helemaal koekwaus die gozert.Zadelsnuiver zei:€1950 toch? Hij is sowieso wat optimistisch met zijn prijzen, zo heeft hij ook een '95er 456 staan voor 125k! Geweldige auto's, imho de meest begeerlijke Ferrari maar ze staan ook voor de helft te kopp, nieuwer en met minder kilometers.
Barri zei:
Graad Raaijmakers zei:Das een zeer net ding,rijd super!!! Heb er 4 en halve maand mee rond getuft..mijn ""pekelbak""was t...
Heb m zaterdag (in)gerolen op deze beauty
![]()
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/citroen-ax-1-1-volcane-apk-tot-27-09-2016-156190321.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1996
![]()
Net exemplaar inderdaad. Alleen 1 opmerking. Nu ben ik geen taalneuzelaar, integendeel. Maar ingerolen?Graad Raaijmakers zei:Barri zei:
Das een zeer net ding,rijd super!!! Heb er 4 en halve maand mee rond getuft..mijn ""pekelbak""was t...
Heb m zaterdag (in)gerolen op deze beauty
![]()