Het Grote AutoWeek Offtopic-topic! - Terug van ver weggezakt…

44934532435_288356edab_b.jpg

Hebben ze de motor verwijderd? Hij staat vrij hoog op z'n poten aan de voorkant.

Edit... plaatje hierboven is al veranderd.

Laatst bewerkt:
Dat zowiezo!
En in mei kan het zo weer anders zijn in de wereld, met de onrust in het M.O. en na de Midterms in de VS, is die oranje man misschien wel impeached...
Ik denk niet dat in mei de problemen in de wereld opgelost zijn.
Vergeet niet dat de onrust in het Midden Oosten niet alleen maar door Iran komt. De onrust begon op 7 oktober 2023, nadat de verhoudingen juist een beetje genormaliseerd waren, mede door de Abraham Akkoorden. Misschien waren deze akkoorden ook wel de reden van de aanvallen van 7 oktober.

Daarnaast hebben we de strijd tussen Rusland en Oekraïne. Ook daar is een oplossing nog ver weg.

Vergeet niet dat de onrust in het Midden Oosten niet alleen maar door Iran komt. De onrust begon op 7 oktober 2023, nadat de verhoudingen juist een beetje genormaliseerd waren, mede door de Abraham Akkoorden. Misschien waren deze akkoorden ook wel de reden van de aanvallen van 7
Volgens mij begon het al in 1945/46 toen we een groep oorlogsslachtoffers steunden die een stuk land inpikte en daar de staat Israel oprichtte. Het onbegrip dat de oorspronkelijke bevolking het hier niet mee eens is duurt nog immer voort. 7 oktober was gewoon een enkele dag binnen dat conflict.

Welk dier past het beste bij jou en leg in twee zinnen uit waarom...:sick:
Ik word altijd recalcitrant van dat soort oefeningen...
Ben je niet de enige.

Heb een keer de beer gekozen. Tuurlijk de vraag waarom.

Je kunt lekker rondsjokken, de boel overhoop halen en iedereen gaat aan de kant als je gromt, iedereen vind het volstrekt normaal dat je veel eet en daarna met volle balg een tijd niets uitvreet.

Erg leuk als iedereen wanhopig op zoek is naar een dier om vooral zn eigen positieve kanten aan te kunnen spiegelen
:)

Heb een keer de beer gekozen. Tuurlijk de vraag waarom.

Je kunt lekker rondsjokken, de boel overhoop halen en iedereen gaat aan de kant als je gromt, iedereen vind het volstrekt normaal dat je veel eet en daarna met volle balg een tijd niets uitvreet.
Die moet ik onthouden, mocht ik ook ooit in zo'n cursus terecht komen....:ROFLMAO:
Past goed.

Volgens mij begon het al in 1945/46 toen we een groep oorlogsslachtoffers steunden die een stuk land inpikte en daar de staat Israel oprichtte. Het onbegrip dat de oorspronkelijke bevolking het hier niet mee eens is duurt nog immer voort. 7 oktober was gewoon een enkele dag binnen dat conflict.
7 oktober was inderdaad de start van de huidige periode van onrust, maar je hebt gelijk. Sterker nog, ik denk dat het conflict nog verder teruggaat.

(y), veel plezier met de zuil!

Ik kan dat ook soms hebben met zulke aankopen, terwijl ik verdomd goed weet dat het altijd hongerige inflatiemonster graag aan het werkelijk rendement van mijn spaarrekening knabbelt ;)
@Jay DoubleYou : stem je voor 20h nog mee voor de AI wedstrijd als mogelijk, 3 inzenders hebben nl. nog niet gestemd so far.

In mijn dagboek staat dat ik vandaag de Swift wilde pakken maar hem eerst schoon moest maken want best wel veel vogelpoep. Dat is dan weer het nadeel van elders parkeren. Niks ingebrand, zit een dikke waslaag op de auto.

(y), veel plezier met de zuil!

Ik kan dat ook soms hebben met zulke aankopen, terwijl ik verdomd goed weet dat het altijd hongerige inflatiemonster graag aan het werkelijk rendement van mijn spaarrekening knabbelt ;)
@Jay DoubleYou : stem je voor 20h nog mee voor de AI wedstrijd als mogelijk, 3 inzenders hebben nl. nog niet gestemd so far.
Gaan we doen!

Ja, het is qua sparen niet meer wat het geweest is. Maar fijn is wel dat het nog steeds blijft groeien en dat het gewoon van mij is zonder alle risico’s van beleggen of weet ik wat. Ik ben er tevreden mee.

Ik hoop uiteraard voor jou van niet @flits (!!).
Maar ja, de eerlijkheid gebiedt te zeggen, je verzoekt de Goden wel heel erg door zelf niet deel te nemen aan de AI-wedstrijd en wel te stemmen... Dus applaus geven voor de heel erg mooie inzendingen van deze week en hoongelach voor de hopeloze AI-tsjak van de Club der Eeuwige Nulpunters :LOL: .

#ik ben aan het tellen op de trein huiswaarts en als ik jouw scores zo bezie in het ganse verhaal tot dusver zou ik vandaag geen Lotto spelen MACHINER ;)

Ik hoop uiteraard voor jou van niet @flits (!!).
Maar ja, de eerlijkheid gebiedt te zeggen, je verzoekt de Goden wel heel erg door zelf niet deel te nemen aan de AI-wedstrijd en wel te stemmen... Dus applaus geven voor de heel erg mooie inzendingen van deze week en hoongelach voor de hopeloze AI-tsjak van de Club der Eeuwige Nulpunters :LOL: .

#ik ben aan het tellen op de trein huiswaarts en als ik jouw scores zo bezie in het ganse verhaal tot dusver zou ik vandaag geen Lotto spelen MACHINER ;)
U weet het fraai te brengen voertuigminnende broeder…

Loterijen zijn niet mijn ding, tenzij het de kerstloterij van werk of een lokaal goed doel betreft.

Verstandige beslissing die in dit theater al eerder werd aangeraden ;) .
Hopelijk een mooie zomer (jaja 't is nog ver) in het vooruitzicht! En met wat geluk qua kalender ook al de Paasvakantie.

Vandaag een flinke beslissing genomen. Ik ga 31 maart stoppen met werken! Via een regeling krijg ik dan ontslag, dus ww. En nog een zak geld toe. Ook eens bofkont :)

Ik ben dan 66,5 dus half jaartje eerder stoppen. En, vooral superbelangrijk, een hele zomer extra.
Ik sluit me bij CK aan!: Lijkt mij een mooie en goede beslissing! (y)

Terug
Bovenaan