Archiebaldnl
Net ingestapt
Flinke kick, maar voor de bovenstaande 10 millionen mag dat vast wel. Ding staat nog steeds te koop. Bij verschillende personen/bedrijven. Één van hen is een "kennis" van mij uit Baarn. Hij vraagt €1250.
Op MIVW een rondje om de auto gedaan. Ik vind het hem niet waard..... Waarom niet?
RV dorpel, plaatje OP de dorpel gebakken. Lelijk, niet in kleur, roest.
Veel krassen, diepe, roestende, krassen.
Bobbels roest onder 't voor- & achter-ruit
Tankklepje is lam
Velgen zijn bijzonder geoxideerd.
Interieur was wel netjes.
Wij zijn weer aan het nadenken over een oude VW terug te kopen. In een ideale wereld een knappe Golf 2. Smalle bumpers, geen wielkastverbreders het liefste. Hebben op dit moment 3 autos en ik ben bezig met een andere baan, als dat door gaat hebben we er 0 nodig. Dus de diesel Bora gaat er dan sowieso uit. Wie weet wat de komende week ons/mij brengt!
Op MIVW een rondje om de auto gedaan. Ik vind het hem niet waard..... Waarom niet?
RV dorpel, plaatje OP de dorpel gebakken. Lelijk, niet in kleur, roest.
Veel krassen, diepe, roestende, krassen.
Bobbels roest onder 't voor- & achter-ruit
Tankklepje is lam
Velgen zijn bijzonder geoxideerd.
Interieur was wel netjes.
Wij zijn weer aan het nadenken over een oude VW terug te kopen. In een ideale wereld een knappe Golf 2. Smalle bumpers, geen wielkastverbreders het liefste. Hebben op dit moment 3 autos en ik ben bezig met een andere baan, als dat door gaat hebben we er 0 nodig. Dus de diesel Bora gaat er dan sowieso uit. Wie weet wat de komende week ons/mij brengt!