Het grote Idiote Acties in het verkeer Topic - Deel 2

Carfanatic zei:
230 boetes in drie kwartier na brandende auto

Op de A2 bij Maarssen zijn 230 automobilisten op de bon geslingerend in drie kwartier tijd omdat ze rode kruizen negeerden. De rode kruizen stonden boven de snelweg nadat een auto in brand was gevlogen.

https://www.rtlnieuws.nl/opmerkelijk/230-boetes-in-drie-kwartier-na-brandende-auto

dat tikt lekker aan (y)

En terecht vindt ik. De rode kruis wordt niet voor niets aangeven en kan leiden tot zeer gevaarlijke situaties.

Nog een bericht over dezelfde ongeval:

Omroep Brabant.nl: Audi bestuurder die andere auto van de weg drukte bij verkeersruzie moet jaar cel in

Quote hieruit:
Lager
De straf valt iets lager uit dan de eis. Volgens de rechter komt dat omdat de verdachte er veel op is aangesproken, omdat het filmpje veelvuldig is gedeeld op social media. Ook houdt de rechter rekening met het feit dat de verdachte zijn baan waarschijnlijk verliest. Voor zijn werk zit hij namelijk veel in de auto. Wel wordt de verdachte aangerekend dat hij 'de levens van twee andere verkeersdeelnemers op het spel zette' en dat hij doorreed na het ongeluk.

Spijt
De verdachte zei tijdens de rechtszitting dat hij spijt heeft. Het slachtoffer had daar geen boodschap aan. Hij hield onder meer een gebroken duim, sneeën in zijn hoofd en een gescheurde spier in zijn been over aan het ongeluk. Ook heeft hij waarschijnlijk voor de rest van zijn leven pijn aan zijn schouders. Zijn vriendin had een gebroken pols, meerdere kneuzingen en last van haar rug en nek. Ook heeft ze nog psychische klachten.

De slachtoffers hopen dat deze uitspraak een les is voor alle weggebruikers in Nederland.

Blijkbaar moet men eerst zoiets meemaken als dader/slachtoffer voordat men tot andere inzichten komt.

Hier een voorbeeld van gebrekkige communicatie tussen 2 automobilisten
Had naar mijn idee net zo rampzalig kunnen aflopen gezien de acties die worden uitgevoerd ... :cry:

Blackadder the 5th zei:
Nog een bericht over dezelfde ongeval:

Omroep Brabant.nl: Audi bestuurder die andere auto van de weg drukte bij verkeersruzie moet jaar cel in

Quote hieruit:
Lager
De straf valt iets lager uit dan de eis. Volgens de rechter komt dat omdat de verdachte er veel op is aangesproken, omdat het filmpje veelvuldig is gedeeld op social media. Ook houdt de rechter rekening met het feit dat de verdachte zijn baan waarschijnlijk verliest. Voor zijn werk zit hij namelijk veel in de auto. Wel wordt de verdachte aangerekend dat hij 'de levens van twee andere verkeersdeelnemers op het spel zette' en dat hij doorreed na het ongeluk.

Spijt
De verdachte zei tijdens de rechtszitting dat hij spijt heeft. Het slachtoffer had daar geen boodschap aan. Hij hield onder meer een gebroken duim, sneeën in zijn hoofd en een gescheurde spier in zijn been over aan het ongeluk. Ook heeft hij waarschijnlijk voor de rest van zijn leven pijn aan zijn schouders. Zijn vriendin had een gebroken pols, meerdere kneuzingen en last van haar rug en nek. Ook heeft ze nog psychische klachten.

De slachtoffers hopen dat deze uitspraak een les is voor alle weggebruikers in Nederland.

Blijkbaar moet men eerst zoiets meemaken als dader/slachtoffer voordat men tot andere inzichten komt.

Hier een voorbeeld van gebrekkige communicatie tussen 2 automobilisten
Had naar mijn idee net zo rampzalig kunnen aflopen gezien de acties die worden uitgevoerd ... :cry:
Die meneer met de Toyota zal waarschijnlijk wel de man zijn die aan het begin van het filmpje afgesneden wordt.

Toch, wat gebeurt er als de dashcammer te laat reageert op de remtest? Een simpel tikje op de kofferbak, sturend naar links?

Dat geeft de situatie dat de Toyotabestuurder de schuld krijgt en de misere van een onbestuurbare auto op een volle snelweg.

