Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Nu even inschakelen op de F1-sprintrace; kijken wat Max er van gaat maken.

Edit: Uitgestelde start vanwege regen op start/finish. Andere kant van circuit is het droog...:cautious:

Je kunt het denk ik beter vertellen want anders komen de vragen toch. Onze hond is gebeten en kleindochter is daar heel erg mee bezig. Worden we gebeld hoe het gaat of ze wil langs komen. Ze beseffen meer dan je denkt.

Alleen als ze straks een jaar of 8 is blijkt ze er geen herinnering aan te hebben.

Sterkte JL, voor jezelf ook een vervelend weekend zo.

Onze oma’s wonen in het buitenland en niet om de hoek dus dat helpt natuurlijk wel mee :)
En als hij een keer bij oma op bezoek is, waar is de kat dan? Het is zeker prima, alleen een ouder kan zoiets goed inschatten. Ik had denk ik iets gezegd van de kat was heel oud en haar hartje stopte met kloppen, Nu is ze in de kattenhemel. Maar dan inderdaad wel als je denkt dat het kind het aan kan.

Onze oma’s wonen in het buitenland en niet om de hoek dus dat helpt natuurlijk wel mee :)
Ging er hierbij eigenlijk vanuit dat oma het ook niet meer deed, dan had ik de uitleg nog wel kunnen begrijpen. Met nog levende oma vind ik het ook niet zo'n goede oplossing en had ik, denk ik, ook voor een zachte waarheid gekozen.

Ieder doet het op z’n eigen manier en ik denk niet dat ik verantwoording hoef af te leggen waarom wel of waarom niet.
Dat is absoluut waar, maar besef dat je het zelf deelde. Dan denk ik dat er ruimte is voor visie, los van wat goed of fout is. Je zoontje moet je zeker op jouw manier beschermen, misschien is hij supergevoelig en kan hij het inderdaad nog niet aan. Dat weet alleen jij, dus verantwoording afleggen hoef je zeker niet. Het is een interessant onderwerp dus ontstaat er een kleine discussie. Wat een ander zou doen is aan hem, en alleen een ander inzicht.

Het is natuurlijk prima om van mening te verschillen over algemene onderwerpen. Maar als iemand iets persoonlijks deelt dat gevoelig ligt, kan het beter zijn om te luisteren en begrip te tonen, in plaats van meteen advies te geven of te corrigeren. Soms is het sterker om je mening even voor je te houden. Zulke reacties zorgen ervoor dat ik in de toekomst minder snel persoonlijke zal delen.

Het is natuurlijk prima om van mening te verschillen over algemene onderwerpen. Maar als iemand iets persoonlijks deelt dat gevoelig ligt, kan het beter zijn om te luisteren en begrip te tonen, in plaats van meteen advies te geven of te corrigeren. Soms is het sterker om je mening even voor je te houden. Zulke reacties zorgen ervoor dat ik in de toekomst minder snel persoonlijke zal delen.
Je weet hoe ik ben, en je weet dat ik geen kwade bedoelingen heb, Je bericht is duidelijk, voor anderen kan ik niet spreken maar ik zal er rekening mee houden. Ik vond het een interessante kwestie, en de dood van je kat ontzettend sneu. Nogmaals sterkte daarmee.

Terug
Bovenaan