A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Barri zei:Ik zat eens te kijken wat er nog te koop is aan vroege Daewoo's: vrij weinig.
323tiCompact zei:
323tiCompact zei:
Soul Red zei:323tiCompact zei:
Deze stond eerst te koop voor 799 maar na paar dagen werd er nieuwe advertentie gemaakt met 1199 als vraagprijs. weet dus dat er ruimte in prijs zit.
Weet je nog waarom? Hij trekt mij ook wel, maar ik heb geen ervaring met zelf rijden.Jay DoubleYou zei:Zo’n Laguna Break vind ik nog steeds wel een mooie auto. We hebben er ooit bijna eentje gekocht, maar viel na de proefrit helaas af.
MWH zei:Weet je nog waarom? Hij trekt mij ook wel, maar ik heb geen ervaring met zelf rijden.Jay DoubleYou zei:Zo’n Laguna Break vind ik nog steeds wel een mooie auto. We hebben er ooit bijna eentje gekocht, maar viel na de proefrit helaas af.
323tiCompact zei:
Moderator
MWH zei:Weet je nog waarom? Hij trekt mij ook wel, maar ik heb geen ervaring met zelf rijden.

Klassiekerrijder zei:Ik heb er een paar gereden en vond ze te zacht geveerd.
Moderator
929V6 zei:Klassiekerrijder zei:Ik heb er een paar gereden en vond ze te zacht geveerd.
Vreemd, ik ben ooit eens achterin meegereden en ik herinner me dat ik hem aan de stugge kant vond. Maar dat was toen mijn ouders nog een R21 reden, het is maar net wat je referentiekader is dus...
Wouter82 zei:929V6 zei:Klassiekerrijder zei:Ik heb er een paar gereden en vond ze te zacht geveerd.
Vreemd, ik ben ooit eens achterin meegereden en ik herinner me dat ik hem aan de stugge kant vond. Maar dat was toen mijn ouders nog een R21 reden, het is maar net wat je referentiekader is dus...
Hadden de Laguna Break en de liftback dezelfde achtervering en -ophanging?
Barri zei:Nette Starlet van 1986: <https://link.marktplaats.nl/m1766287223>
323tiCompact zei: