Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Maar, je zit nu op het forum terwijl je achter het 'roer' staat / zit?
In dat opzicht is er niet veel verschil met de smartphone gebruiker achter het stuur van een rijdende auto.![]()
Zeiden de bankmedewerkers dat ook niet 'vroegâh'? Dat was toch wat hè, kon je in één keer zomaar geld opnemen uit een soort van cola-automaat. Vervolgens kwam dat internetbankieren, even op een paar toetsen drukken en je had duizenden guldens van de ene naar de andere rekening overgemaakt. En tegenwoordig hoeft dat niet eens meer met een desktop, maar gebruik je gewoon je smartphone. En zo gaat het met zoveel dingen. Kijk naar lopende bandwerk in een fabriek, kijk naar die moderne grote magazijnen. Komt bijna geen mens meer aan te pas, allemaal geautomatiseerd. En om maar even weer de link naar de scheepvaart te makenBlik_op_wielen zei:Als er zelfrijdende auto`s komen dan kunnen de beroepschauffeurs (ook van niet groot materieel waar ik onder val) een mooie toekomst tegemoet zien. Hopelijk laat het nog minstens 40 jaar op zich wachten dan ben ik met pensioen.![]()
Dat waarvoro jij met je moeder naar het postkantoor ging, doe je nu bij het bankkantoor. Wij hebben gewoon een ING-kantoor (de nazaat van de giro) hier inDurashift zei:Waar is het zelfstandige postkantoor gebleven? Het is een balie in de Bruna / AKO e.a. geworden..![]()
Durashift zei:Waar is het zelfstandige postkantoor gebleven? Het is een balie in de Bruna / AKO e.a. geworden..![]()
bat zei:Dat waarvoro jij met je moeder naar het postkantoor ging, doe je nu bij het bankkantoor. Wij hebben gewoon een ING-kantoor (de nazaat van de giro) hier inDurashift zei:Waar is het zelfstandige postkantoor gebleven? Het is een balie in de Bruna / AKO e.a. geworden..![]()
het dorpde stad.
bat zei:En qua postkantoor: heerlijk dat ik nu gewoon tot 9 uur 's avonds m'n postkantoordingen kan doen in de supermarkt, in plaats van afhankelijk te zijn van een postkantoor dat van 9 tot 5 uur open was.
Durashift zei:Waar is het zelfstandige postkantoor gebleven? Het is een balie in de Bruna / AKO e.a. geworden..![]()
Blik_op_wielen zei:Durashift zei:Waar is het zelfstandige postkantoor gebleven? Het is een balie in de Bruna / AKO e.a. geworden..![]()
Ik mis de postkantoren ook. Nu moeten wij vaak in piepkleine winkeltjes alle klanten opzij duwen (niet letterlijk natuurlijk) en zelf alle pakketten in een rolcontainer stapelen. De postkantoren waar ik kwam hadden altijd een zee van ruimte en daar kon je dus heel makkelijk een volle rolcontainer meenemen en een lege er voor in de plaats zetten.
Ik ben toch wel benieuwd hoe het zit met de verzekering als je zelfgestuurde auto een foutje maakt. Daarom zou ik dus echt nooit gebruik maken van een auto die zichzelf kan inparkeren. Misschien als er genoeg ruimte is dat ik nog tijdig in kan grijpen maar die functie hebben ze volgens mij juist uitgevonden om in krappe gaatjes te kunnen parkeren.
Leon in z'n SEAT zei:Laten we de N36 maar weer eens op tafel gooien. Geelhoek/sarcast ziet hier vast geen problemen in, maar ik vind 'm niet zo geslaagd. En met mij velen overigens: klikkerdeklik.
De Schaduw zei:Rare vogel. Die kijkactie had ook erg fout kunnen aflopen. Even later heeft 'ie volgens mij ruim de tijd om in te halen maar doet het niet.
Boppie zei:Leon in z'n SEAT zei:Laten we de N36 maar weer eens op tafel gooien. Geelhoek/sarcast ziet hier vast geen problemen in, maar ik vind 'm niet zo geslaagd. En met mij velen overigens: klikkerdeklik.
Oprecht een ramenlikker...wat een actie`s. En dat alles om maar een minuut eerder thuis te zijn.
Ach, dan is er de bruna waar het tot 18:00 uur wel kan (en volgens mij moest je er bij het postkantoor vaak ook al vroeg bij zijn, maar daar kan ik me in vergissen, ik heb dat nog nooit gedaan namelijk). En bij de Appie komen ze de pakketten doorgaans pas tegen zessen ophalen, da's ook al beter dan vroeger (toen moest het terwijl het distributiecentrum om de hoek was echt voor vieren ingeleverd worden bij het postkantoor bij mij om de andere hoek).Durashift zei:Voor ophalen wel.. versturen moet nog steeds voor 17 uur.. wil je het dezelfde nacht nog laten verwerken
En er is een verschil in dienstverlening... Als je de pech hebt dat er weinig 'upgrade' Post NL servicepunten zijn, waar je bijvoorbeeld overschrijving van kenteken kan doen, ben je ook niet echt geholpen.. Bij de Appie kan dat niet en die is nu net 's avonds open![]()
Leon in z'n SEAT zei:Laten we de N36 maar weer eens op tafel gooien. Geelhoek/sarcast ziet hier vast geen problemen in, maar ik vind 'm niet zo geslaagd.