In je recht staan is een, je leven wagen om iemand te wijzen op een voorrangfout (waarschijnlijk bewust) is een stap verder.
Tik hem dan aan als hij lomp uitvoegt.

stoterstangen90 zei:
En dan gaat meneer Toyota 4 keer over de kop de sloot in. En dan?

Agressie is natuurlijk heel erg fout. Helaas hebben wel veel mensen last van agressie in het verkeer.

Maar, als je met 100 km/uur dit soort geintjes gaat uitvreten is de kans reëel dat er gewonden vallen (en dat kan zowel het slachtoffer als de agressor zijn). Doe het daarom met 20 km/uur of helemaal niet. Die koektrommel beschermt je dan nog een beetje...

rke zei:
stoterstangen90 zei:

Agressie is natuurlijk heel erg fout. Helaas hebben wel veel mensen last van agressie in het verkeer.

Maar, als je met 100 km/uur dit soort geintjes gaat uitvreten is de kans reëel dat er gewonden vallen (en dat kan zowel het slachtoffer als de agressor zijn). Doe het daarom met 20 km/uur of helemaal niet. Die koektrommel beschermt je dan nog een beetje...

Helemaal niet. Bij aantikken mag vervolgens de verzekering uit gaan zoeken wie de schuldige is en ik vraag me af of het dashcamfilmpje op dat moment wel zo'n waardevolle aanvulling is voor de dashcammer.
De grens tussen assertiviteit en agressie is flinterdun ...

Leon in z'n SEAT zei:
Kan niet zeggen dat die dashcammer zo'n lekkere rijstijl op na houdt...

Wat ik op het filmpje zie:

Voor het incident zie je al auto's via de vluchtstrook hun voorganger rechts passeren.
Grijze Toyota probeert hetzelfde te doen, wordt door de dashcammer geblokkeerd.
Vervolgens zie je de dashcammer allerlei kunsten uithalen (inclusief 30 km te hard tijden en de uitvoegende Volvo op 2:08 de stuipen op het lijf jagen)
in een poging de achterligger (de man in de grijze Toyota) voor te blijven.
Lukt niet, de man in de grijze Toyota komt voor hem te rijden en geeft net voor de bocht naar links een remtest ... :cry:
Vervolgens een gezellige "conversatie" over elkaars rijkunsten bij 40 km/h.
Als toetje knalt de Toyota-rijder nog even vol door oranje over een kruising heen.
Nu weet ik weer waarom ik altijd even de kruising rond kijk voordat ik als 1e bij groen optrek ...

Via google een artikel gevonden over mogelijke redenen voor agressie in het verkeer.

Eens. Wat een idioten. En dan lekker ordinair het raampje naar beneden en schreeuwen naar elkaar...(n)

rke zei:
stoterstangen90 zei:

Als je geluk hebt zijn het alleen het slachtoffer of de agressor. Met een beetje pech raken er ook omstanders bij betrokken.
Nog zo'n voorbeeld is mijn eigen filmpje welke ik al eens heb gepost; beginnend bij 0:46. Die vrachtwagen komt vol mijn baan op. Dat had ook heel anders kunnen aflopen.

Een mevrouw in een van een Frans kenteken voorziene stinkende Espace vond het een handige actie om dit tankstation via de inrit te verlaten... Even verderop had ze ook nog een paar keer moeite om de juiste richting te vinden.

De Schaduw zei:
Een mevrouw in een van een Frans kenteken voorziene stinkende Espace vond het een handige actie om dit tankstation via de inrit te verlaten... Even verderop had ze ook nog een paar keer moeite om de juiste richting te vinden.

Een vrouw en een Frans kenteken..dat is een dubbele handicap.

De Schaduw zei:

Weet je zeker dat het een frans kenteken was? Gezien de gedragingen zou je eerder denken
aan een bestuurster die gewend is aan de linkerzijde van de weg te rijden ...

Automobilist neergestoken op snelweg

HOLLANDSE BRUG - Op de snelweg A6 op de Hollandse Brug heeft vanmiddag een steekpartij plaatsgevonden. Een verkeersruzie liep er zo uit de hand dat een man die samen met zijn vrouw in de auto zat, werd neergestoken door een andere automobilist.

