Guest
Hoop wel naar het KWF te gaan. Zal in dat geval even langskomen.:T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hey leuk Jeroen, wist niet dat jij twee van die mooie Kevers had
Baur schreef:
QuoteHey leuk Jeroen, wist niet dat jij twee van die mooie Kevers had
Zijn dan ook niet van mij Zijn van een vriend van mij. Waarom 2? Die 1600cc zuipt 'm teveel voor 't stukkie thuis-station, dus kocht hij nog maar 1 erbij.
Gr Jeroen
Baur schreef:
@Bram; hij wist zelfs dat jij in Tilburg woont, dus hij komt wel eens op keversite
Gr Jeroen
Brammutjuh schreef:
Kom je toch gewoon met de Golf.. Doe ik ook. Ik ben het hele weekend bezig met/in de LVWCN-stand. Het rijden met de 59er naar het Kwf voegt dan niet veel toe, dus die laat ik lekker binnen staan.
Moderator
Moderator
Overigens heb ik een stukje mogen rijden, maar de Kever heeft mij niet overtuigt. Wat een vaag sturend geval...prima om een beetje mee te cruisen, zeker. Maar (en hier ben ik echt eerlijk in) een Opel Rekord van '63-'65 rijdt beter. Minder zoekerig op rechte wegen, in bochten is het hetzelfde ongeveer, daar heb je bij beide het idee van; ik probeer wel die weg in te rijden, of het lukt merken we pas later.
Moderator
Jawel... Hij staat al vanaf augustus stil voor de deur@Barri: toch maar niet verkopen
Moderator
Ik ben benieuwd!Zal s ff kijken of ik nog een pic heb van mijn trots: 64-er 1200 export...met een stalen fabrieksschuifdakje erin...
Welkom in het topic. Je maakt ons nieuwsgierigvolksfreak schreef:
Hee, leuk...deze had ik nog niet gezien.
Zal s ff kijken of ik nog een pic heb van mijn trots: 64-er 1200 export...met een stalen fabrieksschuifdakje erin...
Gr. Peter
Moderator
Dankje@Barri: zag hem ook al op MP staan. Succes met de verkoop
Moderator
Precies tussen de tegenliggers door geslalomd?Echt linke soep op een provinciale weg, ik had serieus de hele weg nodig.
Barri schreef:
Had die meid gewoon een slaapplaats aangeboden joh!
Verlaging staat die Kever trouwens erg goed!
Moderator