PauseBreak
Kilometervreter
Dat, en hij moet alle snelheid maken op de verkeerde rijstrook. Daardoor duurt zijn inhaalactie 15(!) volle seconden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, ik ook niet.Zemelaar zei:En veel mensen schakelen ook niet terug om vaart te maken.
Soloman zei:Nee, ik ook niet.Zemelaar zei:En veel mensen schakelen ook niet terug om vaart te maken.
Boppie zei:Soloman zei:Nee, ik ook niet.Zemelaar zei:En veel mensen schakelen ook niet terug om vaart te maken.
Dat doet de automaat voor je?
Zemelaar zei:En veel mensen schakelen ook niet terug om vaart te maken.
Boppie zei:Lekker kort erop, en ik kan het niet goed zien, maar het lijkt alsof hij het voor een flauwe bocht naar rechts doet.
Auto inhalen inderdaad, maar met name om de Duitser een lichtsignaal te geven omdat hij eerder vol door reed op een rood gekruisde baan bij het stoplicht dat op rood stond bij de Velser tunnel. (maar die staat er niet op omdat ik blijkbaar niet goed op het knopje had gedrukt). Later stopt hij voor groen dus blijkbaar waren de twee eerdere acties gewoon blindheid en niet aso...Sarcast zei:Wat doe jij nou op 2:05?Skies zei:
IMG_1537Boppie zei:https://www.youtube.com/watch?v=BJ49AC-Pn1A
Over idioten gesproken...zou hij nog leven?
Moderator
De Schaduw zei:Staat niet bij dat het z'n eigen schuld was.
Jeroen heeft zich eind tweeduizenenvier helaas om een boom gevouwen.
Spookrijders?Zollie zei:
Goedendag zei:Boppie zei:https://www.youtube.com/watch?v=BJ49AC-Pn1A
Over idioten gesproken...zou hij nog leven?
nee hij is eind 2004 bij een ongeluk om het leven gekomen
Sarcast zei:Spookrijders?Zollie zei:
Die ambulance staat daar toch ook gewoon de geslotenverklaring van de C6 te negeren.
RVV1:
geslotenverklaring: verbod de betrokken weg in te rijden of in te gaan alsmede de betrokken weg te gebruiken;
Ligt jouw wijk in een gebied waar het RVV geldt?Zollie zei:In mijn wijk gebruiken ze aan de ene kant van de weg een C6 en aan de andere kant niets.
Je bent het bord niet gepasseerd dus een boete houdt geen stand. Sterker nog, als je ergens middenop keert dan mag dat natuurlijk ook.Is het zo dat als ik weet dat aan het einde van mijn straat 'tegen de richting in' een C6 staat, ik mijn eigen straat eigenlijk niet mag gebruiken?
Sarcast zei:Ligt jouw wijk in een gebied waar het RVV geldt?Zollie zei:In mijn wijk gebruiken ze aan de ene kant van de weg een C6 en aan de andere kant niets.
20140913_171217 by chevy4ever1972, on Flickr
20140917_190855 by chevy4ever1972, on Flickrder Magistrat zei:Idiote actie: voor me staat een vrij nieuwe 5-serie met de achterruitrijlampen aan. Omdat ik het zelf vervelend vind dat mensen niet geduldig wachten bij dergelijke manoeuvres, besluit ik de beste man de tijd te geven. Deze rijdt vervolgens achteruit zijn oprit op. Halverwege gaf die opeens een redelijk dotje gas en reed zo zijn stenen brievenbus omver. Ouch. Achterlicht stuk, bumper en kofferbak beschadigd, brievenbus onbruikbaar...De man keek me totaal gedesillusioneerd aan toen ik besloot verder te rijden. Helpen kon ik immers niet, al leefde ik wel mee. Hoe een stomme fout zo in de papieren kan lopen (een nieuwe BMW herstellen zal vast wel aardig wat kosten).
Blik_op_wielen zei:der Magistrat zei:Idiote actie: voor me staat een vrij nieuwe 5-serie met de achterruitrijlampen aan. Omdat ik het zelf vervelend vind dat mensen niet geduldig wachten bij dergelijke manoeuvres, besluit ik de beste man de tijd te geven. Deze rijdt vervolgens achteruit zijn oprit op. Halverwege gaf die opeens een redelijk dotje gas en reed zo zijn stenen brievenbus omver. Ouch. Achterlicht stuk, bumper en kofferbak beschadigd, brievenbus onbruikbaar...De man keek me totaal gedesillusioneerd aan toen ik besloot verder te rijden. Helpen kon ik immers niet, al leefde ik wel mee. Hoe een stomme fout zo in de papieren kan lopen (een nieuwe BMW herstellen zal vast wel aardig wat kosten).
Zo had ik ook een keer een dikke Audi die het bedrijventerrein waar ik werk op wilde draaien. Ik stond op een ruime afstand op hem te wachten voor de slagboom zodat hij om de betonblokken heen kon draaien die rechts van hem stonden. Maar jullie raden het al, de man stuurde meteen naar rechts en kreeg als cadeau daarbij ook nog eens de slagboom op z`n dak. Dikke schade aan de zijkant. Natuurlijk vond ik het heel erg lullig en ik voelde me ook meteen schuldig, had ik misschien nog meer ruimte moeten geven? Toen dacht ik ook dat ik niks kon doen dus ben direct doorgereden en dat had ik achteraf gezien liever anders aan willen pakken.
Vandaag op de Dam in Amsterdam. Er staan daar verkeerslichten om de Nieuwezijds Voorburgwal op te draaien waar je alleen rechtsaf mag slaan. Uiteraard had ik ook mijn knipperlicht naar rechts aan dus voor iedereen was het duidelijk waar ik heen wilde. Omdat je eerst een hele stroom fietsers voor moet laten gaan die wel rechtdoor mogen kan er meestal maar een auto door bij groen. Daarom rij ik altijd zo ver mogelijk naar voren zodat mijn achterligger ook nog door groen kan. Maar dan is het niet de bedoeling dat mijn achterligger zoals vandaag mij tijdens het afslaan rechts inhaalt om zo opeens voor me te komen.
Joep83 zei:Gisteren in Maasmechelen door een NLse vrachtauto op de middenberm van een rotonde gedrukt... Ik stond voorgesorteerd op de rotonde 3/4 rond te nemen. Rechts van mij de vrachtauto. We beginnen gelijktijdig te rijden, komt die vrachtauto meteen naar de binnenste ring waar ik rijd! Ik kon gelukkig de auto op de verhoging van de rotonde sturen... Kijkt die chauffeur mij ook nog aan alsof ik fout ben! Uiteindelijk moest ook hij 3/4 rond. Ik heb geen richtingaanwijzer zien knipperen bij hem...
Doe dan als de Belgen: blijf 3/4 op de buitenste ring.
Wrangler zei:Een oudere dame (met wandelstok) had totaal geen recht op voorrang, maar ze twijfelde erg om over te steken.
Wrangler zei:Een wandelstok hoeft niet gelijk te betekenen dat men slecht kan lopen, langzaam ter been zeg maar.
Zemelaar zei:Wrangler zei:Een wandelstok hoeft niet gelijk te betekenen dat men slecht kan lopen, langzaam ter been zeg maar.
En iemand die ter hoogte van een zebrapad nog op de stoep staat wil ook niet oversteken zeker!
Toch moet je wel wachten.