Dat bevestigt de politie aan NH Nieuws. De automobilist die heeft gestoken is na zijn daad in zijn witte Mercedes gevlucht, vermoedelijk in de richting van Apeldoorn, zo meldt de politiewoordvoerder. Het slachtoffer is per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

Door het incident loopt het verkeer op de A6 vertraging op, meldt de VerkeersInformatieDienst. In de richting van Lelystad zijn drie rijstroken afgesloten. https://www.nhnieuws.nl/nieuws/209928/Automobilist-neergestoken-op-snelweg

Netoj zei:
Carfanatic zei:

Op de A2 bij Maarssen zijn 230 automobilisten op de bon geslingerend in drie kwartier tijd omdat ze rode kruizen negeerden. De rode kruizen stonden boven de snelweg nadat een auto in brand was gevlogen.

https://www.rtlnieuws.nl/opmerkelijk/230-boetes-in-drie-kwartier-na-brandende-auto

dat tikt lekker aan (y)

En terecht vindt ik. De rode kruis wordt niet voor niets aangeven en kan leiden tot zeer gevaarlijke situaties.

Als het echt zo gevaarlijk is, zet dan die afrit af met pionnen. Blijkbaar valt de gevaarzetting wel mee, want het is 230 keer goed gegaan.

EDIT: Hier wil ik overigens niet het gebruik van de afrit goedpraten.

Joël D. zei:
Netoj zei:
Carfanatic zei:

dat tikt lekker aan (y)

Als het echt zo gevaarlijk is, zet dan die afrit af met pionnen. Blijkbaar valt de gevaarzetting wel mee, want het is 230 keer goed gegaan.

En dan zet je het netjes af, krijg je dit:
Carfanatic zei:
Automobilisten negeren massaal afzetting bij afrit A10
https://www.nu.nl/145110/video/automobilisten-negeren-massaal-afzetting-bij-afrit-a10.html

Dat iets 230 keer goed gaat betekent niet dat het niet fout kan gaan, gaat het een keer fout dan zijn de reacties ook niet van de lucht.

Joël D. zei:
Netoj zei:
Carfanatic zei:

dat tikt lekker aan (y)

Volslagen idiote reactie die ik (gezien je andere posts) van jouw niet zou verwachten !!!

Gewoon Dirk zei:
Joël D. zei:
Netoj zei:
Carfanatic zei:

dat tikt lekker aan (y)

En dan zet je het netjes af, krijg je dit:
Carfanatic zei:
Automobilisten negeren massaal afzetting bij afrit A10
https://www.nu.nl/145110/video/automobilisten-negeren-massaal-afzetting-bij-afrit-a10.html

Dat iets 230 keer goed gaat betekent niet dat het niet fout kan gaan, gaat het een keer fout dan zijn de reacties ook niet van de lucht.

En daarom moet er gebruik gemaakt worden van de RWS-camera's voor bekeuringen. Als een agent in een bewakingspost op zijn dooie gemakkie het filmpje met deze irritant gevaarlijke kwasten kan opslaan, hebben de hulpverleners die ter plaatse bezig zijn met het ongeval de handen vrij. Als jij er zeker van kan zijn dat op een afgekruisde rijbaan rijden je een acceptgiro van 230 euro oplevert, laat je het het wel uit je hoofd.
Dit werkt zelfs (bewezen) met slechts 33 euro die een haartje te snel rijden op een trajectcontrole je oplevert.

Bovendien hoeven agenten dan voor bekeuringen niet meer fysiek de weg op. Dan kan je agenten die bekeuren keurig in een kantoortje zetten met verse koffie en een fuchsia en de agenten op de weg kunnen zich met de direct echt gevaarlijke situaties bezig houden, gestuurd door de collega's in de prentkamer.
Daarmee zijn overtredingen als afsnijden, bumperkleven, vluchtstrookje pakken en links blijven hangen ineens goed te bekeuren en kunnen mensen met slecht beladen aanhangers of half afgevallen bumpers direct door de collegae in de surveillancewagen aangehouden worden.

Forse boetes voor automobilisten na ongeluk op A32

Elf automobilisten hebben dinsdagmiddag op de A32 bij Oldeholtwolde een fikse bekeuring gekregen, onder meer omdat ze tijdens het rijden hun telefoon gebruikten.

Ze passeerden een camper die over de kop was geslagen en maakten daar foto's van.

De politie besloot een controle uit te voeren tijdens de berging van het voertuig. Acht bestuurders kregen een prent van 230 euro gepresenteerd voor het gebruik van de mobiel en langzaam rijden.

Vluchtstrook

Twee bestuurders maakten onnodig gebruik van de vluchtstrook (een boete van 370 euro) en een automobilist keerde zelfs op de snelweg (eveneens een bekeuring van 370 euro).

De bestuurders werden ter plekke aan de kant gezet en bekeurd.
https://www.lc.nl/friesland/Forse-boetes-voor-automobilisten-na-ongeluk-op-A32-22445633.html

ik vind dit wel mooi (y)

Terecht, en helemaal mooi.
Ik vind het alleen nog best wel schokkend dat blijkbaar omkeren op de snelweg niet zwaarder bestraft wordt dan onnodig rijden op de vluchtstrook.
Dat zou m.i. veel zwaarder bestraft moeten worden.

Overigens, ik hoop dat er veel meer op dit soort asociaal gedrag gecontroleerd zou worden.
Uiteindelijk is naar mijn mening niet de hoogte van de bekeuringen het probleem, maar de pakkans. Als de pakkans eens flink omhoog zou gaan, zouden de boetebedragen zelfs prima omlaag kunnen...

Weer wat kleinigheden uit vanuit mijn miserabele Prius :D

Twee door rood? Die hadden elkaar moeten raken :) (En rechterbaanvrees...)

Kleeftrio gaat lekker gefrustreerd naar hun klotebaan. Eerst een gevechtje na t stoplicht, dan met zn 3en op een ruimte die voor mij nog niet eens genoeg is als tussenafstand... Dan gaat de middelste inhalen op een perfect stukje, en de ingehaalde doet nog even zijn deur open, om verhaal te halen bij de snolvo?? Afijn, ze kleefden nog lang en gelukkig!

Minivan-muts durft geen bocht te nemen, en zeker niet rechts, want de bocht is toch naar links? En dan nog een stoere man in een MB die toch denkt dat zijn truck omvalt in de bocht.

Spitsstroken behoeven geen uitleg...

Hier had ik even een plaatsvervangend broekpoepmomentje... Gelukkig was de bestuurder van de vlotte station ook bedacht op wat er kon gaan gebeuren!

Nou helpt het treuzelen en steeds gas lossen van die Mondeo daar ook niet echt in, maar juist dan zou ik idd wat meer afstand houden zodat ik iig zelf kan versnellen bij een aankomende ruimte.

Opnieuw een dashcammer die zelf nogal idioot reageert en geen geduld heeft in het verkeer, de andere bestuurder heeft weinig tempo maar wel geduld.

Op zich zijn bumperklevers niet uniek,genoeg om ze hier allemaal te melden, maar ik had vandaag een exemplaar waar ik graag een uitzondering voor maak. Ik reed in mijn Ibiza, een auto die 1) best vlot optrekt en 2) niet bijster hoog op de poten staat. Toch was er een dame in een golf (5 of 6 dacht ik) die het wist te presteren om niet alleen heel plotseling op te doemen in mijn binnenspiegel (sorry dat ik 55 rijd waar je 50 mag) maar ze zat er zo kort op dat ik zelfs de motorkap niet meer kon zien. En nee, dat is niet overdreven. En dat over enkele honderden meters, constant. Vervolgens een provinciale weg op, maar met 85 km/u waren de kentekenplaat en zelfs de koplampen niet zichtbaar. Echt te bizar voor woorden. Houd niet zo van die remtestjes, maar deze dame had het verdiend. Enige reden dat ik het niet heb gedaan is het feit dat er een kleine dreumes op de bijrijdersstoel zat, waar ik overigens ook geen gordel kon ontdekken. Straks eens kijken of de dop nog wel op de trekhaak zit o_O

Volstrekt idioot inderdaad, net als die video die Carfanatic heeft geplaatst. Mensen die van zichzelf al onzeker zijn nog eens opdrukken, voor hetzelfde geld schrikken ze met allen mogelijke consequenties van dien.

Herinneren jullie deze nog?

Sarcast zei:
Sarcast zei:
Ik zie regelmatig een sigarettenpeuk bij het stoplicht naar buiten vliegen, maar heb de neiging uit te stappen en die weer naar binnen te gooien tot nu toe kunnen onderdrukken.

Ik heb toegegeven aan de verleiding....
https://www.youtube.com/watch?v=xnKVdh5Axg8

Dat gaf toen een leuke discussie!

BradgeTV zei:
Dit had je bij mij niet hoeven proberen Sarcast, de manier waarop jij andere mensen wijst op fouten met dit soort acties is behoorlijk sneu in mijn ogen, want zoals Bossinkje zegt, vervolgens heeft diegene wél een brandplek in z`n interieur. Als je dat bij mij had geflikt had ik diezelfde peuk weer aangestoken en op jouw stoel uitgedrukt. o_O

Roder zei:
Wow, wat een enorme ... ben jij zeg! De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... Verniel je vaker andermans bezittingen? Heel triest.
Bossinkje zei:
Dus jij vindt het niet asociaal dat Sarcast de peuk weer naar binnen gooit, met de kans op brandplekken in de auto/op kleding? Ik vind dat teruggooien net zo asociaal en vooral kinderachtig. Als je toch zo je dag door moet komen, door op iedereen commentaar te leveren en je overal mee te bemoeien..

Roder zei:
Als hij mevrouw nou had aangesproken en haar peuk terug had gegeven in bijv. haar hand was het een heel ander verhaal. Dit is minstens net zo asociaal als de peuk uit het raam gooien.

Dat ging hier dus niet door, meneer draaide snel zijn raampje dicht en zat daar maar wat te kijken. Dan neem je hem maar onder je motorkap mee.
De held beet me nadat ik me opdraaide nog wel toe: "Ik meld je wel bij je manager!" :D

Leon in z'n SEAT zei:
Op zich zijn bumperklevers niet uniek,genoeg om ze hier allemaal te melden, maar ik had vandaag een exemplaar waar ik graag een uitzondering voor maak. Ik reed in mijn Ibiza, een auto die 1) best vlot optrekt en 2) niet bijster hoog op de poten staat. Toch was er een dame in een golf (5 of 6 dacht ik) die het wist te presteren om niet alleen heel plotseling op te doemen in mijn binnenspiegel (sorry dat ik 55 rijd waar je 50 mag) maar ze zat er zo kort op dat ik zelfs de motorkap niet meer kon zien. En nee, dat is niet overdreven. En dat over enkele honderden meters, constant. Vervolgens een provinciale weg op, maar met 85 km/u waren de kentekenplaat en zelfs de koplampen niet zichtbaar. Echt te bizar voor woorden. Houd niet zo van die remtestjes, maar deze dame had het verdiend. Enige reden dat ik het niet heb gedaan is het feit dat er een kleine dreumes op de bijrijdersstoel zat, waar ik overigens ook geen gordel kon ontdekken. Straks eens kijken of de dop nog wel op de trekhaak zit o_O

Wellicht was de dreumes de reden voor de haast. Bijna te laat voor school/creche ... :cry:

[D2] zei:
Ook zoiets: Regelmatig krijg ik seintjes van mensen die kennelijk boos worden als ik niet opzij ga als zij willen invoegen (terwijl ze echt alle ruimte van de wereld hebben, voor de duidelijkheid). En spreek ik mensen die beweren dat ik dat volgens de regels nota bene verplicht ben te doen (invoeghulp verlenen). Dat is toch godbetert de wereld op zijn kop?
Zullen we er dan gewoon eentje doen?

Sarcast zei:
Dat ging hier dus niet door, meneer draaide snel zijn raampje dicht en zat daar maar wat te kijken. Dan neem je hem maar onder je motorkap mee.
De held beet me nadat ik me opdraaide nog wel toe: "Ik meld je wel bij je manager!" :D

Hoe bedenk je het om die peuk onder de motorkap te gooien. :D

Sarcast zei:
[D2] zei:
Ook zoiets: Regelmatig krijg ik seintjes van mensen die kennelijk boos worden als ik niet opzij ga als zij willen invoegen (terwijl ze echt alle ruimte van de wereld hebben, voor de duidelijkheid). En spreek ik mensen die beweren dat ik dat volgens de regels nota bene verplicht ben te doen (invoeghulp verlenen). Dat is toch godbetert de wereld op zijn kop?
Zullen we er dan gewoon eentje doen?

Ergerlijk gedrag inderdaad. Net als die voordringende motorrijders bij verkeerslichten. Daar had jij ooit ook eens een leuk filmpje van.

Ik heb dit jaar op vakantie weer een heel aantal keren meegemaakt dat in druk verkeer op de snelweg, waar auto's dan zo rond de tachtig rijden, motoren tussen de rijen door rijden met negentig of honderd. Levensgevaarlijk.

