S J 1001
Petrolhead
Jemig, wat een foute auto...Was misschien al geschreven, maar de bendeleider is gearriveerd.
Heerlijk foute auto*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jemig, wat een foute auto...Was misschien al geschreven, maar de bendeleider is gearriveerd.
Zon is onder, dat scheelt. Maar was nog wel koud, kwam er na een kwartier al achter.Ah, met dit weer blijven ze lekker koel, niet?
Nee, hoor, het is slechts een mening. Moet er niet aan denken als al mijn meningen de waarheid zouden zijn.Ik vind hem niet fout eerlijk gezegd, maar wellicht ben ik zelf daardoor fout![]()
Zon? Vandaag 50 tinten grijs hier.Zon is onder, dat scheelt. Maar was nog wel koud, kwam er na een kwartier al achter.
Zo noem je dat als het buiten donker is.Zon? Vandaag 50 tinten grijs hier.
Wieslipppe!Zo noem je dat als het buiten donker is.![]()
Ik vind hem niet fout eerlijk gezegd, maar wellicht ben ik zelf daardoor fout![]()
Ik moest even zoeken op Google wat dat betekent, maar duidelijk.Wieslipppe!
En toch houden we van elkaar.Ik moest even zoeken op Google wat dat betekent, maar duidelijk.![]()
Als ik een beetje hoor wat dat 50 tinten grijs inhoud zou jij een hitsig dagje achter de kiezen moeten hebben….Zon? Vandaag 50 tinten grijs hier.
Troost je, we hebben al een Autoholic hier...Oei, er gaat iets mis. Ik ben Petrolhead...
Als ik een beetje hoor wat dat 50 tinten grijs inhoud zou jij een hitsig dagje achter de kiezen moeten hebben….
Het zou mij er niet van weerhouden om iets te kopenWil je hier een eerlijk commentaar op of…![]()
Vrouwelijke of mannelijke collega?Ja, paars is een mooie kleur. Ik stuurde toevallig vandaag nog een aubergine emoticon naar een collega.
Vrouwelijk. Maar ze heeft een vriendin.Vrouwelijke of mannelijke collega?
Daarom moet je ‘m huren, niet kopen.Is een Range Rover niet vreselijk onbetrouwbaar?
Goed punt, je hebt er verstand van.Daarom moet je ‘m huren, niet kopen.![]()
ouwe viespeuk! Jij dacht 2 voor 1Maar ze heeft een vriendin.
Ze is uit 1987, kan best. Maar dus kansloos, verkeerde geslacht.ouwe viespeuk! Jij dacht 2 voor 1![]()
Heb idd nooit meer dan de aankondiging gezien. Heb ik wat gemist?Alsof je de film niet hebt gezien
Het zou mij er niet van weerhouden om iets te kopen
Ik vond deze stiekem wel gaaf, ik zal me zelf naar buiten begeleiden![]()
Heb idd nooit meer dan de aankondiging gezien. Heb ik wat gemist?
Is een Range Rover niet vreselijk onbetrouwbaar?
Schade. Als ik me een keer verveel en die bij een streamingdienst in de lijst staat zal ik es kijkenZeker
Er is al een deel 2 ook...Schade. Als ik me een keer verveel en die bij een streamingdienst in de lijst staat zal ik es kijken
Schade. Als ik me een keer verveel en die bij een streamingdienst in de lijst staat zal ik es kijken
Er is al een deel 2 ook...
Gadverdamme
Wat vies
Smerig
Ik ook niet meer dan dat. Was voor mij genoeg.Heb idd nooit meer dan de aankondiging gezien. Heb ik wat gemist?
Nee!Heb idd nooit meer dan de aankondiging gezien. Heb ik wat gemist?