Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Op de zaterdag…onderwijs nog steeds de goede keuze?Das bij de meent meen ik
Avond
Was me een weekje wel
Oh morgen nog ff 9-17 lesgeven en dan direct naar schiphol
Op de zaterdag…onderwijs nog steeds de goede keuze?
![]()
Mooi. Have fun#burgerrups station [in de woorden van de dude]
SterkteZo, even een paar bakkennaar binnen en dan naar Slagharen.
Dagje “ponypark”.![]()
T kan ook niet rustig heDeeltijd onderwijsaltijd vrijdag middag/avond of zaterdag overdag
Past daarmee dus goed met ‘gewoon’ werk
Maar heb dit schooljaar dus een extra klus bij een post-hbo naast m’n ‘gewone’ bijbaan bij het hbo
Dat is misschien iets teveel :’)
Mooi. Have fun
Jongste weer koorts en blaft nu al een week als een zeehond.Mogguh. Hier lekker ochtendje sporten voor de kinderen. Vanmiddag verjaardag
Oh!...Nostalgie! Heb daar als tiener in de buurt gewoond. Konden aan begin van seizoen altijd gratis naar binnen met een coupon uit de plaatselijke weekkrant. Met je klassevriendjes daar naar toe. En met de coupon van je opa/oma kon je de volgende dag nog een keerZo, even een paar bakkennaar binnen en dan naar Slagharen.
Dagje “ponypark”.![]()
Dat is balen, geef je hem paracetamol? Helpt vaak wel goed.Jongste weer koorts en blaft nu al een week als een zeehond.
Geen rugby en geen verjaardag.
Dan maar middag dutje straks.Met 3,5u slaap geen overbodige luxe
Beterschap met de jongste!Jongste weer koorts en blaft nu al een week als een zeehond.
Geen rugby en geen verjaardag.
Dan maar middag dutje straks.Met 3,5u slaap geen overbodige luxe
Dank voor het navragen, gaat weer beter, wel nog flink lopen hoesten maar dat is nu ook beter.By the way: Hoe is het met jouw kleine spruit @JL86? Die was vorige week toch ook griepig?
ZekersDat is balen, geef je hem paracetamol? Helpt vaak wel goed.
SterkteDank voor het navragen, gaat weer beter, wel nog flink lopen hoesten maar dat is nu ook beter.
Echter helaas eerder deze week met onze kat naar de dierenarts gegaan, ze blijkt een flinke tumor te hebben dus zeer waarschijnlijk moeten we daar snel afscheid van nemen, inmiddels 15 jaar oud, mooi leven gehad, maar na zo’n lange tijd niet heel erg makkelijk.
Sterkte JL en de rest thuis!Dank voor het navragen, gaat weer beter, wel nog flink lopen hoesten maar dat is nu ook beter.
Echter helaas eerder deze week met onze kat naar de dierenarts gegaan, ze blijkt een flinke tumor te hebben dus zeer waarschijnlijk moeten we daar snel afscheid van nemen, inmiddels 15 jaar oud, mooi leven gehad, maar na zo’n lange tijd niet heel erg makkelijk.
Tja, hang die phev dan ook niet overal aan. Dan kunnen de échte evJe zult maar een full-electric auto hebben….
Ik heb de auto “ aan de paal hangen” hier bij Slagharen.
Toen ik aankwam gaf hij aan dat het 3 uur ging duren. Dus net even gechecked, na drie uur……zegt ie dat ie nog 6 uur nodig heeft.
Da’s dik 9 uur over 17kWh.
Gelukkig zit de tank ook vol.![]()
Ik heb een paar eikels gefotografeerd, wil je die zien?Leuk, krijgen wij weer foto's met alleen bos te zien.![]()
Enigen die dichter bij de ingang staan zijn degenen met een gehandicaptenkaart.Tja, hang die phev dan ook niet overal aan. Dan kunnen de échte evriddersrijders laden![]()
Op welk moment dacht jij dat het een goed idee was om met loafers door het bos te wandelen danIk heb een paar eikels gefotografeerd, wil je die zien?
Note to self, geen loafers meer aan doen als je door het bos gaat wandelen![]()
Toen m’n vrouw liet weten wat de dresscode was en ik eerst goedkeuring moest krijgenOp welk moment dacht jij dat het een goed idee was om met loafers door het bos te wandelen dan![]()
Op welk moment vond je vrouw het een goed idee danToen m’n vrouw liet weten wat de dresscode was en ik eerst goedkeuring moest krijgen![]()
Een vrouw denkt alleen na over de outfit en over de combinatie van de familie niet of het comfortabel is of iets dergelijks en ik kan maar beter Ja knikken anders is het foute boelOp welk moment vond je vrouw het een goed idee dan![]()
Op welk moment vond je vrouw het een goed idee dan
@Jay DoubleYou of @Niseko , ik verwacht van jullie nu een A.I.- afbeelding van een bos in Zwitserland met asfalt wandelpaden![]()
Dan vliegt ze de kast maar op. Ze mag dr fiat geven of het bij de rest past, maar no f*cking way in hell dat ze tot op de schoenen gaat bepalen wat ik aantrekt voor zoiets.Een vrouw denkt alleen na over de outfit en over de combinatie van de familie niet of het comfortabel is of iets dergelijks en ik kan maar beter Ja knikken anders is het foute boel![]()
Oohh!...je bent te lui om een stukje te lopen?Enigen die dichter bij de ingang staan zijn degenen met een gehandicaptenkaart.![]()
Dan vind ze dat je van jezelf al voldoende smaak hebt vermoed ik zoMijn vrouw heeft zich echt nog nooit bemoeit met mijn outfit. Zelfs nu niet met een werkbroek aan![]()