Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

Deco is top! Mijn kamer beneden ligt helemaal achterin het huis (in 2003 ipv garage achteraf aangebouwd icm badkamer) maar hierbij is geen eigen internetverbinding aangelegd. Gevolg was dat de verbinding bij mij superslecht was omdat ik het verst van de meterkast af zit. Allerlei oplossingen geprobeerd, maar de Deco M4 heeft dat probleem volledig opgelost! Verbinding is top nu!

Ik dacht dat je zei dat je dat allemaal handmatig deed… :p
Waarom staart jullie modem in de meterkast?:unsure:

Beetje net als sommige wielrenners. Een tandwiel van 500€ op de fiets zetten omdat het 15 gram lichter is en intussen een welvaartspens in dat pakje proppen. Lijkt me toch een stuk effectiever om dan dat afpilsen te schrappen
Zo heb ik dat met hardlopen; mijn 2 maten hebben voor alle ondergronden (asfalt, bosgrond, athletiekbaan) wel een paar schoenen, ook lichtgewicht met carbon etc. Scheelt paar gram per schoen voor wedstrijden. Ik heb 'gewone' Asics Nimbus all round schoenen en gebruik ze op de weg als in bos.Ik ga wel even goed naar de wc, wil ik een paar gram lichter worden ;)

Zo heb ik dat met hardlopen; mijn 2 maten hebben voor alle ondergronden (asfalt, bosgrond, athletiekbaan) wel een paar schoenen, ook lichtgewicht met carbon etc. Scheelt paar gram per schoen voor wedstrijden. Ik heb 'gewone' Asics Nimbus all round schoenen en gebruik ze op de weg als in bos.Ik ga wel even goed naar de wc, wil ik een paar gram lichter worden ;)
Ach gewoon lekker je eigen ding doen. Wat ik je wel zou aanraden is obv filmpje en voetstand het juiste merk kiezen. Ik had ook jaren Asics en nu op advies Brooks en daar ben ik heel blij mee.

Carbon in je schoenen recreatief gebruiken is trouwens vragen om problemen :P. Met wedstrijd loop prima .

Ach gewoon lekker je eigen ding doen. Wat ik je wel zou aanraden is obv filmpje en voetstand het juiste merk kiezen. Ik had ook jaren Asics en nu op advies Brooks en daar ben ik heel blij mee.

Carbon in je schoenen recreatief gebruiken is trouwens vragen om problemen :P. Met wedstrijd loop prima .
Ik loop al tig-jaren op dezelfde neutrale schoen Asics Nimbus, alleen steeds een nieuwere versie.
Ik koop ze online en dan van één seizoen terug en dan zijn ze meestal 4 a 5 tientjes goedkoper, dan de nieuwste Nimbus.

Aan carbon of spikes etc doe ik niet.
Wedstrijden heb ik sinds januari 2018 voor het laatst gedaan, toen had ik mijn rechter achilespees er 30m voor de finish bij a af liggen. Weken in gips gelopen.

Over carbon gesproken, kennis van mij heeft een carbon racefiets. Hij komt ook op dat ding naar mij toe soms, maar die moet dan in mijn schuur staan en extreem voorzichtig neergezet worden. Als hij omvalt kan ie al onherstelbaar stuk zijn...

Over carbon gesproken, kennis van mij heeft een carbon racefiets. Hij komt ook op dat ding naar mij toe soms, maar die moet dan in mijn schuur staan en extreem voorzichtig neergezet worden. Als hij omvalt kan ie al onherstelbaar stuk zijn...
Ha, herkenbaar!
Mijn zoon heeft ook zo'n racefiets.
Man...man...man, wat is hij daar (te) voorzichtig mee. Als je er naar kijkt, is hij al bang.
Staat ook in Delft in de gang van het appartement op 9 hoog. Want de kelderbox is 'te min' en met 12-15graden Celsius te koud...

Ha, herkenbaar!
Mijn zoon heeft ook zo'n racefiets.
Man...man...man, wat is hij daar (te) voorzichtig mee. Als je er naar kijkt, is hij al bang.
Staat ook in Delft in de gang van het appartement op 9 hoog. Want de kelderbox is 'te min' en met 12-15graden Celsius te koud...
De tandjes.

De laserkap van een Lely robot is ook carbon, maar al stond daar met -10 een koe vol op te trappen ging dat nog zelden stuk. En als het al gebeurde was dat bij de lipjes waar de bouten zaten

Ze zeggen wel eens in het algemeen, ben je op je achterhoofd gevallen...:whistle:
Ja dus! :p

Pagina 737…
737-8-in-flight-full-02.jpeg

Mijn zoon heeft ook een carbon racefiets van Wilier (tweedehands) - ik vond dat een zeer dom idee als je 16 bent maar goed, hij heeft er deze vakantie hard voor gewerkt.
Hij wil Q1 volgend jaar een kwarttriatlon doen, maar noch zijn moeder noch ik kregen aan zijn verstand dat je daarvoor niet zo een duur apparaat nodig hebt. Shimano Ultegra voor wie dat iets zegt, is bij die toko net niet de top, Dura Ace staat er nog boven & Campagnolo wielen.

Terug
Bovenaan