Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

De eerste kast zit al in elkaar, aangenaam verrast, die kasten evolueren steeds meer. De achter plaat zat al aan de zijpanelen vast kwestie van als een harmonica open klappen. Ook geen schroefje aan te pas gekomen. Valt me niet tegen! De volgende doe ik later wel, nu klaar mee :ROFLMAO:

We hadden het hier laatst ook over de kwaliteit van IKEA die achteruit gaat

Is dit wel een goed vb van

Vandaag voor het eerst in ruim 2 weken weer eens met het hondje naar het bos geweest. Bijtwond is nu dicht en hij is pijnvrij. Ondanks beloftes heeft de eikel van de andere hond mijn tikkie nog steeds niet betaald...

Verder de MX5 klaargemaakt, straks even wegbrengen (sleutels in de brievenbus) want morgen al om 8 uur kleindochter ophalen. #superopa

@Janneman Simpel. Gewoon aangifte doen. Hond wordt dan ook gemeld bij de politie en hij wordt gesommeerd schade te betalen. Zo hebben wij het destijds ook gedaan, stuur me vooral PB als je meer wilt weten. Politie nam het hier toen echt heel serieus

Terrasje gedaan na de superleuke F1 race, na 10 ronden had ik mijn iPad erbij gehaald uit verveling, maar die lag snel aan de kant. Wij zaten de laatste 10 ronden toen Charles razendsnel inliep @1 sec / ronde zo te hopen dat er geen VSC zou komen.
Duveltje gedronken in de herfstzon, heel lang geleden, zoonlief nam genoegen met een Coke Zero.

Stroll weer de pineut van de club :ROFLMAO:

Duveltje gedronken in de herfstzon

IMG-4164.jpg

@De Dude: als je die goudkleurige letters graag intact houdt -> geen vaat- maar handwas...
Is eigenlijk met alle bierglazen met goudkleurige details leert de ervaring (Orval, Westmalle etc)

@De Dude: als je die goudkleurige letters graag intact houdt -> geen vaat- maar handwas...
Is eigenlijk met alle bierglazen met goudkleurige details leert de ervaring (Orval, Westmalle etc)
Ik was alle glazen hier met de hand. Tenzij we ze gebuiken voor water, die gaan wel de vaatwasser in. Droog ze ook met andere theedoek dan de rest van de vaat bijvoorbeeld. Houten (snij)planken, messen, d doe ik met de hand.

Terug
Bovenaan