Poolse vrachtwagen chauffeur besluit te keren op de snelweg omdat er file staat.

https://www.telegraaf.nl/binnenland/29360830/__Drie_doden_bij_Duits_ongeluk__.html

funf zei:
Ergerlijk gedrag inderdaad. Net als die voordringende motorrijders bij verkeerslichten. Daar had jij ooit ook eens een leuk filmpje van.

Doe ik ook regelmatig, je wilt als motorrijder niet achteraansluiten. Ingeblikten zien de motorrijder aan het einde van de file (vaak) niet.

funf zei:
Ik heb dit jaar op vakantie weer een heel aantal keren meegemaakt dat in druk verkeer op de snelweg, waar auto's dan zo rond de tachtig rijden, motoren tussen de rijen door rijden met negentig of honderd. Levensgevaarlijk.

Doe ik ook, maar dan rijdt de stoet auto's rond de veertig km/h max. Dan ga ik er als het kan met minimaal snelheidsverschil tussen door. Maximaal zo'n 10 km/h verschil. Dat is ook gewoon toegestaan, (gedoogd) in Nederland althans.

Je moest eens weten hoeveel fouten ik van automobilisten op moet vangen op de motorfiets, het gevaarlijkts is de tegemoetkomende linksafslaande automobilist.

Idefiqs zei:
Je moest eens weten hoeveel fouten ik van automobilisten op moet vangen op de motorfiets, het gevaarlijkts is de tegemoetkomende linksafslaande automobilist.
Zoiets is hier in de buurt pas nog gebeurd. De motorrijder kan het helaas niet meer navertellen :(

Razernaga zei:
Poolse vrachtwagen chauffeur besluit te keren op de snelweg omdat er file staat.

https://www.telegraaf.nl/binnenland/29360830/__Drie_doden_bij_Duits_ongeluk__.html

Ik las het. De "chauffeur" had beter kunnen overlijden. Hiermee leven lijkt mij een hel.

Leon in z'n SEAT zei:
Idefiqs zei:
Zoiets is hier in de buurt pas nog gebeurd. De motorrijder kan het helaas niet meer navertellen :(

Ik ga er daarom altijd vanuit dat ze mij niet zien.

Idefiqs zei:
Doe ik ook regelmatig, je wilt als motorrijder niet achteraansluiten. Ingeblikten zien de motorrijder aan het einde van de file (vaak) niet.
Als dat je argument is dan kan je na een paar auto's wel invoegen en hoef je niet helemaal voorraan te gaan staan.

het gevaarlijkts is de tegemoetkomende linksafslaande automobilist.
60% van de motordoden is eenzijdig.

Veel motorrijders houden zich uitstekend aan de regels. Het zijn alleen een paar testosterongekken die de boel verknallen.
Tijd geleden op de snelweg, 120 max, en ik reed 120, weg was lekker vol. Ik was vrachtwagens aan het inhalen, zit er zo'n mafkeesmotor achter me te drukken, ja bumperkleven dus (als ik in de ankers moet, wie is er dan de klos? Het is maar een vraag). Ik keek in mijn spiegel tijdens het inhalen en hij zat gewoon nee naar me te schudden. Alsof ik fout was. Ik kan heel moeilijk tegen dat soort geintjes.

Het gros motorrijders houdt zich gewoon aan de regels en heb je geen last van. Er zijn alleen een stel idioten die, denk ik, niet motorrijden om het motorrijden, maar een beetje de macho wil uithangen en een dikke vinger naar iedereen opsteken. Dat zijn van die types die binnen de bebouwde kom hun gashendel opentrekken. Ze voelen zich boven de wet. Zelf denk ik: het is niet dat het gebeurt, maar wanneer het gebeurt dat je een kind door de lucht slingert of zelf ergens jezelf tegenkomt onderweg. Maar het zijn volgens mijn maar enkelingen die dit doen.

Soloman zei:
Veel motorrijders houden zich uitstekend aan de regels. Het zijn alleen een paar testosterongekken die de boel verknallen.
Dat denk je maar, 62 boefjes van de 125 motards. https://rechtennieuws.nl/8653/gedragscode-filerijden-motorrijders-onder-de-aandacht/
En dit is nog van voor Wenen.

Terug
Bovenaan