Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Advertentie zei:Dit voertuig krijgt natuurlijk mooie donkerblauwe oldtimer kentekenplaten met witte opliggende letters. Classic!
D. Elzinga zei:
De Schaduw zei:
Hydrolastic heette dat. Mooie auto.speedtouch zei:Blijft toch een aparte auto, die Balanza, met, als ik me goed kan herinneren, hydropneumatische vering.
Auto valt over een jaar in de oldtimer regeling .
zombies zei:Brrr wat een vreselijk hok, die tweede generatie Mustang en 107pk uit een 2.8 V6, ook meteen duidelijk waarom je deze nooit ziet op de grote veiligen en beurzen.
Nou de meeste liefhebbers laten deze auto's links liggen, in Amerika zie je ze ook nooit en met reden.Graad Raaijmakers zei:zombies zei:Brrr wat een vreselijk hok, die tweede generatie Mustang en 107pk uit een 2.8 V6, ook meteen duidelijk waarom je deze nooit ziet op de grote veiligen en beurzen.
Ik heb er een aantal gehad,en zijn zeer fijne sportief rijdende en sturende autos,cobra2 heb ik gehad,fastback en ghia
En de prijzen schieten omhoog,want nu waarderen de liefhebbers deze autos ook
zombies zei:Nou de meeste liefhebbers laten deze auto's links liggen, in Amerika zie je ze ook nooit en met reden.Graad Raaijmakers zei:zombies zei:Brrr wat een vreselijk hok, die tweede generatie Mustang en 107pk uit een 2.8 V6, ook meteen duidelijk waarom je deze nooit ziet op de grote veiligen en beurzen.
Ik heb er een aantal gehad,en zijn zeer fijne sportief rijdende en sturende autos,cobra2 heb ik gehad,fastback en ghia
Er is niemand die zegt dat je hem niet leuk mag vinden en de prijs is ook niet verkeerd, maar net zoals generatie 3 en 4 ziet dit ding er niet uit en ja hij verkocht meer dan het laatste jaar van zijn voorganger maar de liefhebbers markt voor generatie 2 3 en 4 zijn heel klein.72grande zei:zombies zei:Nou de meeste liefhebbers laten deze auto's links liggen, in Amerika zie je ze ook nooit en met reden.Graad Raaijmakers zei:zombies zei:Brrr wat een vreselijk hok, die tweede generatie Mustang en 107pk uit een 2.8 V6, ook meteen duidelijk waarom je deze nooit ziet op de grote veiligen en beurzen.
Deze discussie is zo oud als de Mustang II zelfHet was in 1974 precies de goede auto op het goede moment, 386.000 verkochte exemplaren ten opzichte van 134.900 voor de grote 1973 Mustang het jaar daarvoor. Een kind van zijn tijd, kortom, en juist in de zeventiger jaren kreeg de Amerikaanse industrie grote klappen en was het even klaar met de grote motoren en grote vermogens. Inderdaad minder geliefd dan de eerste generatie, maar dat verwijt kregen de derde en de vierde generatie ook … Ik vind hem leuk en eerlijk gezegd op het eerste gezicht goed geprijsd!
D. Elzinga zei:Nu nog bij de eerste eigenaar: https://www.speurders.nl/overzicht/...942.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1992
![]()