Sarcast
Net ingestapt
Blackadder the 5th zei:Deze route wordt dagelijks gereden?
Ja maar wat heeft dat er mee van doen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blackadder the 5th zei:Deze route wordt dagelijks gereden?
Idefiqs zei:Ik vind dit niet alleen ergerlijk, maar ook gevaarlijk gedrag waarde sarcast. Niet alleen rij je de hele file voorbij en voeg je op het laatst in, maar kruip je op de baan voor rechtdoorgaand verkeer waar hogere snelheden kunnen worden gereden.
Sarcast zei:Blackadder the 5th zei:Deze route wordt dagelijks gereden?
Ja maar wat heeft dat er mee van doen?
Sarcast zei:Idefiqs zei:Ik vind dit niet alleen ergerlijk, maar ook gevaarlijk gedrag waarde sarcast. Niet alleen rij je de hele file voorbij en voeg je op het laatst in, maar kruip je op de baan voor rechtdoorgaand verkeer waar hogere snelheden kunnen worden gereden.
Huh?!?!!!?
Sarcast zei:Gelukkig liggen er niet dagelijks stukken bmw verspreid over de rijbaan.
En getuige de C1 boven de rechter rijstrook mag ik daar helemaal niet rijden...
Blackadder the 5th zei:De bereidheid om je ertussen te laten neemt omgekeerd evenredig af.
@PM zei:Blackadder the 5th zei:De bereidheid om je ertussen te laten neemt omgekeerd evenredig af.
Als je maar hard genoeg aan komt rijden is er altijd eentje die je niet op tijd aan ziet komen en daarom het gat niet meer dicht kan rijden.
(stook-modus off)
Blackadder the 5th zei:Ik doel meer op dat stukje doorgetrokken lijn rechts van je op het moment dat de bus over
de meest linker strook passeert. Je blijft daar keurig netje links van rijden totdat deze weer
onderbroken wordt. Waar zit dat stukje doorgetrokken lijn trouwens voor?
Sarcast zei:Blackadder the 5th zei:Ik doel meer op dat stukje doorgetrokken lijn rechts van je op het moment dat de bus over
de meest linker strook passeert. Je blijft daar keurig netje links van rijden totdat deze weer
onderbroken wordt. Waar zit dat stukje doorgetrokken lijn trouwens voor?
Ik rij meestal over de parallel, dus dat stukje ken ik niet zo goed.
Ligt er omdat het overgaat van een invoegstrook (via een normale rijstrook) naar een doelgroepenstrook?
Geen idee verder...
Boppie zei:
De examenkandidaat is volgens haar leraar erg geschrokken. Of en wanneer ze haar examen opnieuw gaat doen, is niet duidelijk. De instructeur gaat sowieso verder met rijlessen geven. "Ik moet dit echt verwerken, maar ik ga zeker door."
Boppie zei:
Boppie zei:Het was eigenlijk een klein grapje.
speedtouch zei:Boppie zei:
Ben best wel benieuwd of ze gelaagd is...![]()
Waarom? Wilde je ze afpellen?speedtouch zei:Ben best wel benieuwd of ze gelaagd is...![]()
Sarcast zei:
@PM zei:Weefvak is lang genoeg... dat dacht ik een tijdje geleden ook toen ik op de A20 van de A16 naar de A13 reed en eerst nog even een vrachtwagen wou inhalen alvorens uit te voegen naar de A13. Hee, doorgetrokken streep, moet even links blijven dus... wtf die streep die loopt door tot aan het puntstuk.
Welke idioot verzint dat dan weer?
Boppie zei:Die witte strepen zijn vooral voor die idioten die na het inhalen in een streep voor de vrachtwagen langs de uitvoegstrook op schieten ( en ik zeg niet dat jij de idioot bent overigens). Is nog een "mooi" filmpje van een chauffeur waarin iemand zich halfdood rijdt door eerst op de truck op de uitvoegstrook te botsen, om vervolgens frontaal geramd te worden door de arme zak met de dashcam.
Dit is het filmpje.
Blackadder the 5th zei:Tsja, wel handig om te weten dat de meest linkse rijstrook niet meedoet voor het nemen van de afslag.
Wordt dit al op de voorafgaande borden aangegeven?
@PM zei:Ja maar... ja maar... wat nou als je als onschuldig @PMmetje eens in de 10 jaar het grote boze Rotterdam bezoekt, in het naieve vertrouwen dat de wegen daar op eenzelfde manier zijn ingericht als elders?
