Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idefiqs zei:Ik zie dat je daar gelijk in hebt Boppie.
Idefiqs zei:Wat die camera betreft, die lijkt tegen de zon in op te nemen. Geen ideale lichtomstandigheden.
Boppie zei:Idefiqs zei:Ik zie dat je daar gelijk in hebt Boppie.
Die ga ik inlijsten en aan de muur hangen.
Sarcast zei:Idefiqs zei:Wat die camera betreft, die lijkt tegen de zon in op te nemen. Geen ideale lichtomstandigheden.
Dit is in vergelijking met de GT680 met CPL.
Vandaag probeer ik het zonder CPL.
![]()
Zollie zei:Laatst ook al zo'n linkse leswagen, nu weer... En ik maar lijntjes volgen en rechts rijden, ik moet me misschien laten omscholen![]()
Sarcast zei:Rechts inhalen? Jij aso!
Moderator
Nou, ik leer best snel want al in de volgende bocht... https://youtube.com/watch?v=sZDsVTswToUBlackadder the 5th zei:Inderdaad hardleers ... (dat vervolgens rechts inhalen bedoel ik dus als het niet vlot genoeg gaat).
Sarcast zei:Nou, ik leer best snel want al in de volgende bocht... https://youtube.com/watch?v=sZDsVTswToUBlackadder the 5th zei:Inderdaad hardleers ... (dat vervolgens rechts inhalen bedoel ik dus als het niet vlot genoeg gaat).
Idefiqs zei:Hou toch op. De Clio kan dwars door de bocht kijken, niets aan de hand.
Inderdaad, zo'n Clio hoort helemaal niet thuis op een circuit!Blackadder the 5th zei:Ik heb het al eerder gezegd, dat ding is bedoeld voor dit soort werk.
Boppie zei:Idefiqs is denk ik een beetje aan het stangen. Zou ik nooit doen bij hem uiteraard.
Blackadder the 5th zei:Idefiqs zei:Hou toch op. De Clio kan dwars door de bocht kijken, niets aan de hand.
Dit in tegenstelling tot de dashcammer. Die zit tegen de vangrail aan te kijken ...
Sarcast zei:Inderdaad, zo'n Clio hoort helemaal niet thuis op een circuit!Blackadder the 5th zei:Ik heb het al eerder gezegd, dat ding is bedoeld voor dit soort werk.
Nissan GT-R zei:Sarcast zei:Inderdaad, zo'n Clio hoort helemaal niet thuis op een circuit!Blackadder the 5th zei:Ik heb het al eerder gezegd, dat ding is bedoeld voor dit soort werk.
Niet?
Oh ik zie dat we braadsleereviews doen?Nissan GT-R zei:Al is mijn chassis ook wel errug goed hoor. Al mis ik de grip qua banden.
Sarcast zei:Oh ik zie dat we braadsleereviews doen?Nissan GT-R zei:Al is mijn chassis ook wel errug goed hoor. Al mis ik de grip qua banden.
Ik denk dat je dan op redtube moet zoeken.Nissan GT-R zei:Nee dan moet het op YouTube en moet ik iets kut vinden. Heb het niet kunnen vinden![]()
Sarcast zei:Inderdaad, zo'n Clio hoort helemaal niet thuis op een circuit!Blackadder the 5th zei:Ik heb het al eerder gezegd, dat ding is bedoeld voor dit soort werk.
Blackadder the 5th zei:Beide auto's zitten niet op het circuit, maar waarom doet de dashcam-filmer dan wel alsof?
Muddy Bandit zei:Zie je wel vaker, vermogen onder de kap van het autootje is dan wat groter als het vermogen in het koppie van de bestuurder.
Sarcast zei:Muddy Bandit zei:Zie je wel vaker, vermogen onder de kap van het autootje is dan wat groter als het vermogen in het koppie van de bestuurder.
Aardig voorstel, niet meer paardekrachten dan je IQ punten hebt!
rke zei:Toch,
Dat hillclimbing is eigenlijk een van de laatste plaatsen om echt met een auto te rijden. Het voortkruipen wat overbewield Nederland pleegt te doen heeft nauwelijks uitdaging.
Ik ben er ook voorstander van dat er een Nurburgring look alike komt in Nederland. Een stukje waar de auto een keer echt gebruikt kan worden.
