braadslee zei:
Tomolino zei:
Idefiqs zei:
Als medeweggebruiker houdt je daar rekening. Agressieve types als Zollie veroorzaken schrik en paniekreacties, soms zelfs de dood tot gevolg hebbend. Het feit dat het - misschien - bij hem niet gebeurt is zegt mij niets. Hij creëert welbewust gevaarlijke situaties, die potentieel risicovol zijn, wat hem een - in mijn ogen - ongeschikt maakt als verkeersdeelnemer.
Maar neem filmpje nummer twee, mensen die onder de maximum snelheid rijden lokken weer reactie uit die bij sommige misschien agressief kunnen overkomen.
Het is altijd actie-reactie natuurlijk.
Zo kan je alles wel recht praten..
Dat gebeurde al, de fout van de ander wordt recht gepraat met de foute reactie van Zollie.
Verder heb ik volgens mij wel een idee hoe jij in het verkeer staat, zoals in je topic ook al eens aangegeven ben jij een van de mensen waar ik me dood aan zou ergeren, 70 op plekken waar je 80 mag, bochten niet durven nemen, in en uit parkeren op de koppeling.
Dat zijn pas mensen die alleen maar aan zichzelf denken, er zijn ook mensen die ergens op tijd willen zijn en daarom gewoon een beetje door willen rijden.
Dan kan je roepen dat ze dan maar op tijd moeten vertrekken, maar als jij mensen tegenkomt die onder de maximum snelheid rijden kan je nooit op tijd vertrekken, deze zijn irritant en werken mij (en blijkbaar Zollie ook) op m'n zenuwen en dus krijg je dan soms reactie.
Of dat altijd goed is, nee vast niet, maar niemand is heilig.