Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Autocorrect
Wat een wereld. Als je niet betaald krijg je dus standaard onjuiste informatie?Groot verschil tussen de gratis apps en de betaalde geïntegreerde mogelijkheden(en hoe je hem in hebt gesteld)
SI is super. Het zorgt vooral voor eenheid.Net nog even een paar uurtjes moeten werken en ben dan wel blij met SI
Hoe was de meeting?Je krijgt de oudere modellen die vaak minder accuraat zijn idd
Hoe was de meeting?
Geloof er niks vanGezellig
Geloof er niks van
Als je niet betaald krijg je dus standaard onjuiste informatie?
Wat iets anders dus is dan standaard onjuist.Je krijgt de oudere modellen die vaak minder accuraat zijn idd
Mijn ervaring met informatie opvragen via AI, en de respons daarop, is in ieder geval nog niet al te best, om me maar zacht uit te drukken. Ik gebruik Google voorlopig nog wel even.Wat iets anders dus is dan standaard onjuist.
Mij niet bellen!Gisteravond laat weer een request voor m’n werk, meteen uitgewerkt, maar moest vanochtend nog de approval van de FD krijgen, een grote transactie in de maak en dan moet je ook in het weekend “available” zijn.
Mijn ervaring met informatie opvragen via AI, en de respons daarop, is in ieder geval nog niet al te best, om me maar zacht uit te drukken. Ik gebruik Google voorlopig nog wel even.
Mij niet bellen!Dat is voor iedereen anders natuurlijk, en dat mag, maar ik zou mezelf nooit een dergelijke hoge functie ambiëren. Je moet altijd ‘aan’ staan en het gaat vaak ten koste van je rust en vrije tijd.
Kom vechten
Is het inderdaad een mooi dagje voor.Goedemorgen!
Hier na flink wat regen is het nu even droog. Een anderhalf uur geleden zelfs wat gerommel in den lucht.
Mooie dag om wat plaatjes te draaien en weer eens wat Lego steentjes in elkaar te zetten; heb de McLaren P1 al weken niet meer aangeraakt. Eerst weer wat stof doen verwijderen![]()
Ach ja. Heb geen werk dus veel heb ik het ook niet nodig. Het is meer dat ik er vanuit mijn interesse in nieuwe ontwikkelingen wel eens mee speel in ChatGPT, Gemini en Claude.jl krijgt wel betaalde ai tools van z’n werk![]()
Had al zo’n vermoedenKan mij deze post niet herinneren
Stond mogelijk in een café in Amsterdam met een borreltje teveel
Morning
Kind op m’n schoot met enorme verhalen
Ben er nog niet aan toe xd
Ik vind de Claude integratie echt top, met de andere minder ervaring.
Ik zou er juist van genieten. Straks zijn ze groot en willen ze niet meer op schoot.Heb haar de iPad gegeven
Het is weekend
Mevr SJ ligt nog te tukken :’)
Helemaal eens. Gister concert Racoon geweest.Ik zou er juist van genieten. Straks zijn ze groot en willen ze niet meer op schoot.![]()
Was het leuk?Gister concert Racoon geweest.
Ik zou er juist van genieten. Straks zijn ze groot en willen ze niet meer op schoot.![]()
Mijn dag bestaat vandaag vooral uit inpakstress tactisch omzeilen. Bijvoorbeeld door aan te bieden nog 2 cabine koffers te kopen.
Ik vind dat altijd zo onnodig, die stress om inpakken. We gaan een week weg en hebben een huwelijk en het weer is daar hetzelfde als hier. Ik ben met 5 min klaar denk ik voor mezelf.
M’n vrouw is de logeerkamer aan het inrichten en plaats aan het maken, dat betekent dat ik vandaag nog een paar PAX kasten in elkaar moet timmeren, zucht![]()
Nee daar ben ik te Nederlands voorje kan dat ook uitbesteden door iemand in te huren![]()
Een kast die stevig is zonder schroeven vind ik wel knap.De eerste kast zit al in elkaar, aangenaam verrast, die kasten evolueren steeds meer. De achter plaat zat al aan de zijpanelen vast kwestie van als een harmonica open klappen. Ook geen schroefje aan te pas gekomen. Valt me niet tegen! De volgende doe ik later wel, nu klaar mee![]()
Geen schuilplaats te vinden?Zeiknat geworden! Tot op het bot.
Van Buienalarm kun je dus ook niet echt op aan. Niet dat een buitje 5 a 10 minuten eerder komt, dan volgens de grafiek/planning. Maar een flinke bui, die NIET in de grafiek stond!
Nu een kop thee, dan douchen en m'n huispak maar aan. Dan plaatjes draaien en de McLaren P1...
Dat ben ik wel met je eens ja, gelukkig staat hij bij ons in een nisje aan beide kanten vast, alleen moet je dit niet willen verhuizen dan klapt het als een kaartenhuis in elkaar.Een kast die stevig is zonder schroeven vind ik wel knap.![]()
Dat is met buienradar idem. Ik snap heus dat het een voorspelling blijft, masr tegenwoordig lijkt het meer alsof met een pijltje en dartbord bepalen of het droog is of regentZeiknat geworden! Tot op het bot.
Van Buienalarm kun je dus ook niet echt op aan. Niet dat een buitje 5 a 10 minuten eerder komt, dan volgens de grafiek/planning. Maar een flinke bui, die NIET in de grafiek stond!
Nu een kop thee, dan douchen en m'n huispak maar aan. Dan plaatjes draaien en de McLaren P1...
13 graden en regen zie ik.Ik volg alleen het Mexicaans weerbericht, het is daar altijd zwoel!
Ja, ik heb nog ff onder een afdak geschuild, maar toen was ik al nat. Daar kwartier gewacht tot het droog werd. Toen nog 3km te gaan en opnieuw wat regen de laatste 500m.Geen schuilplaats te vinden?
In Mexico?13 graden en regen zie ik.![]()