A
Anoniem
Guest
Nope.Blogger zei:Jij wisselt van rijbaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nope.Blogger zei:Jij wisselt van rijbaan
Sarcast zei:Nope.Blogger zei:Jij wisselt van rijbaan
Sarcast zei:Ja denk je dat die optie er was? Eerst versnellen om naast me te komen, dan met me mee vertragen om er naast te blijven. Nee dat was duidelijk.The SLB zei:Ja, hij had ruimte kunnen maken,
Dat valt wel mee hoor. Jullie zien alleen de uitwassen he.Maargoed, we zijn al gewend van je filmpjes dat jij wel heel veel aanvaringen hebt met andere weggebruikers
Dit was wel even een momentje waar de grootste ballen wonnen. Ook mooi trouwens wat hij daarna nog uithaalde:
![]()
Idefiqs zei:Niets meer dan kleine piemeltjes gedrag, van beide. Triest en gevaarlijk, inderdaad artikel 5 waardig.
Sarcast zei:Ja denk je dat die optie er was? Eerst versnellen om naast me te komen, dan met me mee vertragen om er naast te blijven. Nee dat was duidelijk.The SLB zei:Ja, hij had ruimte kunnen maken,
Dat valt wel mee hoor. Jullie zien alleen de uitwassen he.Maargoed, we zijn al gewend van je filmpjes dat jij wel heel veel aanvaringen hebt met andere weggebruikers
Dit was wel even een momentje waar de grootste ballen wonnen. Ook mooi trouwens wat hij daarna nog uithaalde:
![]()
stoterstangen90 zei:Sarcast zei nog, de volgende keer doe ik het anders want het was wel erg krap allemaal.
Met andere woorden bekent hij hier dat het allemaal niet zo handig was.
Toch moeten we hier met zijn allen nog even overheenpissen....
Sarcast zei:Dit was wel even een momentje waar de grootste ballen wonnen.
Vooral op anderen die 20 euro pikken van hun vrienden, maar als die vrienden hem dan willen helpen met het sjouwen van zware boxen, hen benzine laten betalen voor de 3 km omrijden om ze op te halen.braadslee zei:Alleen maar afgeven op een ander
Tja..The SLB zei:Je hebt wel heel veel uitwassen hoor. Ik weet niet hoeveel jij rijdt, maar met 35.000-40.000km per jaar in auto & op de motor kom ik er niet veel tegen.
Zollie zei:Ik denk dat GH zich juist erg bewust is van wat er allemaal gebeurt, en de anderen in de filmpjes juist niet zo... Ik weet in elk geval wie ik liever tegenkom op de weg, en dat zijn niet de "oh niet gezien (betekent: niet gekeken)" roepers.
Ja dat denk ik dus ook als ik dit filmpje zie. En toch doe je het.rke zei:Ik rij 50.000 per jaar en ik zie anderen wel eens capriolen uithalen waarvan ik denk: dat zou ik nooit doen.
Ja, maar dat is toch het lolletje van een dashcam?stoterstangen90 zei:Toch moeten we hier met zijn allen nog even overheenpissen....
Sarcast zei:Vooral op anderen die 20 euro pikken van hun vrienden, maar als die vrienden hem dan willen helpen met het sjouwen van zware boxen, hen benzine laten betalen voor de 3 km omrijden om ze op te halen.braadslee zei:Alleen maar afgeven op een ander
Sarcast zei:Ja dat denk ik dus ook als ik dit filmpje zie. En toch doe je het.rke zei:Ik rij 50.000 per jaar en ik zie anderen wel eens capriolen uithalen waarvan ik denk: dat zou ik nooit doen.
Ik heb dat vastrijden natuurlijk wel vaker, want ik rij wel rechts, en dan is het inderdaad gas los en er achter. Deze bleef opzettelijk naast me (drie keer dus), en dat was even teveel.
Sarcast zei:Zollie zei:Ik denk dat GH zich juist erg bewust is van wat er allemaal gebeurt, en de anderen in de filmpjes juist niet zo... Ik weet in elk geval wie ik liever tegenkom op de weg, en dat zijn niet de "oh niet gezien (betekent: niet gekeken)" roepers.
dus...
Sarcast zei:Ja, maar dat is toch het lolletje van een dashcam?stoterstangen90 zei:Toch moeten we hier met zijn allen nog even overheenpissen....
Blackadder the 5th zei:Sarcast zei:Ja, maar dat is toch het lolletje van een dashcam?stoterstangen90 zei:Toch moeten we hier met zijn allen nog even overheenpissen....
