Wings of freedom
Net ingestapt
Nou ook welkom allemaal dan!
WOF
WOF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Cliffske schreef:
Ik rijd in een golf 3 vr6 5-deurs uit '92
mitsubishiEVO schreef:
maar die c3 daar zeg ik maar niks over
Azzurro schreef:
QuoteCliffske schreef:
Ik rijd in een golf 3 vr6 5-deurs uit '92
Heeeeeerlijk geluidje!
Moderator
Ik heb geen auto en mijn ouders ook niet,
weide1 schreef:
QuoteDoor freijnen (IP bekend)
oftewel zo hard mogelijk geluid
wat zeg je.
Moderator
Ah, ok...ik heb mijn naam van Beupel Rs verandert in B. Renault Sport
Ongetwijfeld de eerste geïmporteerde Nissan Maxima in Nederland gok ik!en de bij de leeftijd passende auto vorige week zelf geïmporteerd uit Duitsland.
zoutelande schreef:
Lees hier al 2 jaar mee.. maar post eigenlijk nooit, omdat ik dit forum zit als een groep wat me moeilijk lijkt om in te komen
post eigenlijk nooit, omdat ik dit forum zit als een groep wat me moeilijk lijkt om in te komen![]()
Azzurro schreef:
Quotezoutelande schreef:
Lees hier al 2 jaar mee.. maar post eigenlijk nooit, omdat ik dit forum zit als een groep wat me moeilijk lijkt om in te komen
Moet lukken als je regelmatig zinnige dingen zegt!
mitsubishiEVO schreef:
Daarom is Azzurro nog niet geaccepteerd in de groep
mijn nick slaat op mijn naam enerzijds en mijn lievelings kleur anderzijds.
C= 1ste letter van mijn voornaam
VE= zijn de eerste twee letters van mijn familienaam.
GREEN= tja zegt hetzelf he , groen is mijn lievelingskleur.
Ik ben een man die gehuwd is en verwacht een kindje binnen een maandje.
hoi ik ben Sabrina en ben hier terechtgekomen via mijn ventje Cvegreen
we wonen in West - Vlaanderen België.
Mooie wagen hoorQX MAX schreef:
Ook maar even voorstellen:
Eric, reeds 57 jaar oud en de bij de leeftijd passende auto vorige week zelf geïmporteerd uit Duitsland. Dat is ook de reden dat ik op dit forum terecht gekomen ben: er zat heel wat leeswerk aan het zelf importeren vast maar uiteindelijk is het allemaal nogal meegevallen. Alle rompslomp er omheen was bepaald niet onoverkomelijk.
Ik ben al vijf jaar tevreden Nissan Maxima-rijder en ben in Duitsland terecht gekomen voor een nieuw tweedehandsje vanwege de uitgebreidere keuze die daar mogelijk is. Ik wilde per se een handgeschakelde 3liter Maxima en die zijn in Nederland met een lage kilometerstand niet goed te vinden of bevielen niet na bezichtiging.
Alle formaliteiten zijn achter de rug en ik kan de weg op om hopelijk de komende vijf jaar "maximaal" genieten.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging om 02-05-06 07:49 door QX MAX.
FrdFcs schreef:
Hallo Cvegreen.
Welkom!
Quotemijn nick slaat op mijn naam enerzijds en mijn lievelings kleur anderzijds.
C= 1ste letter van mijn voornaam
VE= zijn de eerste twee letters van mijn familienaam.
GREEN= tja zegt hetzelf he , groen is mijn lievelingskleur.
Ik ben een man die gehuwd is en verwacht een kindje binnen een maandje.
Hallo Sabrina.
Ook welkom.
Quotehoi ik ben Sabrina en ben hier terechtgekomen via mijn ventje Cvegreen
we wonen in West - Vlaanderen België.
Vraagje: Wie verwacht het kindje?
freijnen schreef:
Ik zal me ook even netjes voorstellen.
freijnen staat voor Frank Reijnen.
Ik ben 28 jaar en woon in Veghel.
Verder werk ik als software developer in Son.
Ik rij in een VW Golf III GL TDI 90pk uit 1995.
Deze auto heeft 320000 km op de teller, waarvan ik ongeveer de helft zelf gestuurt heb.
Vandaar dat ik me een beetje aan het orienteren ben voor een andere auto. Het liefst een dikke duitse station met een fijne diesel.
Verder "leen" ik regelmatig de auto van mijn vriendin. Deze hebben we pas gekocht: een BMW E30 316i automaat uit 1991
Foto's van de rides:
Vw:
BMW:
Mijn hobby is car audio. Ik ben bestuurslid en jurylid bij Stichting EMMA Nederland (www.emmanet.nl)
Deze stichting organiseert car audio wedstrijden (Sound Quality oftewel zo mooi mogelijk geluid en ESPL oftewel zo hard mogelijk geluid) op de grote auto en tuning evenementen in Nederland.
Zelf heb ik uiteraard ook een leuke (sound quality) audio installatie in mijn golfje. (zie )
Verder heb ik ook de nodige ervaring met navigatiesystemen. Mijn vorige werkgever was namelijk VDO Dayton.