Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie ook een 8 staan i.p.v. een 0 , de RDW heeft ook zijn twijfels , check het kenteken hun uitspraak:Barri zei:Ah, dat zag ik niet goed! Ik dacht een 8.
RDW zei:De tellerstand van dit voertuig heeft van de Stichting NAP het oordeel 'onlogisch' gekregen. Het kan zijn dat de teller is teruggedraaid. De RDW mag het oordeel 'onlogisch' alleen geven bij metingen na 1 januari 2014 en geeft daarom 'geen oordeel' over de betrouwbaarheid van de gehele reeks tellerstanden van dit voertuig.
Kever1 zei:Jammer dat het (alweer) een automaat is.
Barri zei:Maar hoort ie niet een bruin dash te hebben?
D. Elzinga zei:Hoe slijtvast is de bekleding van een Golf?
Nou.... die stoelen horen echt niet bij een C. Dat ziet er wat velours-achtig, dus GL uit.Klassiekerrijder zei:Goh, die '84er ziet er ook daadwerkelijk uit als een '84er. Leuk ding.
Die mag zeker gezien worden, bijna een broertje van mijn Golf Madison, die ik aankomende maand 24 jaar in bezit heb ( wordt nu gebruikt voor erbij ).handige harrie zei:ook maar even showen dan,
244-55 zei:Nou.... die stoelen horen echt niet bij een C. Dat ziet er wat velours-achtig, dus GL uit.Klassiekerrijder zei:Goh, die '84er ziet er ook daadwerkelijk uit als een '84er. Leuk ding.
handige harrie zei:ook maar even showen dan,
VW Golf II zei:Die stoelen komen uit een Carat volgens mij.
D. Elzinga zei:
Barri zei:Als diesel helaas duur in HSB,
Moderator
€167 per 3 maanden. Op geel zou ie in Utrecht €192 doen. Scheelt idd ietsKever1 zei:Barri zei:Als diesel helaas duur in HSB,
Grijs kenteken!
Audi80Coupé zei:Hij staat nu nog bij de vorige (en eerste) eigenaar, ik haal hem daar dinsdagavond op denk ik.
Ik vraag me wel af hoe het met de belasting gaat. Ondanks dat hij op grijs kenteken staat kan het best wel eens zo zijn dat hij niet aan de eisen voldoet, en er als nog volledige belasting moet worden betaald.