Er waren ooit plannen voor een circuit bij de Moerdijk. Ik hoor er niets meer van, de plannen zullen wel afgeketst zijn op nimby's en boomknuffelaars.
Slap gelul van degenen die IQ tekort komen.Blackadder the 5th zei:IQ is maar een deel van het vermogen in de bovenkamer, je hebt ook nog zoiets als EQ ...![]()
Sarcast zei:Slap gelul van degenen die IQ tekort komen.Blackadder the 5th zei:IQ is maar een deel van het vermogen in de bovenkamer, je hebt ook nog zoiets als EQ ...![]()
Idefiqs zei:Sarcast zei:Slap gelul van degenen die IQ tekort komen.Blackadder the 5th zei:IQ is maar een deel van het vermogen in de bovenkamer, je hebt ook nog zoiets als EQ ...![]()
Daar ben ik het hartgrondig mee eens, geitenwollensokken prietpraat.
Muddy Bandit zei:De IQ-punten moet je aflezen als een analoge klok.
Het begint bovenin laag, draait met de wijzers van de klok mee en eindigt bovenin hoog.
En dan zie je dat de zwakbegaafsten en de hoogstbegaafsten gewoon naast elkaar staan, die scheiding is flinterdun.
Het gaat er niet alleen om hoeveel punten je hebt, maar ook hoe goed je met die punten om kunt gaan in de maatschappij... theorie versus praktijk.![]()
Idefiqs zei:Sarcast zei:Slap gelul van degenen die IQ tekort komen.Blackadder the 5th zei:IQ is maar een deel van het vermogen in de bovenkamer, je hebt ook nog zoiets als EQ ...![]()
Daar ben ik het hartgrondig mee eens, geitenwollensokken prietpraat.
Idefiqs zei:Muddy Bandit zei:De IQ-punten moet je aflezen als een analoge klok.
Het begint bovenin laag, draait met de wijzers van de klok mee en eindigt bovenin hoog.
En dan zie je dat de zwakbegaafsten en de hoogstbegaafsten gewoon naast elkaar staan, die scheiding is flinterdun.
Het gaat er niet alleen om hoeveel punten je hebt, maar ook hoe goed je met die punten om kunt gaan in de maatschappij... theorie versus praktijk.![]()
Niet mee eens. IQ zegt iets over je score op bepaalde vlakken, het verschil tussen zwakbegaafdheid en genialiteit is levensgroot op die scores. Wat je - in geval van hoge intelligentie - vervolgens met die punten doet in de maatschappij is daarbij irrelevant. Bepaald vermogen op een bepaald vlak staat los van iemands mogelijkheden deze te gelde te maken of anderszins maatschappelijk aan te wenden. Dit is van meerdere factoren afhankelijk, één daarvan bijvoorbeeld is keuze.
Muddy Bandit zei:Een groot vermogen bezitten betekent niet automatisch dat je ook met dat vermogen om kunt gaan, het effectieve rendement wordt namelijk bereikt op het punt waar de beide waardes bij elkaar komen.
Het is niet voor niets dat IQ- en EQ-testen tegenwoordig steeds meer naast elkaar vergeleken worden.
Even vertaald naar het mechanisch vermogen: je hebt niets aan een paar honderd paardenkrachten als ze gemend worden door een ezel die er niet mee om kan gaan, paardenkrachten die ongemend uitbreken geven namelijk risico's en/of schades.
Idefiqs zei:Los daarvan heb je wel een punt, mensen die niet zo hoog scoren in een IQ test kunnen maatschappelijk succesvol zijn, en andersom.
Blackadder the 5th zei:Vul voor "maatschappelijk" "in het verkeer" en je ziet gelijk het belang van een hoge score in de IQ-test ...
Idefiqs zei:Blackadder the 5th zei:Vul voor "maatschappelijk" "in het verkeer" en je ziet gelijk het belang van een hoge score in de IQ-test ...
Nou nee, weer fout. Kijk naar Sarcast, die ontkracht jouw stelling.
Ik durf de stelling wel aan dat betrokkene qua IQ boven het gemiddelde zit. Toch is hij in het verkeer bepaald niet (zoals ik het begrip uitleg althans) suc6vol.![]()