A BRANDHORST
Wegverkenner
Ok, bizar is misschien niet het juiste woord, maar wel aan de buitensporige kant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
A.BRANDHORST zei:Die 395 Euro afleverkosten zijn net de druppel vind ik.
Mr PMG zei:ach wat een lelijke dingen op die koplampen, zie je ook wel eens op kevers, T1 en eenden. Zo verschrikkelijk lelijk (mijn mening)
929V6 zei:Die Civic staat volgende week bij een handelaar voor ca. € 4.000,-, wedden?
Astrawez zei:Geen idee waarom eigenlijk, maar ik vind die Dedra echt helemaal geweldig. En dat voor maar 400 euro!![]()
Joël D. zei:![]()
https://ww3.autoscout24.nl/classified/284848293?asrc=st|as
Gaan we weer.... iemand een 155 kopen?
zToen voor fl350,- en een gatenboor heel makkelijk te veranderen. Scheelde ook heel veel warmte in de cabine. Alhoewel je met uitstappen even zo goed uit moest kijken dat je je bovenbenen niet verbrande.Zadelsnuiver zei:Blijft zo eeuwig zonde dat de NL'se Viper het zonder sidepipes moest doen.. die uitlaat die zo raar onder de achterbumper uit steekt blijft gewoon een vreemd gezicht.
Moderator
Moderator
Barri zei:De richtingaanwijzers zijn volgens mij van een Amerikaanse uitvoering. Is ie wel origineel NL dan?
Durashift zei:Vreemd ook, een verzamelaar die de auto wel op kenteken koopt..