Wat betreft de kentekenplaathouders, daar moet je inderdaad van houden. Ik dacht hetzelfde toen ik hem indertijd op advertenties op internet zag staan, maar naderhand ben ik toch van mening veranderd. Dit omdat het niet van die plasticke dingen zijn, en ook niet bepaald fragiel. Het zijn echt dikke,stevige, verchroomde kentekenplaathouders. Geen opgespoten chroom op plastic ondergronden o.i.d.
Interieur; ik heb nog wat foto's daarvan gevonden. Aangezien het een Executive uitvoering is, zit er ook zo goed als alles op(eigenlijk álles, enkel het alarm niet). Een af fabriek Bose soundsystem(met dikke bassbox onder de hoedenplank,soundprocessor,tweeters,enz,enz), een (elektrische!) zonnepaneel voor de achterruit, dual zone climate control, traction control, verwarmde stoelen, xenon, automatische hoogteregeling(zowel voor de xenon als voor de auto zelf; pompt zich op bij belading),boordcomputer,CC,stuurbediening,volledig leer,elektrische stoelen MET 3 memory standen, enz,enz. Het mooiste blijft natuurlijk de dikke 2.5 V6(180 pk) in combinatie met de achterwielaandrijving.
Hetgeen wat voor mij de doorslag gaf bij aankoop was het Irmscher package(voornamelijk het feit dat het een "complete" was, en niet met nageplakt spul), en het feit dat de auto van een echte liefhebber was geweest. Een tot op de kleinste details ingevuld instructieboekje, met over de 30 rekeningen erbij; tref je niet gauw aan bij een auto, zeker niet als het ook nog eens allemaal dealer-onderhouden is.....