Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik begon nog over non-alcohol abdijbier, maar die grap werd ook niet begrepen zo te zien.Alcoholarm bier. Ik heb niks gemist zo te zien
Wat een gave reis zal dat geweest zijn! En de auto al helemaal!Alweer eventjes terug uit Kirgizië en Oezbekistan en nu de tijd gevonden om eventjes wat foto's te delen.
Hahaha. Enerzijds zijn het Islamitische landen en kan je dus niet overal alcohol krijgen. Anderzijds waren ze allebei onderdeel van de Sovjet-Unie en zijn ze zodoende ook niet vies van een fles wodka.Zeer zeer nice!!
Ik heb wel een prangende vraag : hebben ze er ook een al dan niet alcoholarme biercultuur?
Zodra de kids zeggen ‘pa en ma, wij doen niet meer mee met vakanties’ wel ja, maar dat duurt nog wat jaartjes.Ik denk dat een aantal vaste off-topic topic-ers hun vakantieplannen richting 2027 gaan herzien en hun eega's proberen overtuigen van de prachtige landschappen, het mooie weer, prachtige architectuur, de gastronomie en de onvolprezen gastvrijheid van Kirgizië en Oezbekistan. Ook zijn er oneindige ongerepte stranden.
"De "11" staat in dit geval niet voor het alcoholpercentage (het bier heeft een alcoholpercentage van 4%), maar verwijst naar de 11% stamwortgehalte (Plato). Dit is de traditionele brouwmaatstaf die veelvuldig werd gebruikt voor klassieke Sovjet-bieren"Ik denk dat een aantal vaste off-topic topic-ers hun vakantieplannen richting 2027 gaan herzien en hun eega's proberen overtuigen van de prachtige landschappen, het mooie weer, prachtige architectuur, de gastronomie en de onvolprezen gastvrijheid van Kirgizië en Oezbekistan. Ook zijn er oneindige ongerepte stranden.
<edit> Carkiller moet je niet geloven, die is er ook van overtuigd dat Subaru zijn WRX en STi modellen 'vrijwillig' beperkt tot 280 PK![]()
Zodra de kids zeggen ‘pa en ma, wij doen niet meer mee met vakanties’ wel ja, maar dat duurt nog wat jaartjes.
Gelukkig hoef ik met een eega geen rekening te houden, maar met mijn gezondheid is het risico wel te groot.Ik denk dat een aantal vaste off-topic topic-ers hun vakantieplannen richting 2027 gaan herzien en hun eega's proberen overtuigen van de prachtige landschappen, het mooie weer, prachtige architectuur, de gastronomie en de onvolprezen gastvrijheid van Kirgizië en Oezbekistan. Ook zijn er oneindige ongerepte stranden.
Grappig, er staat zowel 11% als 4% op het flesje. Volgens Google is die 11 procent het stamwortgehalte. Ik zou zeggen, doe wat je wilt met deze informatie![]()
Nog niet, op Instagram gelijk maar gedaan.Wij zitten met een "gemengd" Apple / Android eco-systeem, dus onze beide huizen draaien (nu ja) op Google Home en dat werkt prima.
Volg je de site van Bright NL, die posten geregeld over dit soort zaken in de Apple wereld?
Wij hebben een nieuwe Ecobee. De gasleverancier gaf een forse korting en mijn vrouws creditcard had nog een aanbieding voor die apparaten. Lang verhaal kort, deze was zo'n $80. Prima prijs voor een nieuwe thermostaat.Mooi! Werkt dat met oudere thermostaten ook (20+ jaar), of moeten die ook smart zijn?
Ja wij hebben hier een slim systeem, knop op de muur, druk je op en dan gaat het licht opeens aan, werkt fantastischIemand hier ervaring met een dergelijk smartsysteem icm Apple-apparaten? Ik wil het nu echt wel goed aanpakken als ik toch bezig moet.
Blijf ik ook zeker houden.Ja wij hebben hier een slim systeem, knop op de muur, druk je op en dan gaat het licht opeens aan, werkt fantastisch![]()
Idem hier. Voor minder validen is het een uitkomst zulke systemen, maar nodig als je gezond bent…mwah.Ik sla al die apps voor alles over, mijn vaatwasser, wasmachine en droger hebben ook apps maar die heb ik niet eens gedownload.
Opstaan is goed voor je lichaam (tenzij het niet kan, Jay) anders verander je zelf langzaam in een kamerplant![]()
Haha daar zag ik laatst ook iets over voorbij komen, ik denk inderdaad dat die paar gram gewichtsbesparing van de fiets verwaarloosbaar is inderdaadBeetje net als sommige wielrenners. Een tandwiel van 500€ op de fiets zetten omdat het 15 gram lichter is en intussen een welvaartspens in dat pakje proppen. Lijkt me toch een stuk effectiever om dan dat afpilsen te schrappen
Och, volgens kan dat prima samengaan. Ik beweeg tamelijk veel (sport/fietsen/(thuis) wandelen) en ik vind een semi-geautomatiseerd huis wel lekker.Ik sla al die apps voor alles over, mijn vaatwasser, wasmachine en droger hebben ook apps maar die heb ik niet eens gedownload.
Opstaan is goed voor je lichaam (tenzij het niet kan, Jay) anders verander je zelf langzaam in een kamerplant![]()
Dat merk je wel als je er 3 of 4 drinkt, 4 of 11%4% Volgens Untappd.
Och, wat geeft![]()
Deco is top! Mijn kamer beneden ligt helemaal achterin het huis (in 2003 ipv garage achteraf aangebouwd icm badkamer) maar hierbij is geen eigen internetverbinding aangelegd. Gevolg was dat de verbinding bij mij superslecht was omdat ik het verst van de meterkast af zit. Allerlei oplossingen geprobeerd, maar de Deco M4 heeft dat probleem volledig opgelost! Verbinding is top nu!Ik ben er achter gekomen dat ons huishouden niet echt functioneert met Smart Home.
Er is altijd wel iemand thuis, dus automatische lampen etc heeft eigenlijk weinig toegevoegde waarde. Heb het wel geprobeerd, maar het zat meer in de weg dan dat het hielp.
Hier draait wel een Tado-systeem, maar ook daar staan de "AI-functies" uit. Ik heb dus geen abbo.
Ik heb trouwens net in een half uurtje mijn netwerk vervangen. Van Linksys naar TP-link Deco.
Had niet verwacht dat dat zo makkelijk zou gaan. Alles draait alweer. En nog beter ook.![]()
Ik dacht dat je zei dat je dat allemaal handmatig deed…Een Domotica systeem, schuifpuien die automatisch opengaan, gordijnen automatisch etc. daar mag je mij voor bellen.