Zou het allemaal in scene zijn gezet?![]()
Ja, een van mijn zwakke punten. Maar er wordt aan gewerkt.Carkiller zei:Je bent ook net een mens Sarcast.![]()
braadslee zei:Ik heb inderdaad een keer om benzine gevraagd omdat ik toen én weinig inkomen had én nog net een kwart tank had en we moesten naar Raalte, sorry.. Maar ja dan vraag ik geld.
Ja luister, ik ben niet degene die dat in DIT topic ter sprake brengt. https://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,4562816,5528598#msg-5528598braadslee zei:Geld pikken van vrienden, hoe de fuck haal je het in je hoofd om dat te melden?!..
Je kent me niet persoonlijk dus ga niet dit soort bullshit verspreiden alsjeblieft.
Blackadder the 5th zei:Dit gebeurt er wanneer 2 scheidsrechters elkaar tegenkomen op de weg ...![]()
braadslee zei:Ik ben linksaf gegaan en hij rechts, waar dat nou voor nodig was..
IdeJ zei:braadslee zei:Ik ben linksaf gegaan en hij rechts, waar dat nou voor nodig was..
dat begrijp je alleen als je een Bentley hebt!
stoterstangen90 zei:Voorrang moet je krijgen Braadslee, niet nemen.
@PM zei:Van de week bij een wegversmalling (zoeen in het midden van de weg), ik ga eerst en krijg grootlicht van de tegenligger terug![]()
![]()
Weet je nu nog niet dat de aandrager van gevaarlijke situaties altijd de schuld moet krijgen hier op het forum?braadslee zei:stoterstangen90 zei:Voorrang moet je krijgen Braadslee, niet nemen.
Dit was een voorrangsweg, en het was van deze bestuurder dan ook heel vreemd om hem er opeens voor te gooien. Niet even wachten op een fatsoenlijk gat, maar gewoon zonder pardon z`n dure bak ertussen gooien. Er zat misschien net een Yaris qua grootte tussen mij en m`n achterligger maar meneer moest zijn ruim 5 meter lange Bentley Arnage er tussen gooien, lekker gevaarlijke situatie..
braadslee zei:Oh ja, dat is ook zo. Stom van mij om dat te vergeten.
Maar goed, SS90. Ik zie niet in hoe +- 45 rijden te hard is op een weg waar je 50 mag, de ene seconde ben je aan't scannen en is er niks aan de hand, de andere seconde scan je weer en duikt er een Bentley op uit een straatje. Ik heb goed gehandeld(Gas bijgeven en uitwijken) Anders had m`n Twingo er nu anders uitgezien schat ik.
Het is natuurlijk áltijd anticiperen in het verkeer, maar de bestuurder van dat logge apparaat had dit nooit mogen doen. Een klein gat, op een voorrangsweg, van links, uit een zijstraat met drempel.. en er dan met 5,40m aan auto tussen duiken waardoor hij de automobilist achter mij tot remmen dwingt omdat die anders vol in de achterkant van de Bentley zat. Valt gewoon niet goed te praten.
braadslee zei:Maar goed, SS90. Ik zie niet in hoe +- 45 rijden te hard is op een weg waar je 50 mag, de ene seconde ben je aan't scannen en is er niks aan de hand, de andere seconde scan je weer en duikt er een Bentley op uit een straatje. Ik heb goed gehandeld(Gas bijgeven en uitwijken) Anders had m`n Twingo er nu anders uitgezien schat ik.
stoterstangen90 zei:De auto achter je anticipeerde ook niet goed, maar die had je kunnen behoeden voor onheil door daar terplekke 30 te rijden.
Dan had de Bentley zonder problemen voor je kunnen invoegen.
stoterstangen90 zei:De auto achter je anticipeerde ook niet goed, maar die had je kunnen behoeden voor onheil door daar terplekke 30 te rijden.
Dan had de Bentley zonder problemen voor je kunnen invoegen.
Idefiqs zei:Stoterstangen90 heeft natuurlijk volkomen gelijk. In het verkeer moet je rekening houden met het onverwachte, stel dat je 45kmh rijdt op een weg waar 50kmh is toegestaan, dan kán het voorkomen dat er vijf meter vóór je een meteoriet inslaat.
Zeg nou zelf, zou jij nog kunnen stoppen dan?![]()
Blackadder the 5th zei:Idefiqs zei:Stoterstangen90 heeft natuurlijk volkomen gelijk. In het verkeer moet je rekening houden met het onverwachte, stel dat je 45kmh rijdt op een weg waar 50kmh is toegestaan, dan kán het voorkomen dat er vijf meter vóór je een meteoriet inslaat.
Zeg nou zelf, zou jij nog kunnen stoppen dan?![]()
Appels en peren. De kans dat een meteoriet inslaat is vele malen kleiner dan dat er auto niet stopt voor de kruising ...
stoterstangen90 zei:Alles in het kader blame-the-victim.