Moderator
Sarcast zei:Leon in z'n SEAT zei:Laten we de N36 maar weer eens op tafel gooien. Geelhoek/sarcast ziet hier vast geen problemen in, maar ik vind 'm niet zo geslaagd.
Kleven en rechts inhalen. Een van de weinig LJN nummers die ik uit mijn hoofd ken: LJN BQ4451
Hoezo?
En dat is onzin. Beide gedragingen zijn mulder, en daarvoor mag de politie helemaal nietzoveel onderzoek doen.Mark89 zei:Gelukkig ligt het filmpje al voor onderzoek bij het OM![]()
Sarcast zei:Dat is WVW 5 en strafrecht, maar dat is hier niet aan de orde. Hij breekt zijn inhaalmanoeuvre toch tijdig af?
PauseBreak zei:Sarcast zei:Dat is WVW 5 en strafrecht, maar dat is hier niet aan de orde. Hij breekt zijn inhaalmanoeuvre toch tijdig af?
Na groot licht signalen en getoeter van de truck die alles filmt ja...
Als de filmer begint te seinen is hij al lang weer terug.PauseBreak zei:Sarcast zei:Dat is WVW 5 en strafrecht, maar dat is hier niet aan de orde. Hij breekt zijn inhaalmanoeuvre toch tijdig af?
nee dat kan niet, er zijn specifiekere artikelen dus dan kan WVW5 niet.Alles bij elkaar opgeteld zou je dit echt wel onder artikel 5 kunnen laten vallen als surveillant.
Ja, en mag een verbalisant er dan voor schrijven als er een specifieker artikel is?joebarteam zei:ok deze actie kan dus onder artikel 5 vallen
Sarcast zei:Dat is WVW 5 en strafrecht, maar dat is hier niet aan de orde. Hij breekt zijn inhaalmanoeuvre toch tijdig af?
En dat is precies waarom er staande gehouden moet worden voor een EMG.Boppie zei:wie heeft de auto werkelijk bestuurd.
Sarcast zei:Ja, en mag een verbalisant er dan voor schrijven als er een specifieker artikel is?joebarteam zei:ok deze actie kan dus onder artikel 5 vallen![]()
Sarcast zei:Als de filmer begint te seinen is hij al lang weer terug.PauseBreak zei:Sarcast zei:Dat is WVW 5 en strafrecht, maar dat is hier niet aan de orde. Hij breekt zijn inhaalmanoeuvre toch tijdig af?
nee dat kan niet, er zijn specifiekere artikelen dus dan kan WVW5 niet.Alles bij elkaar opgeteld zou je dit echt wel onder artikel 5 kunnen laten vallen als surveillant.
Waarom denk je dan toch een bijdrage te kunnen leveren?joebarteam zei:Sarcast zei:Ja, en mag een verbalisant er dan voor schrijven als er een specifieker artikel is?joebarteam zei:ok deze actie kan dus onder artikel 5 vallen![]()
Geen idee.
Boppie zei:Rij ik daar over de A6 met m`n Vito, zie ik braadslee ontspannen cruisen.....dat moest ik van dichtbij zien.
Zevens zei:Boppie zei:Rij ik daar over de A6 met m`n Vito, zie ik braadslee ontspannen cruisen.....dat moest ik van dichtbij zien.
![]()
braadslee zei:Vanmiddag tijdens het rijden.
Er kwam een groene MB Vito achter mij rijden, niks aan de hand denk ik, dus ik rij lekker rustig verder op de snelweg (Was op de A6)
En opeens komt dat busje met ik denk 130-140 mij voorbij sjeesen en snijd me op 30-40 cm van m`n bumper en trapt vol op z`n rem, ik had niet met m`n ogen moeten knipperen op dat moment want dan lag ik er nu samen met m`n instructeur onder.... Wat een mafkees joh..
joebarteam zei:Sarcast zei:Dat is WVW 5 en strafrecht, maar dat is hier niet aan de orde. Hij breekt zijn inhaalmanoeuvre toch tijdig af?
Als je niet precies weet wat artikel 5 inhoudt, is het mss beter om niet te reageren
Durashift zei:Rjoebarteam zei:Sarcast zei:Dat is WVW 5 en strafrecht, maar dat is hier niet aan de orde. Hij breekt zijn inhaalmanoeuvre toch tijdig af?
Als je niet precies weet wat artikel 5 inhoudt, is het mss beter om niet te reageren
Ha, nu wordt het gezellig![]()