Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Nu even inschakelen op de F1-sprintrace; kijken wat Max er van gaat maken.

Edit: Uitgestelde start vanwege regen op start/finish. Andere kant van circuit is het droog...:cautious:

Je kunt het denk ik beter vertellen want anders komen de vragen toch. Onze hond is gebeten en kleindochter is daar heel erg mee bezig. Worden we gebeld hoe het gaat of ze wil langs komen. Ze beseffen meer dan je denkt.

Alleen als ze straks een jaar of 8 is blijkt ze er geen herinnering aan te hebben.

Sterkte JL, voor jezelf ook een vervelend weekend zo.

Onze oma’s wonen in het buitenland en niet om de hoek dus dat helpt natuurlijk wel mee :)
En als hij een keer bij oma op bezoek is, waar is de kat dan? Het is zeker prima, alleen een ouder kan zoiets goed inschatten. Ik had denk ik iets gezegd van de kat was heel oud en haar hartje stopte met kloppen, Nu is ze in de kattenhemel. Maar dan inderdaad wel als je denkt dat het kind het aan kan.

Onze oma’s wonen in het buitenland en niet om de hoek dus dat helpt natuurlijk wel mee :)
Ging er hierbij eigenlijk vanuit dat oma het ook niet meer deed, dan had ik de uitleg nog wel kunnen begrijpen. Met nog levende oma vind ik het ook niet zo'n goede oplossing en had ik, denk ik, ook voor een zachte waarheid gekozen.

Ieder doet het op z’n eigen manier en ik denk niet dat ik verantwoording hoef af te leggen waarom wel of waarom niet.
Dat is absoluut waar, maar besef dat je het zelf deelde. Dan denk ik dat er ruimte is voor visie, los van wat goed of fout is. Je zoontje moet je zeker op jouw manier beschermen, misschien is hij supergevoelig en kan hij het inderdaad nog niet aan. Dat weet alleen jij, dus verantwoording afleggen hoef je zeker niet. Het is een interessant onderwerp dus ontstaat er een kleine discussie. Wat een ander zou doen is aan hem, en alleen een ander inzicht.

Het is natuurlijk prima om van mening te verschillen over algemene onderwerpen. Maar als iemand iets persoonlijks deelt dat gevoelig ligt, kan het beter zijn om te luisteren en begrip te tonen, in plaats van meteen advies te geven of te corrigeren. Soms is het sterker om je mening even voor je te houden. Zulke reacties zorgen ervoor dat ik in de toekomst minder snel persoonlijke zal delen.

Het is natuurlijk prima om van mening te verschillen over algemene onderwerpen. Maar als iemand iets persoonlijks deelt dat gevoelig ligt, kan het beter zijn om te luisteren en begrip te tonen, in plaats van meteen advies te geven of te corrigeren. Soms is het sterker om je mening even voor je te houden. Zulke reacties zorgen ervoor dat ik in de toekomst minder snel persoonlijke zal delen.
Je weet hoe ik ben, en je weet dat ik geen kwade bedoelingen heb, Je bericht is duidelijk, voor anderen kan ik niet spreken maar ik zal er rekening mee houden. Ik vond het een interessante kwestie, en de dood van je kat ontzettend sneu. Nogmaals sterkte daarmee.

Nou heel veel plezier @Jay DoubleYou ! Maak er een mooie dag van!
En we zien de foto's wel verschijnen, ook al is het offtopic... Van mij mag het heur.
Foto’s of een link kan nog niet omdat we nog niks gekocht hebben, maar de enige hint die ik kan geven is ‘(Rolstoel)Busje komt zo’. :p Komt dan wel in plaats van de Peugeot 107 die van mijn overleden broer(tje) is geweest, maar dat is niet anders. ;)

Niet de beste nachtrust gehad, gisteren de kat laten inslapen na 14 jaar, doet toch meer met je dan verwacht. Moeilijke beslissing geweest maar wel de juiste, is allemaal snel gegaan, m’n zoontje maar verteld dat ze nu bij oma woont…
Ach! Sterkte daar voor jullie allemaal. :cry:

• Leuk
Waarderingen: JL86
Sterkte @JL86 , een huisdier verliezen is gewoon kut.

De lijn blijft altijd dun tov delen van persoonlijke verhalen vs medeleven en gesprek aan gaan en wel of niet (te) ver gaan. Dat is zeker online zeer lastig. Lees in iedergeval verre van verkeerde intenties hier. Zo was ik juist destijds blij met @Robert 69 die mij adviseerde om een pootafdruk te laten maken. Was ook ongevraagd, maar wel welkom. De lijn is dun nogmaals.

Dat gezegd hebbende. Ik ga de kiddo’s maar even op de fiets hijsen , klaar met binnen zitten. Op naar het centrum voor een biertje en erna uit eten. Vanavond concert

De dealer heeft hem opgehaald. Gelukkig hadden we toen we de auto kochten zo'n opdringerig financiële verkoper die ons een garantiepakket voor velgen aansmeerde. "Omdat die sportvelgen van jullie snel beschadigd raken". Dus waarschijnlijk hoeft dit grapje niet veel te kosten.
Er is naast een velg nog wat meer beschadigd. Gaat zo'n USD 2500 kosten (dit is zónder de velgen), dus maar even de verzekering ingeschakeld.

Ik heb daar geen problemen mee, om eerlijk te zijn. En waar staat "aa ie" voor? Kunstmatige intelligentie... tsja, taalneuzelaars zullen het dan liever "KI" noemen, maar dat gaat niet meer.

Euh?... Zijn de kids nog niet wat jong voor een biertje? :unsure:
Of is het Beter jong geleerd, dan oud gedaan...

IMG-4144.jpg

Kleine sfeer impressie ;)

Nu nog aan Niseko vragen hoe ze het in België noemen.:unsure:
Super Intelligence ;)

KI is hier Kadastraal Inkomen, de tax die je bovenop de torenhoge 54% personenbelasting mag betalen op je onroerende eigendom(men); waar je zelf woont (gezinswoning) krijg je een aftrek (malus), waar je niet zelf je domicilie hebt een opslag. Voor een redelijk eigen huis (dus geen villa met zwembad & 1 hectare grond) snel richting 1.200€ - 1.500€ per jaar.

Laatst bewerkt:
Net nog even een paar uurtjes moeten werken en ben dan wel blij met SI, goede integratie in excel, Word en PowerPoint met Claude en het scheelt mij toch wel een hoop tijd.

Net nog even een paar uurtjes moeten werken en ben dan wel blij met SI, goede integratie in excel, Word en PowerPoint met Claude en het scheelt mij toch wel een hoop tijd.
Maar geeft het wel de juiste informatie dan? Als ik AI vraag om de hoogte binnenin van een KIA PV5 H1 kreeg ik van de week als antwoord 1,90 en vandaag 1,52 terwijl de officiële folder 1,40 aangeeft. :rolleyes:

Terug
Bovenaan