A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:
Jay DoubleYou zei:
323tiCompact zei:Jay DoubleYou zei:
O jeetje, hele grote fout van mij!!!![]()
Seat Panda Pandita by Michiel van Ginkel, on Flickrik heb helaas geen plek/overdekte plek. Plus dat ik dan iets moet verkopenWouter82 zei:Lijkt mij iets voor jou![]()
Moderator
Renault15 17 zei:De Avantime is natuurlijk sowieso al een exclusieve verschijning met een kleine 8.500 exemplaren maar deze 2.0 Turbo Dynamique in Vert Scarabee zonder panoramadak, is maar 4 keer geproduceerd.![]()
Nissan GTR R34 zei:Die BMW is helemaal geen 318IS, dat is gewoon een normale 318.
IS logo zit veel te veel naar rechts, en als ik het kenteken op zoek heeft hij 102 pk.
Zadelsnuiver zei:Over de E36: motorcode 194S1 dus wel degelijk de M44 met 16 kleppen en 138 pk.
Er zal bij het checken van het kenteken wellicht wat verwarring ontstaan zijn want 138 pk is ongeveer 102 Kw.
Wat wel raar is, de auto is net een week in bezit van de particuliere verkoper en volgens de advertentie is het een handgeschakeld exemplaar maar op de foto's zie ik een automaat.

AE cars zei:Wat een toeval! Lijkt dezelfde als hierboven, zelfde jaar, kleur , km's ,prijs en zelfs het kenteken begint met 10.
https://www.autowereld.nl/volkswagen/polo/1-6-nl-auto-1e-eigenaar-60-000km-35434204/details.html
![]()
Witje87 zei:Fantastische Pinin op steenworp afstand, maar 6 auto's is genoeg helaas
Van de ene VSR dealer naar de ander...Renault15 17 zei:Die R9 stond twee weken geleden voor € 850,-![]()