Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

De eerste kast zit al in elkaar, aangenaam verrast, die kasten evolueren steeds meer. De achter plaat zat al aan de zijpanelen vast kwestie van als een harmonica open klappen. Ook geen schroefje aan te pas gekomen. Valt me niet tegen! De volgende doe ik later wel, nu klaar mee :ROFLMAO:

We hadden het hier laatst ook over de kwaliteit van IKEA die achteruit gaat

Is dit wel een goed vb van

Vandaag voor het eerst in ruim 2 weken weer eens met het hondje naar het bos geweest. Bijtwond is nu dicht en hij is pijnvrij. Ondanks beloftes heeft de eikel van de andere hond mijn tikkie nog steeds niet betaald...

Verder de MX5 klaargemaakt, straks even wegbrengen (sleutels in de brievenbus) want morgen al om 8 uur kleindochter ophalen. #superopa

Terrasje gedaan na de superleuke F1 race, na 10 ronden had ik mijn iPad erbij gehaald uit verveling, maar die lag snel aan de kant. Wij zaten de laatste 10 ronden toen Charles razendsnel inliep @1 sec / ronde zo te hopen dat er geen VSC zou komen.
Duveltje gedronken in de herfstzon, heel lang geleden, zoonlief nam genoegen met een Coke Zero.

Stroll weer de pineut van de club :ROFLMAO:

Duveltje gedronken in de herfstzon

IMG-4164.jpg

@De Dude: als je die goudkleurige letters graag intact houdt -> geen vaat- maar handwas...
Is eigenlijk met alle bierglazen met goudkleurige details leert de ervaring (Orval, Westmalle etc)
Ik was alle glazen hier met de hand. Tenzij we ze gebuiken voor water, die gaan wel de vaatwasser in. Droog ze ook met andere theedoek dan de rest van de vaat bijvoorbeeld. Houten (snij)planken, messen, d doe ik met de hand.

Best wat jaren kookles (avondonderwijs) gedaan - "hout" werd daar een aantal jaar geleden compleet gebannen door strengere Europese HACCP normen, dus dat hebben we thuis ook gedaan.
Behalve de mooie snijplank in olm die ik elk maand zorgvuldig in-olie met olie die meer kost per liter dan de 0W20 die hier in de auto's gaat :LOL: .

Hier is de afspraak : wat niet in "den tsjak" (dat zeggen de kinderen tegen de vaatwas) mag, was je gewoon lekker zelf af :oops:

Ik heb ook een speciale olie voor de houten snijplanken. Zou niet weten waarom ik ze weg zou doen.

Vandaag wezen zwemmen in Assen. Kwam een aantal Lamborghini's tegen op de snelweg; was een supercar event daar. Wat een machines zijn het ook! (Durf zo niet te zeggen welke types)

Ik heb ook een speciale olie voor de houten snijplanken. Zou niet weten waarom ik ze weg zou doen.

Vandaag wezen zwemmen in Assen. Kwam een aantal Lamborghini's tegen op de snelweg; was een supercar event daar. Wat een machines zijn het ook! (Durf zo niet te zeggen welke types)
Supercar Madness & Viva Italia op het TT-circuit inderdaad. Als ik kon was ik naar Viva Italia gegaan vandaag. Dat zit er nog even niet in.

“De vrouw”, zo denigrerend, ik zou in het beste geval een deegrol naar mijn hoofd krijgen haha :giggle:

Was deze week bij een verjaardagsdrink van een oud-prof op emeritaat (pensioenstelsel voor profs) die een aantal oud medewerkers / assistenten had uitgenodigd voor zijn 85ste verjaardag. Gaf voor de vuist weg een masterclass “Business Process Reengineering” wat in de 90s zijn dada was. En het was episch goed. Ik zou echt veel geld geven om ook zo lucide 85 jaar te mogen worden… Incorporeerde actualiteit en anekdotes van 25-30 jaar geleden in zijn uiteenzetting.

Back to JL86, toen ik nog assistent was aan de Univ, sprak zijn echtgenote hem al aan met “Professor” en ook nu blijkbaar nog :ROFLMAO:

Vrouwen uit West-Vlaanderen kunnen - naast onverstaanbaar brabbelen - ook behoorlijk temperamentvol zijn…
Ik hou angstvallig het weerbericht voor donderdag (zalige nazomer dag voorspeld met veel zon en 70 degrees Fahrenheit!) in de gaten kan ik je zeggen.

“De vrouw”, zo denigrerend, ik zou in het beste geval een deegrol naar mijn hoofd krijgen haha :giggle:
Hier is het dan vaak ‘moeder de vrouw’ waarmee de dame des huizes aangeduid word. Term word hier in de wat traditionelere regionen uit ouderwets respect gebruikt en ontvangen

Nee, dat is hier netjes verdeeld in functie van ons werkschema en dat van wat wie / wanneer / waar / co ouderschap met onze kinderen is. WoensdagNM is ze altijd vrij als leerkracht en kookt zij in principe voor die avond en soep voor de dag nadien.
Elke zondag leggen we die “logistieke puzzel” en dat werkt best OK voor ons.

De auto hield de buurt wakker. Alarm bleef maar af gaan.
Toch maar even de auto nagelopen: klein motvlindertje in de auto. :rolleyes:
Hopelijk had hij geen vriendje bij zich……:p

Terrasje gedaan na de superleuke F1 race, na 10 ronden had ik mijn iPad erbij gehaald uit verveling, maar die lag snel aan de kant. Wij zaten de laatste 10 ronden toen Charles razendsnel inliep @1 sec / ronde zo te hopen dat er geen VSC zou komen.
Duveltje gedronken in de herfstzon, heel lang geleden, zoonlief nam genoegen met een Coke Zero.

Stroll weer de pineut van de club :ROFLMAO:
Gelukkig had ik deze post niet gelezen, maar ik kan niet genoeg benadrukken dat niet iedereen de race live kijkt.

Ik kijk geen Youtube, lees geen nieuws en open geen motorsportpagina's als ik later kijk. Op dit forum kijk ik uiteraard niet in het F1-topic, maar ik hen bang dat dit topic op de lijst erbij moet. :rolleyes:

Terug
Bovenaan