Schiet me trouwens net te binnen: zelfs mijn auto raakte van de rel, meer specifiek het ConnectNAV-systeem kapte er op dat moment spontaan mee. Nooit eerder gebeurd, daarna ook niet meer gehad.
@PM zei:Ja maar... ja maar... wat nou als je als onschuldig @PMmetje eens in de 10 jaar het grote boze Rotterdam bezoekt, in het naieve vertrouwen dat de wegen daar op eenzelfde manier zijn ingericht als elders?
Schiet me trouwens net te binnen: zelfs mijn auto raakte van de rel, meer specifiek het ConnectNAV-systeem kapte er op dat moment spontaan mee. Nooit eerder gebeurd, daarna ook niet meer gehad.
Zelfs ik wordt nog wel eens door die streep verrast daar en dan kom ik notabene uit de buurt...@PM zei:Ja maar... ja maar... wat nou als je als onschuldig @PMmetje eens in de 10 jaar het grote boze Rotterdam bezoekt, in het naieve vertrouwen dat de wegen daar op eenzelfde manier zijn ingericht als elders?
Verbijsterde agent bekeurde 28 bestuurders voor fotograferen ongeval A58 Oirschot
OIRSCHOT - De Brabantse politie spreekt van een groot probleem: automobilisten die zo nodig ongevallen met hun mobieltje fotograferen. ,,Daar komen meer ongelukken van."
Motoragent Peter Kennis had er die zomerse vrijdag op rijksweg A58 bij Oirschot in ruim een uur tijd maar liefst 28 te pakken.
'Levensgevaarlijk'
,,Sommigen reden met losse handen langs de wrakstukken. Die zaten dwars in hun auto om maar foto's en filmpjes te kunnen maken. Levensgevaarlijk. Het is dat ik alleen was en te weinig tijd had, anders had ik er veel meer genoteerd."
Door hun gedrag ontstonden in de kijkersfile aan de andere kant van de snelweg bijna nog meer aanrijdingen. Volgens politiewoordvoerder Pierre-Ine Mattheussens zijn dit al lang geen incidenten meer en is dit voor politiemensen in heel Brabant inmiddels een even herkenbaar als gevaarlijk beeld.
https://www.ed.nl/oirschot/verbijsterde-agent-bekeurde-28-bestuurders-voor-fotograferen-ongeval-a58-oirschot-levensgevaarlijk~a6015b91/
Razernaga zei:Ondanks zeven eerdere ongelukken door epileptische aanvallen kruipt Julia H. achter het stuur. Ze rijdt twee jonge Polen dood: Sylwia (23) en Grzegorz (29). Een paar dagen later pakt ze opnieuw de auto. De nabestaanden snappen er niets van.
https://www.ad.nl/binnenland/vrouw-die-sylwia-en-grzegorz-doodreed-is-een-gewetenloze-moordenaar~a9c97689/
Leon in z'n SEAT zei:Vreemd hoe mensen daar dan zelf mee om gaan, je zou meer verstand verwachten. Wijlen mijn buurman heeft er ook mee te maken gehad als gevolg van (dat bleek pas later) een hersentumor. De beste man was nota bene chauffeur op een lijnbus maar heeft sinds zijn eerste aanval geen meter meer zelf gereden. Niet op de lijnbus maar ook niet privé. Vanuit zijn werkgever was er blijkbaar de regeling dat je minimaal een jaar geen aanval gehad mag hebben alvorens je weer een lijnbus bestuurt. Dat jaar heeft hij ruimschoots overbrugd dus formeel geen enkele reden om op basis van die epileptische aanvallen het werk niet te hervatten. Helaas had hij meerdere medische problemen en dus heeft hij in overleg met zijn werkgever besloten om voor zover mogelijk in de werkplaats en op kantoor werkzaamheden te verrichten. Ik hoor het hem nog zo zeggen: 'de kans dat ik een aanval krijg is minimaal, maar als het gebeurt en ik zit achter het stuur dan zijn de gevolgen niet te overzien. Ik rijd geen meter meer zelf. Nooit meer'. Dat zijn dan de woorden van een buschauffeur in hart in nieren. Daar heb ik ontzettend veel respect voor.
Boppie zei:Tot diegene iemand blokkeert die echt haast heeft.