Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Leuke Omega! Wel jammer van de Landsail banden...
De band om het reservewiel is in ieder geval wel van Michelin.323tiCompact zei:Dacht ik ook gelijk...Barri zei:Leuke Omega! Wel jammer van de Landsail banden...![]()
Barri zei:Leuke Omega! Wel jammer van de Landsail banden...
Dat is sowieso een goed idee, maar dergelijke banden zijn meestal wel een indicatie dat er op onderhoud bespaard is.E63AMG zei:Barri zei:Leuke Omega! Wel jammer van de Landsail banden...
Voor een paar honderd euro zet je er kwaliteitsbanden onder, dus weinig om je druk over te maken toch?
E63AMG zei:Voor een paar honderd euro zet je er kwaliteitsbanden onder, dus weinig om je druk over te maken toch?
Nissan GTR R34 zei:E63AMG zei:Voor een paar honderd euro zet je er kwaliteitsbanden onder, dus weinig om je druk over te maken toch?
En dat is nou net het probleem. Waarom doet de eigenaar dat niet? Zoals Beros ook al zegt, als daar op bespaard is, waar is dan nog meer op bespaard?
Ja inderdaad, ik kwam dat laatst ook tegen op een BMW X2 van meer dan 30k. "NIEUWE BANDEN!" in de advertentie zetten en dat waren dan hifly's ofzo.Jay DoubleYou zei:Soms zet een bedrijf helaas ook wel eens, wanneer de banden aan vervanging toe zijn, een auto op dergelijke banden om kosten te besparen.
Beros zei:Ja inderdaad, ik kwam dat laatst ook tegen op een BMW X2 van meer dan 30k. "NIEUWE BANDEN!" in de advertentie zetten en dat waren dan hifly's ofzo.Jay DoubleYou zei:Soms zet een bedrijf helaas ook wel eens, wanneer de banden aan vervanging toe zijn, een auto op dergelijke banden om kosten te besparen.![]()
Jay DoubleYou zei:Kan de aanpassing aan de motor dan ook weer ongedaan gemaakt worden?
Net als Landsails.929V6 zei:Beros zei:Ja inderdaad, ik kwam dat laatst ook tegen op een BMW X2 van meer dan 30k. "NIEUWE BANDEN!" in de advertentie zetten en dat waren dan hifly's ofzo.Jay DoubleYou zei:Soms zet een bedrijf helaas ook wel eens, wanneer de banden aan vervanging toe zijn, een auto op dergelijke banden om kosten te besparen.![]()
Wel een toepasselijke naam bij aquaplaning.![]()
Jay DoubleYou zei:Kenteken van die Lantra is niet (meer) bekend bij de RDW. Waarschijnlijk al een oude advertentie.
Jay DoubleYou zei:Kenteken van die Lantra is niet (meer) bekend bij de RDW. Waarschijnlijk al een oude advertentie.
TeDeI zei:Bijzonder, die Golf Avenue heeft elektrisch te bedienen achterruiten, en raamslingers in de voorportieren.
Deze Daimler was tot een week of 4 terug van mijn oom. Dit lijkt op ordinair plus 14 K cashen door de huidige verkoper. M'n broertje is erin getrouwd in deze auto 2 jaar en 5 maanden geleden. Het onderhoud viel mijn oom echter zwaarder en zwaarder en door reuma o.a. werd het sleutelen eraan gaandeweg ook moeilijker. De auto zou 'in een op te zetten' automuseum terecht komen. Dat blijkt dus nu wel anders, dit verhaal. Maar ja je hebt niet het eeuwige leven en mijn oom is ook 73 jaar oud inmiddels. Voor de mogelijk geïnteresseerde koper ter info. Kilometerstand is origineel en het is echt een schitterende auto, deze Daimler. One of a kind dus.rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/daimler-other-104-one-o-four-df310-links-gestuurd-1-16-benzine-blauw-84c981fb-138a-41cc-bac6-9ea558b4d548?cldtidx=14&sort=age&lastSeenGuidPresent=true&cldtsrc=listPage
![]()
A BRANDHORST zei:Deze Daimler was tot een week of 4 terug van mijn oom. Dit lijkt op ordinair plus 14 K cashen door de huidige verkoper. M'n broertje is erin getrouwd in deze auto 2 jaar en 5 maanden geleden. Het onderhoud viel mijn oom echter zwaarder en zwaarder en door reuma o.a. werd het sleutelen eraan gaandeweg ook moeilijker. De auto zou 'in een op te zetten' automuseum terecht komen. Dat blijkt dus nu wel anders, dit verhaal. Maar ja je hebt niet het eeuwige leven en mijn oom is ook 73 jaar oud inmiddels. Voor de mogelijk geïnteresseerde koper ter info. Kilometerstand is origineel en het is echt een schitterende auto, deze Daimler. One of a kind dus.