Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik begon nog over non-alcohol abdijbier, maar die grap werd ook niet begrepen zo te zien.Alcoholarm bier. Ik heb niks gemist zo te zien
Wat een gave reis zal dat geweest zijn! En de auto al helemaal!Alweer eventjes terug uit Kirgizië en Oezbekistan en nu de tijd gevonden om eventjes wat foto's te delen.
Hahaha. Enerzijds zijn het Islamitische landen en kan je dus niet overal alcohol krijgen. Anderzijds waren ze allebei onderdeel van de Sovjet-Unie en zijn ze zodoende ook niet vies van een fles wodka.Zeer zeer nice!!
Ik heb wel een prangende vraag : hebben ze er ook een al dan niet alcoholarme biercultuur?
Zodra de kids zeggen ‘pa en ma, wij doen niet meer mee met vakanties’ wel ja, maar dat duurt nog wat jaartjes.Ik denk dat een aantal vaste off-topic topic-ers hun vakantieplannen richting 2027 gaan herzien en hun eega's proberen overtuigen van de prachtige landschappen, het mooie weer, prachtige architectuur, de gastronomie en de onvolprezen gastvrijheid van Kirgizië en Oezbekistan. Ook zijn er oneindige ongerepte stranden.
"De "11" staat in dit geval niet voor het alcoholpercentage (het bier heeft een alcoholpercentage van 4%), maar verwijst naar de 11% stamwortgehalte (Plato). Dit is de traditionele brouwmaatstaf die veelvuldig werd gebruikt voor klassieke Sovjet-bieren"Ik denk dat een aantal vaste off-topic topic-ers hun vakantieplannen richting 2027 gaan herzien en hun eega's proberen overtuigen van de prachtige landschappen, het mooie weer, prachtige architectuur, de gastronomie en de onvolprezen gastvrijheid van Kirgizië en Oezbekistan. Ook zijn er oneindige ongerepte stranden.
<edit> Carkiller moet je niet geloven, die is er ook van overtuigd dat Subaru zijn WRX en STi modellen 'vrijwillig' beperkt tot 280 PK![]()
Zodra de kids zeggen ‘pa en ma, wij doen niet meer mee met vakanties’ wel ja, maar dat duurt nog wat jaartjes.
Gelukkig hoef ik met een eega geen rekening te houden, maar met mijn gezondheid is het risico wel te groot.Ik denk dat een aantal vaste off-topic topic-ers hun vakantieplannen richting 2027 gaan herzien en hun eega's proberen overtuigen van de prachtige landschappen, het mooie weer, prachtige architectuur, de gastronomie en de onvolprezen gastvrijheid van Kirgizië en Oezbekistan. Ook zijn er oneindige ongerepte stranden.